• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Објавена целосната агенда на NEM Dubrovnik 2025: Повеќе од 1000 лидери на ТВ индустријата ќе постават трендови и можности

08/05/2025
in Во фокусот, Медиуми, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Дубровник ќе биде домаќин на професионалци од над 300 компании, со рекорден број излагачи и учесници. Настанот ќе се фокусира на вмрежување, специјализирани теми од ТВ индустријата и презентации на најнова содржина.

NEM Dubrovnik 2025 ја објави својата целосна агенда, уште еднаш потврдувајќи го својот статус како клучно место за средба на носителите на одлуки низ регионот на Централна и Источна Европа. Од 9 до 12 јуни, Дубровник ќе биде домаќин на професионалци од над 300 компании, со над 1000 учесници. Во текот на четири динамични дена, настанот ќе се фокусира на вмрежување, специјализирани теми од ТВ индустријата и презентации на најновите содржини.

р е к л а м а

Повеќе од 70 говорници ќе учествуваат во динамични панел сесии, дискутирајќи за некои од најважните прашања во бизнисот – вклучувајќи дистрибуција на содржини, монетизација, огласување, права за емитување во живо и променливите улоги на традиционалните и новите играчи.

Панели и сесии на прашања и одговори фокусирани на стратешките предизвици и лидерството

Сесија на високо ниво ќе обедини влијателни раководители и мисловни лидери за да се справат со најитните стратешки предизвици со кои се соочува телевизиската и стриминг индустрија денес:

  • Панелот „Windowing, Exclusiveness and Distribution Deals: Buyer’s Nightmare or Opportunity“ ќе истражи како сегашниот систем нè принудува во „безбеден“, но контрапродуктивен циклус на купување содржина.
  • Еден од главните говорници, Боб Меккорт, главен оперативен директор за комерцијални и меѓународни односи во Fremantle, ќе зборува на тема „The Power of Global TV Brands“ и ќе опфати конкретни примери на долгогодишни емисии на Fremantle, како што се „Got Talent“ и „Baywatch“.
  • Панелот „FTA vs. Pay-TV Channels vs. Streamers: The Battle for Live Events?“, спонзориран од Appear, ќе истражи како стримерите сè повеќе ги преземаат ексклузивните права за пренос на спортски настани во живо, концерти и настани – предизвикувајќи ги FTA и Pay-TV каналите и преобликувајќи го начинот на кој публиката ја консумира содржината во живо. Исто така, како вовед во панелот, ќе дознаеме повеќе за уникатниот предизвик за пренос на Олимписките игри до милиони гледачи на повеќе платформи и географски подрачја.
  • Панелот „Leadership in Public Media Services“ ќе го истражи динамичниот работен ден на еден лидер во јавните медиуми – како изгледа нивниот типичен ден и предизвиците со кои се соочуваат по патот.
  • Бартош Витак од BBC Studios ќе оствари сесија на клучни прашања и одговори со Сања Божиќ-Љубичиќ
  • Дениз Шашмаз Офлаз и Џејми Кук од Warner Bros. Discovery ќе стапат на сцената за воведната сесија на прашања и одговори наречена „One size does NOT fit all: Max is going glocal“. Слушнете за стратегијата на WBD и како партнерствата се од витално значење за градење одржлив стриминг бизнис.
  • Панелот „Piracy and Profit Loss: Effective Antipiracy Strategies in TV Industry“ ќе го истражи влијанието на нерегулираните пазари во Европа, осврнувајќи се на технолошките, правните и економските предизвици на ТВ пиратеријата и дискутирајќи ги следните чекори за ефикасни стратегии против пиратерија.

Панели и сесии на прашања и одговори за промените на пазарот и новите регулативи

NEM Dubrovnik 2025 повторно ќе ги собере водечките гласови од индустријата за да ги истражат клучните трендови, предизвици и можности што ја обликуваат иднината на телевизијата и стримингот. Преку серија панели, главни говори и презентации, во фокусот ќе бидат теми како што се менувањето на бизнис моделите, зголемувањето на трошоците за содржини, променито во огласувањето, регулативата и регионалните партнерства.

  • Панелот „Streamers are Becoming Operators and Operators are Becoming Streamers?“, спонзориран од Backscreen, ќе го истражи трендот на стримери кои додаваат линеарни канали и оператори кои интегрираат стримери во своите платформи, поставувајќи го прашањето дали тие ќе останат партнери или ќе станат конкуренти.
  • Презентација и сесија на прашања и одговори со Емили Антонис, претседател и генерален директор на MPA EMEA, модерирана од Крис Марчич, на кои ќе се разгледа сопфатната стратегија на Motion Picture Association за заштита на креативниот сектор и публиката на глобално ниво и ќе се дискутира нејзиниот развој и визијата за нејзината улога.
  • Панелот „TV Ads vs. TV Digital Ads“ ќе испита како CTV, FAST, AVOD и SVOD го преобликуваат традиционалниот телевизиски рекламен пејзаж и што тоа значи за иднината на огласувањето. Воведот на панелот ќе го дадат Google и Omdia.
  • Панелот „Аудиовизуелната иднина на Европа: Дали ги имаме потребните услови за успех?“ ќе истражи колку е ефикасна Директивата за аудиовизуелни услуги (AVMS) во поддршката на европските содржини и аудиовизуелните плеери, особено стримерите. Додека Европската комисија ја оценува Директивата пред можната ревизија во 2026 година, дискусијата ќе се осврне на различните ставови за нејзиното повторно отворање и тековната студија што ќе ги информира идните препораки.
  • Спонзорирана од PRVA TV, панел-дискусијата „How Inflation Affects Already Expensive Content“ ќе истражи како инфлацијата ги зголемува трошоците за содржини, што потенцијално води до повисоки цени, помали буџети или премин кон содржина со пониска цена.
  • Презентацијата „Viaplay and Pickbox: Partnering for Growth in Southeast Europe“ ќе претстави како партнерството го поттикнува стратешкиот раст и го проширува досегот на содржини низ Југоисточна Европа.

Конечно, NEM Dubrovnik 2025 ќе го претстави „NEM Kickoff“ со три воведни презентации кои ќе им помогнат на сите учесници да се осврнат на телевизиската индустрија од различни агли. Тие презентациите се:

  • „Content Trends in the Era of Trump“
  • „Innovative Investment Partners to Scale in Global Markets“
  • „Case Studies on AI-Powered Media Growth“

Проекции и презентации на нови содржини

Програмата на NEM Dubrovnik 2025 нуди ексклузивен пристап до најновата и најквалитетна телевизиска содржина, благодарение на партнерствата со водечките глобални дистрибутери и продукциски компании. Посетителите ќе имаат единствена можност да учествуваат во специјални проекции и презентации на содржини од големи студија, вклучувајќи ги The Walt Disney Company, Globo, Amazon MGM Studios, Lionsgate и Spain’s Best New Content. Овие ексклузивни презентации даваат увид во иднината на телевизиската продукција и им овозможуваат на купувачите и професионалците рано да идентификуваат потенцијални хитови. Globo ќе ја претстави „100 years of stories“, презентација што го слави нивното наследство, а воедно нуди поглед кон иднината. Некои од водечките шпански компании на NEM ќе го донесат своето портфолио од премиум содржини.

Lionsgate носи увид во идната програмска понуда, вклучувајќи ексклузивен преглед на сосема новиот Робин Худ. Amazon MGM Studios Distribution ќе биде домаќин на презентација на која ќе ја претстави својата нова програма. Компанијата раководи со лиценцирањето на наслови од Amazon Originals и MGM, вклучувајќи иконични франшизи како Џејмс Бонд, Роки и Крид, како и серии како The Handmaid’s Tale, Vikings и Fargo, нудејќи огромен каталог од над 4.000 филмови и 17.000 ТВ епизоди. Разновидната агенда ќе биде дополнително збогатена со презентацијата „New Crime TV Series“ од Telewizja Polska (TVP) и „Oneplay Originals: Big Launches of 2025 and Beyond“ што ќе ја одржи Oneplay.

Вмрежување со висока вредност и со прекрасен поглед

Покрај со богатата програма, NEM Dubrovnik е познат по своето висококвалитетно вмрежување. Без разлика дали склучувате договори или отворате врати, тука започнуваат односите и бизнисот се забрзува. Во текот на денот, учесниците овој јуни ќе можат да се поврзат со повеќе од 100 изложувачи и над 1.000 учесници, за време на кафе-паузите организирани од OIV, SES и Трговската комора на Истанбул, додека вечерните часови ќе бидат резервирани за социјални собири и забави организирани од водечки индустриски партнери. Специјалната програма за вмрежување вклучува „Happy Hour“ од Paramount Global Content Distribution, како и ексклузивни забави организирани од Calinos Entertainment, Eutelsat Group, Pickbox и Viaplay, кои им нудат на гостите единствена можност да се вмрежат со клучните играчи во индустријата.

Croatia Airlines, официјалниот превозник на овогодинешниот настан, ќе обезбеди удобно патување за тимот на NEM до магичниот југ на Хрватска.

За повеќе информации за настанот, посетете ја официјалната веб-страница на NEM Dubrovnik 2025.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.