• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, June 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Новите истражувања откриваат позитивно влијание на телевизијата врз денешното општество

20/09/2019
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

60% од Европејците изјавиле дека вовеле позитивна промена во нивното однесување поради нешто што го виделе на телевизија

Иновациите во ТВ технологијата и програмирањето создаваат позитивни лични и културни промени кај европските потрошувачи. Ова го покажа новото истражување кое Самсунг го објави на саемот IFA 2019. Истражувањето кое започна во пресрет на 50-годишнината на компанијата, исто така, покажа дека еволуцијата на телевизијата, во смисла на најсовремени технолошки достигнувања како што е 8К, но и висококвалитетната, разновидна содржина која е достапна денес, има опипливо влијание врз многу аспекти на животот на потрошувачите.

р е к л а м а

Дури 57% од анкетираните Европејци изјавиле дека ТВ-програмата што ја гледале ги охрабрила да се премислат за актуелните општествени прашања, како што се климатските промени, сиромаштијата, економската нееднаквост и дискриминацијата. Тие како пример ја навеле емисијата на БиБиСи – Blue Planet, која мотивирала 83% од испитаниците кон некаков вид на акција, како што е намалувањето на употребата на пластика за еднократна употреба.

Две третини од Европејците покажале интерес за содржини поврзани со тековните општествени проблеми. Се` поголем број корисници следат информативна програма, при што 56% од нив ги наведуваат документарните филмови како жанр кој содржински најмногу напреднал. Покрај тоа, во време кога фразата лажни вести стана главна тема, вредноста на ТВ-вестите останува клучна. Речиси три четвртини (74%) од Европејците ја оценуваат телевизијата како еден од нивните најуверливи извори на вести.

Денешната публика се развива онака како што гледа на екранот. Истражувањата покажуваат дека 73% од Европејците тврдат дека телевизијата ги подобрила нивните животни вештини – без разлика дали се работи за учење нов јазик, обид за нов спорт или волонтирање.

Исто така, една четвртина од испитаниците сакаат да патуваат на нови дестинации за кои претходно воопшто не размислувале пред да ги видат на ТВ, а 38% биле охрабрени да пробаат нови рецепти од други култури. Меѓу нив се наоѓаат и 41% од корисниците на Smart TV, што ни кажува дека телевизорите со интернет го подобруваат корисничкото искуството на гледање.

Додека телевизијата ги охрабрува гледачите да ги поместат своите граници и да пробаат нови работи, таа исто така останува важен фактор при одмор. Една четвртина од корисниците велат дека гледањето телевизија придонесува за нивната општа ментална благосостојба, додека една третина велат дека тоа е нивниот главен начин за релаксација.

Истражувањето исто така покажува дека телевизијата сè уште е вродено социјално искуство, при што половина од корисниците сметаат дека времето што го поминуваат заедно гледајќи телевизија е квалитетно користење на времето поминато со семејството. Всушност, повеќе од една третина (34%) од Европејците веруваат дека телевизијата создала некои од нивните најсилни заеднички спомени, особено за време на клучните спортски настани или вести, што дополнително ја зајакнува телевизијата како платформа за позитивни заеднички искуства.

„Нашето последно истражување го покажува трајниот ефект и привлечноста што телевизијата ја има кај публиката, а ние остануваме посветени на иновациите насочени кон корисниците кои ја испитуваат улогата што ТВ ја игра во нашите домови. Испорачуваме иновации преку производи како што е револуционерниот QLED 8K асортиман, кој обезбедува импресивен квалитет на сликата, елегантен дизајн и паметни карактеристики, што ни дава основа да создадеме ново, прилагодено искуство на гледање. Комбинацијата на поголеми и подобри екрани, со попаметна и поразновидна содржина, и` дава на телевизијата моќ да влијае на нашите погледи на низа теми“, рече Натан Шефилд, директор на ТВ и АВ сегмент во Самсунг Европа.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.