Мирела Креспи се приклучува кон листата на говорници на популарниот фестивал за пазарни комуникации и во Ровињ ја отвора темата за синергија на податоците, стратегијата и креативноста!
Креативноста и податоците заедно формираат моќна алатка за постигнување максимален успех – додека креативноста носи иновативни идеи, податоците ги водат кон вистинските одлуки и резултати. Но, како да ги комбинирате во добитна комбинација? Дознајте на Денови на комуникациите – фестивал на комуникацијата и креативноста што ќе се одржи од 15. до 18. мај во Ровињ – во предавањето на главната фестивалска сцена од брилијантниот креативен стратег Мирела Креспи.
Таа е основач и директор на Creative Milkshake, едно од најголемите европски студија кое ги комбинира перформансите и креативноста, и стои зад повеќе од 2.000 реклами месечно на шест јазици за светски брендови како Amazon, Meta, Unilever и Ubisoft. Но, Мирела Креспи не е само креативен ум – таа е стратег кој ги разбира податоците подобро од кој било и знае како да ги претвори во кампањи кои не само што привлекуваат внимание, туку и даваат конкретни деловни резултати. Со нејзиниот иновативен пристап, таа го урива митот дека креативноста и маркетинг ефикасноста се спротивставени концепти – напротив, таа беспрекорно ги комбинира, покажувајќи им на брендовите како да постигнат максимално пазарно влијание.
Како да ги совладате чекорите во креирањето реклами со високи перформанси на социјалните мрежи – од истражување до продукција, тестирање и оптимизација? Во своето предавање насловено „Data Doesn’t Lie, Your Creativity Does“, Креспи ги носи најновите методологии и најдобри практики за развивање реклами што комбинираат податоци, стратегија и вештачка интелигенција со цел „скалирање“ на кампањите и подобрување на резултатите на сите платформи. Секој кој сака да ги подигне своите реклами на следното ниво и да ја претвори креативноста во мерлив деловен успех, нема да сака да го пропушти ова предавање.
Креспи ќе се придружи на ѕвездената меѓународна постава на говорници на главната сцена на фестивалот, вклучувајќи ја и познатата хуманоидна вештачка интелигенција Софија; најиновативниот маркетинг директор во светот според Business Insider и добитник на повеќе од 200 награди на Cannes Lions, Фернандо Мачадо, поддржано од A1; потоа Карен Нелсон-Филд, водечки светски експерт за економија на вниманието и најобјавуван автор на WARC; Блер Енс, водечки авторитет во светот за продажба и цени на креативни услуги; Мајкл Коркоран, еден од најпознатите (и најдуховити) дигитални стратези на денешницата; Мариша Лакијани, експерт за користење на вештачка интелигенција и автоматизација за раст на брендовите и максимизирање на повратот на трошоците за огласување (ROAS); како и Јохан Ронестам, експерт за брендирање, сериски претприемач, креативен визионер и сурфер.
Сите кои сакаат да бидат дел од ова уникатно искуство, од 15. до 18. мај во Ровињ, повеќе информации за учество може да најдат на www.danikomunikacija.com.