• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Објавен првичниот програмски распоред за овогодинешното издание на Golden Drum

06/08/2019
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Меѓународниот фестивал на креативноста Golden Drum, оваа година, по 26-ти пат, ќе се одржи во Порторож, Словенија, од 17 до 18 октомври 2019 година. Овогодишното издание на фестивалот ќе биде во знакот на слоганот „Креативност за промени“ (“Creativity 4 Change”).

Креативците имаат само уште неколку денови, до 13 август, за да го пријават своето учество во натпреварувачкиот дел на фестивалот, кој е дел и од официјаалниот WARC ранкинг. До истиот датум важи и “Early Bird” понудата за регистрација на учество за програмскиот дел од фестивалот. Младите креативци кои сакаат да партиципираат во натпреварувањето Young Drummers, на тема „Словенија, земја на чисти и здрави води“, своето учество може да го пријават до 10 септември.

р е к л а м а

Со мали промени во должината на програмата и со побрз и подинамичен формат, Golden Drum ја носи фестивалската програма поблиску до оние кои времето го сметаат за редок комодитет. Во само два дена, фестивалската сцена на Golden Drum ќе биде домаќин на околу 40 меѓународни говорници и предавачи кои ќе зборуваат за активностите кои поттикнуваат позитивни промени во различни области и ќе го насочи вниманието кон адвертајзингот за подобро утре.

Главниот говорник на 26-то издание на Golden Drum ќе биде еден од најпубликуваните и најпопуларни филозофи на раниот 21 век, Славој Жижек, кој ќе биде придружен од извонредна листа на говорници.

Учесниците ќе имаат можност да го слушнат Андреа Хенао, менаџинг-директор на 360 Agency Berlin и 360 Agency Europe, првата одржлива адвертајзинг агенција во светот која промовира исклучиво одржливи брендови; Давид Шчепанијак, извршен креативен директор и партнер во VMLY&R Poland; и Евелина Војтичка, која ќе ја презентира креативната кампања “The Last Ever Issue” која ја освои наградата Glass Lion на Cannes Lions.

Меѓу останатите извонредни агенциски професионалци ќе се најдат и: Андре Феликс, извршен креативен директор во Wunderman Thompson од Лисабон, кој ќе зборува за испреплетеноста на виртуелното и буквалното во мислите и секојдневните животи на луѓето и како тоа можеме да го искористиме за да ги поврземе онлајн и офлајн световите и да создадеме понепосредно и поефикасно човечко корисничко искуство; Луис Кастило, ко-основач и извршен креативен директор во NeuroDigital Technologies од Шпанија кој со својата компанија ги лансираше производите Gloveone и Avatar VR и ја предводи револуцијата во тактилната виртуелна реалност;  Крешимир Мацан, комуникациски консултант и сопственик на агенцијата Manjgura, почитуван хрватски комуникациски и бизнис консултант специјализиран во областа на кризниот менаџмент и стратешките комуникации во политиката и социјалните медиуми, кој ќе објасни зошто односите со јавноста се „кул“, каде е нивното место во дигиталната сегашност и иднина и зошто тие може да бидат повлијателни и покреативни од било кога; Шајлин Дар, генерален извршен директор и Кристен Џејмисон, директор за кориснички операции во Method Media Intelligence од САД ќе зборуваат за важноста за стандардизација и транспарентност во адвертајзингот и како да се реши проблемот со измамите во адвертајзингот.

Во однос на креативните брендови ќе зборуваат: Евгенија Чернетскаја, генерален маркетинг директор на Microsoft за Централна и Источна Европа и Централна Азија, која предводи тим од маркетери кои радикално ја менуваат маркетиншата средина во ерата на дигиталните трансформации. Таа соработува со програмата за одржлив развој She Exports во Украина и го промовира женското водство во националниот економски развој, со поддршка на Обединетите Нации и Светската трговска организација; Жанет Лиендо, постар потпретседател за маркетинг и комуникации во Mastercard, која го води европскиот оддел за Brand, Consumer and Business to Business маркетинг на Mastercard. Нејзината работа се фокусира на развојот на интегрирани и искуствени маркетиншки решенија кои го поттикнуваат бизнисот, ја зајакнуваат репутацијата и ја обликуваат индустријата кај сите различни публики.

За суштината на креативноста ќе зборуваат: Михал Маржак, режисер од Полска кој е наградуван на Sundance филмскиот фестивал и има соработувано со брендови како Sprite, Ikea, Johnnie Walker и Coca-Cola и музичари како Том Јорк и бендот Radiohead. Заедно со Ана Рожалска, ко-основач и генерален извршен директор на агенцијата Match&Spark од Полска, тие ќе зборуваат за своите искуства во филмската, музичката и адвертајзинг индустријата, зачинето со анегдоти од работењето со големи имиња.

Научната гледна точка во однос на креативноста ќе ја даде професорот Богдан Драгански од Универзитетската болница во Лозана и директор на лабораторијата Neuroimaging Lab LREN при Универзитетот во Лозана. Во своето предавање, тој ќе се фокусира на постоечкото знаење кое се обидува да ја објасни креативноста од невро-научна гледна точка.

Целосната листа на говорници на 26-то издание на фестивалот Golden Drum може да се погледне на следниот линк.

Повик до младите креативци

Словенечкото туристичко биро и фестивалот Golden Drum ги покануваат сите млади креативци да се вклучат во традиционалниот натпревар Young Drummers, кој ќе го избере најдобриот постер на тема „Словенија, земја на чисти и здрави води“. Авторот на најдобриот постер или серија постери ќе добие награда од 3,000 евра. Креативците на возраст под 30 години, од вкупно 57 земји, ќе можат да се пријават за натпреварувањето до 10 септември 2019 година.

Пријавените постери од младите креативци ќе бидат оценувани од страна на петчлено жири во состав: Дејвид Ролф, претседател на жирито и извршен потпретседател и директор за интегрирана продукција во BBDO Њујорк од САД, популарниот фотограф Boogie од Србија/САД, Мартин Јажек, директор за податоци, стратегија и креатива во MSL Kindred од Чешка, Милка Поглиани, креативен консултант и советник, поранешен претседател на Европскиот креативен совет – EMEA и актуелен претседател и извршен креативен директор во McCann Worldgroup од Италија, и Ана Савшек, маркетинг менаџер при Словенечкото туристичко биро.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.