• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Новата алатка за реклами на Facebook- Retail ads, покажува достапност на производите во рамките на продавниците

23/09/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Колку од фановите на вашиот бренд биле испирирани да купат некој ваш производ на промоција во маркетите во нивна близина поради рекламата која ја виделе на Facebook и воедно придонеле кон зголемување на вашата продажба?
Сега оваа можност се обезбедува преку Dynamic Ad for Retail– нов тип на реклами на Facebook кој има за цел да го нагласи достапниот инвентар во продавниците во близина со цел да таргетира лица со веројатност дека ќе ја посетат таа продавница.

Извор:adweek.com

Facebook  се обидува да им помогне на малите бизнисите да ја зголемат својата продажба со години. Онлајн се уште останува да биде иднината на продажбата која засега ќе остане зад ѕидовите од бетон и малтер.
Вкупната продажба во продавниците во САД дури 92.5% се одвивала во рамките на продавниците а не онлајн во текот на вториот квартал од 2016 година. Социјалната мрежа големо внимание обрнува кон промоција на продажбата креирајќи начини за поттикнување на потрошувачите преку своите телефони да дојдат до различни информации и притоа да стигнат до касата на одредено продажно место.
“За нас решавањето на овој голем предизвик mobile-to-store е еден од најголемите и најважните предизвици кој отвора големи можности,” изјави директорот за маркетинг на производи во Facebook, Maz Sharafi.
За да им помогнеме на реалните продавници од малтер и бетон да остварат поголема продажба во рамките на продажните места, а воедно повеќе продажби за време на сезоната на празници која наскоро доаѓа,  Facebook креира нов формат за реклами кој ги нагласува достапните производи во продавниците во ваша близина со цел креирање на соодветен таргет кој најверојатно ќе ја посети и самата продавница.

р е к л а м а

Abercrombie & Fitch, Argos, Macy’s, Target и Williams-Sonoma беа првите брендови кои го тестираа новиот рекламен формат кој Facebook го нарекува Dynamic Ads for Retail.

Овој формат е произлезен од оригиналниот динамичен и ориентиран кон е-комерц формат наречен Dynamic Ad кој е надграден со опцијата Local Awareness. Кога онлајн продавниците ќе ги нагласат специфичните производи на нивните сајтови преку ‘’вртелешка’’ од слајдови  ќе се креира слајд-шоу од достапните производи во продавниците во близина како и оддалеченоста на самата продавница. Во фокусот исто ќе бидат и цените кои ќе бидат дел од понудата.  Во ваквиот пристап добро е да се обезбедуваат точни и транспарентни податоци, за да се обезбеди овој пристап кон рекламирање, Facebook  побарува од учесниците да ги ажурираат нивните каталози со специфичните производи кои се рекламираат во специфичните реклами на секои 24 часа. Овие реклами можат да вклучуваат и мапа како да се стигне до одредената продавница како и контакт информации.

Овие специфични динамични реклами ќе вклучуваат и линкови до производите на сајтот на продавачот, на овој начин Facebook ќе прави зачувување на лицата кои имаат интерес за ваков тип на зделки со цел почесто рекламирање на слични производи достапни во областа вокоја лицето живее/се наоѓа како и продавници во близина од каде што може да се набават добрата- производите.

Ова таргетирање е последната стратегија на Facebook кој стандардното таргетирање кон специфични профили на фанови кое претходно го имаше продавачот сега го зема во свои раце- Facebook со оваа нова опција станува тој кој ги таргетира специфичните луѓе кои треба да ја видат рекламата базирано врз типовите на профили на потрошувачи кои тој смета дека најверојатно ќе ја посетат продавницата а со тоа тој ќе помогне при донесувањето на одлуката за таргетирање.
Кога луѓето ја споделуваат својата локација, таквиот тип на податоци Facebook ќе го користи со цел обезбедување на потребните параметри за правење на одлуки за таргетирање на ваквиот тип на реклами за продавачи.

Опцијата за бележење на посети од страна на таргетирани клиенти ќе стане достапна од наредниот месец но не за сите брендови. Продавниците лоцирани во густи урбани области и трговски центри на повеќе нивоа најверојатно нема да бидат во можност да ја искористат оваа опција затоа што Facebook на тој начин нема да биде во можност да ги следи активностите на луѓето кои ги посетиле продавниците- нема да може да идентификува дали ја посетуваат продавницата или пак се случајни минувачи .

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.