Effie Worldwide го објави новиот Effie Index за 2023 година, 13-то годишно рангирање на компаниите кои стојат зад најефикасните маркетинг иницијативи во светот.
Компаниите од категориите FMCG/CPG, брза храна и пијалоци доминираа на овогодинешното рангирање, при што 3 од Топ 5 најефикасни брендови се брзо-услужни ресторани. AB InBev и McDonald’s ја демонстрираа својата посветеност на ефективноста со заземањето на првите места во рангирањето за најефективен огласувач и бренд веќе трета година по ред.
Натпреварот за најефективна агенциска канцералија ја прикажува глобалната широчина и силата на агенциите во однос на ефективноста. Листата на Топ 10 најефикасни агенциски канцеларии го опфаќа целиот свет, претставувајќи ги Аргентина, Бразил, Колумбија, Индија, Нов Зеланд, Украина и Обединетите Арапски Емирати. Слично на тоа, рангирањето на Топ 10 најефективни независни агенции ги вклучува Аргентина, Бразил, Кина, Данска, Индија, Нов Зеланд, Перу, Украина и САД.
„Глобалниот индекс на Effie стана златен стандард за мерење на ефективноста во маркетингот“ – рече Трејси Алфорд, глобална извршна директорка на Effie Worldwide, додавајќи: „Компаниите и брендовите на врвот на нашето рангирање покажуваат најголема посветеност на ефективноста. Без разлика каков е нивниот деловен предизвик, сите тие имаат едно нешто заедничко – тие продолжуваат да носат опипливи успеси за нивните брендови. Би сакала да им честитам на сите вклучени тимови, бидејќи тие го претставуваат најдоброто од нашата индустрија и треба да бидат многу горди на нивните достигнувања“.
Индексот на Effie ги идентификува и рангира најефективните агенции, маркетери, брендови, мрежи и холдинг компании преку анализа на повеќе од 4.750 финалисти и победнички проекти од избрани глобални, регионални и национални натпревари на Effie Awards ширум светот. Објавуван на годишно ниво, тој претставува најсеопфатното глобално рангирање на маркетинг ефективноста.
Овогодинешното рангирање е репрезентативно на финалистите и победниците на Effie Awards објавени помеѓу 1 јануари 2023 година и 31 декември 2023 година.
Во продолжение следуваат глобалните листи на најефективни маркетери по категории:
– Најефективни огласувачи
- AB InBev
- Unilever
- McDonald’s
- PepsiCo
- The Coca-Cola Company
– Најефективни брендови
- McDonald’s
- KFC
- Oreo
- UNITED24
- Burger King
– Најефективни агенциски групации
- Omnicom
- WPP
- Publicis
- Interpublic (IPG)
- Dentsu
– Најефективни агенциски мрежи
- McCann Worldgroup
- DDB Worldwide
- Ogilvy
- BBDO Worldwide
- Leo Burnett Worldwide
– Најефективни агенциски канцеларии
- AlmapBBDO (Бразил)
- Leo Burnett Dubai (Обединети Арапски Емирати)
- McCann Worldgroup Gurugram (Индија)
- GUT (Аргентина)
- Leo Burnett India (Индија)
– Најефективни независни агенции
- GUT (Буенос Аирес, Аргентина)
- Special (Окланд, Нов Зеланд)
- Gres Todorchuk (Киев, Украина)
- Valor Socios de Marcas (Лима, Перу)
- GUT (Сао Пауло, Бразил)
Најефективни маркетери по региони
Азија-Пацифик
Огласувач: The Coca-Cola Company
Бренд: McDonald’s
Агенциска групација: WPP
Агенциска мрежа: Ogilvy
Агенциска канцеларија: McCann Worldgroup Gurugram
Независна агенција: Special
Европа
Огласувач: McDonald’s
Бренд: UNITED24
Агенциска групација: Omnicom
Агенциска мрежа: McCann Worldgroup
Агенциска канцеларија и независна агенција: Gres Todorchuk
Латинска Америка
Огласувач: AB InBev
Бренд: McDonald’s
Агенциска групација: Omnicom
Агенциска мрежа: BBDO Worldwide
Агенциска канцеларија: AlmapBBDO
Независна агенција: GUT
Блиски Исток и Африка
Огласувач: Landmark Group
Бренд: K-Lynn
Агенциска групација: Publicis Groupe
Агенциска мрежа: Leo Burnett Worldwide
Агенциска канцеларија: Leo Burnett Dubai
Независна агенција: Joe Public
Северна Америка
Огласувач: Unilever
Бренд: Froot Loops
Агенциска групација: IPG
Агенциска мрежа: McCann Worldgroup
Агенциска канцеларија: Starcom Chicago
Независна агенција: Mischief @ No Fixed Address
Погледнете го целосното рангирање на effieindex.com
Информации за методологијата на рангирањето може да најдете на следниот линк.