• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Објавени првите листи на потесен креативен избор за овогодинешното издание на Cannes Lions

05/06/2019
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Cannes Lions го објави потесниот избор на кампањи за наградните категории “Glass: The Lion for Change“, “Innovation Lions” и “Titanium Lions“. Кампањите кои се најдоа во овој потесен избор ќе бидат јавно презентирани пред публиката и соодветните стручни жири-комсии од 17 до 19 јуни.

Овој формат на јавно жирирање овозможува интерактивен форум во рамки на процесот на оценување. Членовите на жири-комисиите се охрабрени активно да комуницираат со презентирачите и да поставуваат прашања со цел подобро да ги разберат „фините“ детали за кампањата. Од друга страна, публиката добива увид од прва рака во процесот на жирирање и добива можност да се запознае со тоа што точно жири-комисиите бараат кога доделуваат „лавчиња“, истовремено откривајќи нови иновации и креативни дела од целиот свет.

р е к л а м а

„Ние сме среќни што ги објавуваме првите потесни избори на кампањи кои го претставуваат најдоброто во областа на креативноста од целиот свет во овие три високо-компетитивни категории. Јавното жирирање ќе им овозможи на поголем број учесници на Cannes Lions да добијат увид и да научат како изледа креативната извонредност,“ изјави Симон Кук, менаџинг-директор на Cannes Lions.

Потесниот избор во категоријата “Innovations Lions” се состои од 25 кампањи од 16 различни држави, и тоа: Тајланд, Кина, Канада, Данска, Шведска, Аргентина, Филипини, Белгија, Австралија, Мексико, Русија, Обединетото Кралство, Бразил, Израел, Германија и САД. Презентацијата на кампањите ќе се одржи од 17 до 19 јуни, а победниците ќе бидат објавени на 20 јуни.

„Овогодинешниот потесен избор на кампањи во “Innovation Lions” е возбудлива суштина на креативна извонредност и среќен сум што гледам кампањи кој доаѓаат од разни земји ширум светот. Секој тим чија кампања е дел од потесниот избор треба да биде горд што стигнаа до ова ниво. Жирито со нетрпение очекува да ги проследи сите презентации за време на јавното жирирање на сцената на Cannes Lions. Сцената е Ваша, а не наша“ – истакна Бил Јом, глобален креативен директор на Cheil Worldwide и претседател на жирито во категоријата “Innovations Lions“.

Кампањите од потесниот избор во оваа категорија може да се погледнат тука.

Потесниот избор на кампањи во категоријата “Glass: The Lion for Change” е составен од 23 пријавени кампањи кои доаѓаат од 12 држави: Бразил, Канада, Данска, Франција, Германија, Исланд, Индија, Полска, Шведска, Холандија, Обединетото Кралство и САД. Јавната презентација ќе се одржи на 18 и 19 јуни, а победниците ќе бидат прогласени за време на главната наградна церемонија на 21 јуни.

„Овогодинешните најдобри кампањи се комбинација на моќни приказни и генијални медиумско-растегливи идеи, сите насочени кон надминување на предизвикувачките норми. Мислам дека со нетрпение очекуваме да влеземе во собата за жирирање, да научиме нешто повеќе за кампањите и секако да дискутираме“ – нагласи Џејми Робинсон, генерален креативен директор на Joan Creative и претседател на жирито за категоријата “Glass: The Lion for Change“.

Листата на кампањи од потесниот избор во категоријата “Glass: The Lion for Change” може да се погледне на следниот линк.

Жирито за категоријата “Titanium Lions” избра 20 кампањи кои ќе бидат јавно презентирани на овогодишното издание на фестивалот. Кампањите доаѓаат од 9 држави: Колумбија, Франција, Полска, Шпанија, Израел, Обединетите Арапски Емирати, Обединетото Кралство и САД. Презентациите ќе се одржат на 18 и 19 јуни, а наградите ќе бидат доделени на 21 јуни.

„Ден Вајден ја предложи категоријата “Titanium Lions” во 2003 година. Неговата оригинална замисла беше да се наградуваат оние кампањи кои гледаат толку напред, што беше тешко да се вклопат во било која друга конвенционална категорија. Тоа се кампањи кои на индустријата и’ покажуваат нови насоки. Нашето жири направи потесен избор кој веруваме дека се придржува кон оригиналната идеја на Ден. Ние сме возбудени, веруваме дека и Вие сте исто така,“ изјави Давид Лубарс, глобален генерален креативен директор на BBDO, претседател на жирито во категоријата “Titanium Lions“.

Кампањите од потесниот избор на кампањи во “Titanium Lions” може да се погледнат тука.

Меѓународниот фестивал на креативноста Cannes Lions се одржува од 17 до 21 јуни 2019 година. За повеќе информации посетете го официјалниот веб-сајт www.canneslions.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.