Дубровник ќе биде домаќин на професионалци од над 300 компании, со рекорден број излагачи и учесници. Настанот ќе се фокусира на вмрежување, специјализирани теми од ТВ индустријата и презентации на најнова содржина.
NEM Dubrovnik 2025 ја објави својата целосна агенда, уште еднаш потврдувајќи го својот статус како клучно место за средба на носителите на одлуки низ регионот на Централна и Источна Европа. Од 9 до 12 јуни, Дубровник ќе биде домаќин на професионалци од над 300 компании, со над 1000 учесници. Во текот на четири динамични дена, настанот ќе се фокусира на вмрежување, специјализирани теми од ТВ индустријата и презентации на најновите содржини.
Повеќе од 70 говорници ќе учествуваат во динамични панел сесии, дискутирајќи за некои од најважните прашања во бизнисот – вклучувајќи дистрибуција на содржини, монетизација, огласување, права за емитување во живо и променливите улоги на традиционалните и новите играчи.
Панели и сесии на прашања и одговори фокусирани на стратешките предизвици и лидерството
Сесија на високо ниво ќе обедини влијателни раководители и мисловни лидери за да се справат со најитните стратешки предизвици со кои се соочува телевизиската и стриминг индустрија денес:
- Панелот „Windowing, Exclusiveness and Distribution Deals: Buyer’s Nightmare or Opportunity“ ќе истражи како сегашниот систем нè принудува во „безбеден“, но контрапродуктивен циклус на купување содржина.
- Еден од главните говорници, Боб Меккорт, главен оперативен директор за комерцијални и меѓународни односи во Fremantle, ќе зборува на тема „The Power of Global TV Brands“ и ќе опфати конкретни примери на долгогодишни емисии на Fremantle, како што се „Got Talent“ и „Baywatch“.
- Панелот „FTA vs. Pay-TV Channels vs. Streamers: The Battle for Live Events?“, спонзориран од Appear, ќе истражи како стримерите сè повеќе ги преземаат ексклузивните права за пренос на спортски настани во живо, концерти и настани – предизвикувајќи ги FTA и Pay-TV каналите и преобликувајќи го начинот на кој публиката ја консумира содржината во живо. Исто така, како вовед во панелот, ќе дознаеме повеќе за уникатниот предизвик за пренос на Олимписките игри до милиони гледачи на повеќе платформи и географски подрачја.
- Панелот „Leadership in Public Media Services“ ќе го истражи динамичниот работен ден на еден лидер во јавните медиуми – како изгледа нивниот типичен ден и предизвиците со кои се соочуваат по патот.
- Бартош Витак од BBC Studios ќе оствари сесија на клучни прашања и одговори со Сања Божиќ-Љубичиќ
- Дениз Шашмаз Офлаз и Џејми Кук од Warner Bros. Discovery ќе стапат на сцената за воведната сесија на прашања и одговори наречена „One size does NOT fit all: Max is going glocal“. Слушнете за стратегијата на WBD и како партнерствата се од витално значење за градење одржлив стриминг бизнис.
- Панелот „Piracy and Profit Loss: Effective Antipiracy Strategies in TV Industry“ ќе го истражи влијанието на нерегулираните пазари во Европа, осврнувајќи се на технолошките, правните и економските предизвици на ТВ пиратеријата и дискутирајќи ги следните чекори за ефикасни стратегии против пиратерија.
Панели и сесии на прашања и одговори за промените на пазарот и новите регулативи
NEM Dubrovnik 2025 повторно ќе ги собере водечките гласови од индустријата за да ги истражат клучните трендови, предизвици и можности што ја обликуваат иднината на телевизијата и стримингот. Преку серија панели, главни говори и презентации, во фокусот ќе бидат теми како што се менувањето на бизнис моделите, зголемувањето на трошоците за содржини, променито во огласувањето, регулативата и регионалните партнерства.
- Панелот „Streamers are Becoming Operators and Operators are Becoming Streamers?“, спонзориран од Backscreen, ќе го истражи трендот на стримери кои додаваат линеарни канали и оператори кои интегрираат стримери во своите платформи, поставувајќи го прашањето дали тие ќе останат партнери или ќе станат конкуренти.
- Презентација и сесија на прашања и одговори со Емили Антонис, претседател и генерален директор на MPA EMEA, модерирана од Крис Марчич, на кои ќе се разгледа сопфатната стратегија на Motion Picture Association за заштита на креативниот сектор и публиката на глобално ниво и ќе се дискутира нејзиниот развој и визијата за нејзината улога.
- Панелот „TV Ads vs. TV Digital Ads“ ќе испита како CTV, FAST, AVOD и SVOD го преобликуваат традиционалниот телевизиски рекламен пејзаж и што тоа значи за иднината на огласувањето. Воведот на панелот ќе го дадат Google и Omdia.
- Панелот „Аудиовизуелната иднина на Европа: Дали ги имаме потребните услови за успех?“ ќе истражи колку е ефикасна Директивата за аудиовизуелни услуги (AVMS) во поддршката на европските содржини и аудиовизуелните плеери, особено стримерите. Додека Европската комисија ја оценува Директивата пред можната ревизија во 2026 година, дискусијата ќе се осврне на различните ставови за нејзиното повторно отворање и тековната студија што ќе ги информира идните препораки.
- Спонзорирана од PRVA TV, панел-дискусијата „How Inflation Affects Already Expensive Content“ ќе истражи како инфлацијата ги зголемува трошоците за содржини, што потенцијално води до повисоки цени, помали буџети или премин кон содржина со пониска цена.
- Презентацијата „Viaplay and Pickbox: Partnering for Growth in Southeast Europe“ ќе претстави како партнерството го поттикнува стратешкиот раст и го проширува досегот на содржини низ Југоисточна Европа.
Конечно, NEM Dubrovnik 2025 ќе го претстави „NEM Kickoff“ со три воведни презентации кои ќе им помогнат на сите учесници да се осврнат на телевизиската индустрија од различни агли. Тие презентациите се:
- „Content Trends in the Era of Trump“
- „Innovative Investment Partners to Scale in Global Markets“
- „Case Studies on AI-Powered Media Growth“
Проекции и презентации на нови содржини
Програмата на NEM Dubrovnik 2025 нуди ексклузивен пристап до најновата и најквалитетна телевизиска содржина, благодарение на партнерствата со водечките глобални дистрибутери и продукциски компании. Посетителите ќе имаат единствена можност да учествуваат во специјални проекции и презентации на содржини од големи студија, вклучувајќи ги The Walt Disney Company, Globo, Amazon MGM Studios, Lionsgate и Spain’s Best New Content. Овие ексклузивни презентации даваат увид во иднината на телевизиската продукција и им овозможуваат на купувачите и професионалците рано да идентификуваат потенцијални хитови. Globo ќе ја претстави „100 years of stories“, презентација што го слави нивното наследство, а воедно нуди поглед кон иднината. Некои од водечките шпански компании на NEM ќе го донесат своето портфолио од премиум содржини.
Lionsgate носи увид во идната програмска понуда, вклучувајќи ексклузивен преглед на сосема новиот Робин Худ. Amazon MGM Studios Distribution ќе биде домаќин на презентација на која ќе ја претстави својата нова програма. Компанијата раководи со лиценцирањето на наслови од Amazon Originals и MGM, вклучувајќи иконични франшизи како Џејмс Бонд, Роки и Крид, како и серии како The Handmaid’s Tale, Vikings и Fargo, нудејќи огромен каталог од над 4.000 филмови и 17.000 ТВ епизоди. Разновидната агенда ќе биде дополнително збогатена со презентацијата „New Crime TV Series“ од Telewizja Polska (TVP) и „Oneplay Originals: Big Launches of 2025 and Beyond“ што ќе ја одржи Oneplay.
Вмрежување со висока вредност и со прекрасен поглед
Покрај со богатата програма, NEM Dubrovnik е познат по своето висококвалитетно вмрежување. Без разлика дали склучувате договори или отворате врати, тука започнуваат односите и бизнисот се забрзува. Во текот на денот, учесниците овој јуни ќе можат да се поврзат со повеќе од 100 изложувачи и над 1.000 учесници, за време на кафе-паузите организирани од OIV, SES и Трговската комора на Истанбул, додека вечерните часови ќе бидат резервирани за социјални собири и забави организирани од водечки индустриски партнери. Специјалната програма за вмрежување вклучува „Happy Hour“ од Paramount Global Content Distribution, како и ексклузивни забави организирани од Calinos Entertainment, Eutelsat Group, Pickbox и Viaplay, кои им нудат на гостите единствена можност да се вмрежат со клучните играчи во индустријата.
Croatia Airlines, официјалниот превозник на овогодинешниот настан, ќе обезбеди удобно патување за тимот на NEM до магичниот југ на Хрватска.
За повеќе информации за настанот, посетете ја официјалната веб-страница на NEM Dubrovnik 2025.