Понекогаш ни треба посетител на сите оние нематеријални вредности на кои често забораваме во секојдневниот налет, а Тимоти Гудман, познат уметник и креативец, совршено ќе ја поврзе комуникациската индустрија со уметноста – со смисла.
Не му се туѓи ни автопортретите, ни насловната страница на магазинот Time – патот до успехот е често необичен, а тоа никој не го знае подобро од Тимоти Гудман, новиот гостин на овогодинешните Денови на комуникациите! Фестивалот на пазарни комуникации, кој од 11 до 14 април во Ровињ ќе ја обедини креативната, комуникациската и дигиталната индустрија, е посветен на типично-нетипичната креативност која ги надминува границите на рационалноста и ги следи сопствените правила, а токму тоа ќе покаже предавањето „You Gotta Make a Lot of Stuff Before You Can Make Stuff Like Yourself“ на овој славен уметник, дизајнер, илустратор, муралист и автор.
Тимоти Гудман има една цел во животот – да се изрази автентично и во целост. А, дека општеството тоа го препознава, покажува и фактот што денес неговото портфолио го красат не само прекрасните дизајни на ѕидовите во Вилијамсбург, туку и соработките со светските брендови како што се Apple, Google, Yves Saint Laurent и музејот МоМА. Тој е уметник во вистинска смисла на зборот, а неговите илустрации имаат важна задача: иницираат важни дијалози за животот и креативноста.
Без разлика дали станува збор за украсување на кошаркарско игралиште во училиште во Бруклин или дизајнирање патики за Nike, тој постојано наоѓа нови начини да разговара за важни теми. Познати камиони за ѓубре од Њујорк украсени со цртежи, како и украси на ѕидовите на трендовските хотели во Њујорк – сето тоа се дело на овој креативен гениј кој не прифаќа граници и не ја ограничува својата уметност по локација и формат, затоа таа се наоѓа дури и на маичките на популарниот бренд Uniqlo. Меѓутоа, уметноста на Гудман се издвојува не само по својата разновидност, туку и по силното влијание што го има врз општеството.
„Со неверојатен креативен израз, посебноста на работата на Гудман е што менталното здравје, политиката и љубовта се само дел од темите на кои тој се фокусира во неговите креации. Денови на комуникациите доаѓа со многу посебна задача – сака во друштво на учесниците на фестивалот да се врати на самиот почеток и да го понуди својот одговор на вечното прашање за индустријата, но и надвор од неа: како да се дефинира значењето? Нестрпливи сме да дознаеме сè во Ровињ“ – вели Анѓела Буљан Шибер, член на организацискиот одбор на фестивалот.
Да потсетиме, распоредот на фестивалот е веќе објавен и објавени се голем број значајни предавачи на фестивалска сцена – на учесниците во Ровињ ќе им се придружи светски познатиот бихејвиорален економист, психолог и научник кој се занимава со човековото однесување Ден Арили; креативниот бунтовник од Азија со повеќе од илјада награди за својата работа, Јуџин Чеонг; основачот на некои од првите вирални страници на Фејсбук и еден од првите кои сфатија колку навистина може да бидат влијателни социјалните мрежи, Алекс Партриџ; светски познатиот експерт кој ги поврзува дигиталните иновации со невронауката, Шиви Џервис; првата адвокатка специјализирана за регулативи и авторски права во сферата на видео игрите, која ќе нè одведе на патување низ контроверзниот метаверзум, Микаела Мантења; светски познатиот невролог и лидер на новата генерација маркетинг лидери Моран Серф, поддржано од Хрватски Телеком; водечкиот комуникатор на Google AI Lab Deepmind, SpaceX и Facebook, Декс Хантер-Торике; најголемиот шегаџија на денешницата во уште една прославена улога, Ообах Батлер; светски познатиот бренд стратег кој создава уникатни искуства за брендови, водејќи ги до нивните деловни цели, Брајан Колинс; глобално наградуваниот говорник, автор и комуникациски тренер кој ги претвора компаниите, менаџерите и лидерите во комуникациски мајстори, Марник Вандебрук; маркетинг експертот специјализиран за раст на брендовите и авторка на бестселерот „The Laws of Brand Storytelling“, Џесика Џоглио – и голем број други големи светски имиња во индустријата кои ќе понудат непроценливи искуства, завидно знаење и врвни сознанија.
Сите креативци, маркетери, дигиталци, претставници на медиумите и други комуникатори кои и оваа година сакаат да бидат во друштво на регионалните и светски лидери на пазарот, повеќе информации за учество можат да најдат на www.danikomunikacija.com.