• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, November 28, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Објавена целосната агенда на NEM Zagreb 2025

06/11/2025
in Во фокусот, Медиуми, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Нешто повеќе од еден месец нè дели од петтото издание на NEM Zagreb – настан што прерасна во неизбежна дестинација за телевизиските професионалци од регионот на Централна и Источна Европа и пошироко. Годинава ќе им се придружат и експерти од областа на видео индустријата, технологијата и маркетингот, бидејќи NEM Zagreb влегува во ново поглавје – претворајќи се во спој на креативноста, вештачката интелигенција и маркетингот. Тоа јасно се согледува во новообјавената агенда, која најавува низа релевантни и актуелни теми што нè очекуваат од 8 до 9 декември.

Спој на традиционални и современи теми

р е к л а м а

NEM Zagreb и оваа година ќе ги обедини водечките фигури од индустријата преку низа поттикнувачки панели кои ќе ги истражат најзначајните прашања на современиот медиумски пејзаж. Од регионалните продуценти што ќе се осврнат на изминатите пет години на промени, до лидерите што ќе расправаат за влијанието на вештачката интелигенција – разговорите ќе опфатат сè: од трансформацијата на огласувањето и вертикалното раскажување, до адаптацијата на формати и глобалните предизвици со кои се соочуваат креативците ширум светот. Секој панел ќе понуди единствена перспектива за тоа како се развива видео индустријата и во кој правец се движи.

Панелите што нè очекуваат во декември се:

  • “CEE Producers: Reflections on the Last 5 Years”
  • “Leaders on AI: Opportunities and Challenges”
  • “Video Ads: Linear TV vs. TikTok, Meta and YouTube on TV”
  • “Original TV Series Formats and Adaptations”
  • “The Vertical Revolution: Micro-drama”
  • “Creatives, It’s Not Hard Only in Your Country!”

Инспирација за видео креаторите преку креативност, вештачка интелигенција и маркетинг

Централната тема на овогодишното издание е меѓусебната поврзаност на креативноста, вештачката интелигенција и маркетингот, што ќе се истражува преку мастеркласи, презентации и Q&A сесии. Сами Арпа, основач и извршен директор на компанијата Largo.ai, ќе одржи мастерклас “AI as the New Creative Partner in Video Creation”, во кој ќе покаже како вештачката интелигенција може да ја унапреди креативноста во сите фази – од развој до дистрибуција – преку алатки како text-to-video технологија, симулирани фокус-групи и предиктивни увиди во публиката.

Далибор Шумига, експерт за невромаркетинг и потрошувачка психологија, во својата презентација “Inception: The Art of Planting Ideas” ќе открие како маркетингот ја обликува свеста и однесувањето на потрошувачите.

Во Q&A сесијата “A Band for a Brand”, повеќекратно наградуваниот композитор Џон Алтман (Emmy, Golden Globe, BAFTA) ќе го сподели своето богато искуство од создавање музика за повеќе од 4000 реклами на најпознатите светски брендови.

Додека Алтман ќе го истражува светот на музиката во служба на брендовите, Кентон Ален, извршен директор на Big Talk Studios, ќе навлезе во еднакво комплексниот свет на продукцијата на номинираната за Emmy серија “Ludwig”, во Q&A сесијата “Ludwig: The Puzzling World of Producing”.

Посебна Q&A сесија со Дариуш Јаблонски ќе го открие враќањето на легендарната криминалистичка серија “GLINA” во ново издание, создадена во копродукција со Apple Film Production, SkyShowtime и TVP, под наслов “GLINA: A New Chapter. The Return of a Legend in a New Era”.

Ќе се одржи и Q&A сесија со A1 International Business и UniqCast, во која ќе учествуваат Дарко Робич, извршен директор на UniqCast, и Елена Петрова, раководителка на групен контент во A1 International Business.

Презентации за трендовите што ја обликуваат видео индустријата

Програмата вклучува и низа презентации посветени на спојот на традиционалната телевизија и дигиталните видео платформи, како “From Broadcast to Algorithm: Why Every TV Station Needs a YouTube Strategy” на Александар Ашковиќ, експерт за YouTube SEO и стратегија, и “Distribution Strategies when TV meets YouTube” на Гај Бисон, извршен директор и коосновач на Ampere Analysis.

Ашковиќ ќе покаже како паметниот YouTube SEO и storytelling му помогнале на брендовите како Sport Klub и EuroLeague во борбата за вниманието на публиката, додека Бисон ќе анализира како телевизиските куќи и сопствениците на содржини се насочуваат кон YouTube за проширување на публиката – но со многу различни економски резултати.

Додека фокусот се префрла од дистрибуција кон иновации, темата се насочува кон тоа како вештачката интелигенција ја менува индустријата. Презентацијата “Revolutionizing Streaming: AI & New Monetization Innovations” на компанијата Harmonic ќе истражи како вештачката интелигенција го поттикнува ангажманот на гледачите и отвора нови извори на приходи за телевизиски куќи, спортски лиги и креатори на содржини.

Презентацијата “Europe’s Creative Sovereignty in the Age of AI” на организацијата EIT Culture & Creativity ќе покаже како EIT гради современи дигитални инфраструктури и етички AI екосистеми кои ги зајакнуваат креативците, поттикнуваат иновации и обезбедуваат Европа да ги поседува темелите на својата креативна иднина.

Во презентацијата “Slick & Quick: How CEE Countries Differ on Netflix”, Лир-Мартин Лемкау, основач на Slick Strategy, ќе го претстави односот на публиката во регионот на Централна и Источна Европа кон Netflix.

NEM Zagreb продолжува да биде клучна платформа за промоција на локални таленти и афирмација на хрватските творци на меѓународната сцена. Презентациите “Croatian Creativity with International Potential”, во организација на HDNP и SPID, како и “Future Projects from Croatia” во режија на HDNP, ќе ја претстават извонредната домашна креативност, славејќи ги актуелните успеси и идните проекти.

Потоа следува презентацијата на компанијата stYpe, добитник на Engineering, Science & Technology Emmy Award, специјализирана за виртуелна продукција и следење на камера, објекти и таленти. Јосип Чајиќ, Solution Architect во stYpe, ќе ја одржи презентацијата “Real-Time Virtual Production by stYpe”.

Божиќна забава и можности за поврзување

Воведниот коктел во организација на A1 International Business и утринската пауза за кафе ќе бидат совршени прилики за дружење и вмрежување во првиот ден на NEM Zagreb 2025. Вториот ден учесниците ги очекува ручек во организација на HAVC, а настанот ќе заврши со традиционалната божиќна забава, која оваа година ја спонзорира Pickbox – вистинска прослава на уште една успешна година.

Целосната агенда на настанот може да се разгледа на следниот ЛИНК.

р е к л а м а

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Локални избори | Политичко рекламирање 2025
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Локални избори 2025 | Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.