Италијанскиот бренд на алкохолни пијалаци Martini го започнува летото со нова кампања насловена „Off Script“, во која главната улога ја има англискиот актер Џонатан Бејли. Кампањата е дел од платформата „Dare to Be“, снимена на сончевиот југ на Италија, означувајќи нов правец за брендот кој ја спојува својата долга традиција со модерен и разигран дух.
Централниот спот на кампањата го прикажува Бејли како го заменува актерското сценарио со чаша Martini Spritz. Со стил и хумор, кампањата ја истакнува италијанската елеганција и го позиционира брендот како совршен избор за опуштени и самоуверени моменти.
„Џонатан Бејли е совршениот ‘Martini Man’ за ова лето“ – посочува Ема Фокс, глобална потпретседателка на Martini. „Тој ја доловува шармантната спонтаност на современиот „аперативо“ стил на живот, заедно со вистинската ѕвезда на сезоната – Martini Spritz.“
За да ја доближи кампањата до публиката, Martini ја претставува и инцијативата Terrazza Martini – серија на настани во повеќе од 30 европски градови. Овие искуства ќе ја слават италијанската „аперативо“ култура преку храна, пијалаци, музика и креативни соработки.
Кампањата се реализира во соработка со креативната агенција Ogilvy.