• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Агенцијата UM Скопје ја засилува соработката со дигиталниот гигант – Од стручна обука до посета на Facebook HQ во Даблин!

08/05/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Да се посети главното седиште на еден од највлијателните социјални и технолошки гиганти во светот е желба на многу луѓе. Оваа желба неодамна стана реалност за вработените во мрежата на McCann Worldgroup кога Facebook ги отвори вратите од своето главно европско седиште во Даблин и им приреди вистинско дигитално доживување на своите 38 Facebook Blueprint амбасадори.

McCann Worldgroup е првата мрежа на маркетинг агенции која, во партнерство со Facebook, на своите вработени им даде предизвик да ја поминат Facebook Baseline 18 програмата (дел од Facebook Blueprint обуката), а како награда за најуспешните овозможи специјализирана обука одржана од страна на клучните луѓе на Blueprint програмата, директно во просториите на Facebook.

р е к л а м а

Амбасадорите се собраа од различни страни на светот за да ги научат деталите за најновите иновации, клучните производи и функционалностите на најпознатите платформи Instagram и Messenger. Помеѓу земјите учеснички се наоѓаа Велика Британија, Норвешка, Чешка, Шпанија, Романија, Бугарија и др., а на наше огромно задоволство и Македонија.

Универзал Медиа Скопје е единствената медиска агенција од Македонија што, како дел од мрежата на McCann Worldgroup, се приклучи на оваа програма и испрати свој претставник во седиштето на Facebook во Даблин. Имено, во Југоисточна Европа, UM е дел од I&F McCann Grupa, една од водечките комуникациски системи, со агенции на пазарите во Србија, Бугарија, БиХ, Словенија, Македонија, Црна Гора и Албанија. Над 200 професионалци за медиуми, секојдневно внесуваат иновативност во кампањите на големиот број клиенти за кои работат. Како дел од компанијата IPG Mediabrands, глобалната мрежа на UM работи во повеќе од 100 земји и вработува преку 4.800 луѓе. Во рамките на мрежата на UM, глобалната експертиза и знаење постојано се споделуваат и надоградуваат. Истражувањето Wave е само еден пример како глобалното знаење се користи како основа за подетално истражување на онлајн публиката. Имено, Wave е најголемата и најдолготрајната истражувачка студија за социјалните медиуми во светот. Опфаќа вкупно 75 земји и ги претставува погледите, потребите и однесувањата на 1.3 милијарди највлијателни корисници на интернет и социјални медиуми во светот.

Роза Петровска

„UM Скопје знае да ги препознае трендовите, но и квалитетите на своите вработени, па наш приоритет отсекогаш бил отворениот пристап кон новите технологии и брзото совладување на медиските канали кои можат да придонесат за најголем успех на клиентите. Овој пристап нѝ овозможува да ги задоволиме интересите како на нашите клиенти, така и на нашите вработени. Сметам дека вложувањето во своите луѓе е најисплатливата инвестиција, а ова можат да го потврдат и нашите долгогодишни и задоволни клиенти.“ – изјави Роза Петровска, Директорка на UM Скопје.


Наталија Рунчева
, Менаџерка за дигитално огласување во медиската агенција UM Скопје, беше дел од ова незаборавно искуство. Наталија како дел од тимот на UM Скопје е задолжена за планирање и реализирање на онлајн кампањите на клиентите на агенцијата.

„Facebook Baseline 18 е модул во рамките на Blueprint, бесплатната програма креирана од Facebook за обука на сите дигитални маркетери, креативци и мали бизниси кои ја користат Ads Manager платформата за огласување на оваа социјална мрежа. Blueprint нуди детални описи на сите опции, функционалности и димензии за објава или платено промовирање на статична или видео содржина. Facebook Baseline 18, пак, е еден сублимат на најважните функционалности кои е потребно еден дигиталец да ги разбере и примени во својата агенциска работа. Покриени се различни тематики тргнувајќи од процесот на планирање на типот на кампања според соодветните бизнис цели на клиентот, преку истражување на онлајн однесувањето на целната публика и одбирање на соодветните формати, сѐ до оптимизација и мерење на реализираните резултати. “ – нѝ раскажа Наталија за програмата и темите кои таа ги опфаќа.

M365: Кои беа условите за учество во програмата? Како успеа да бидеш единствениот претставник од Македонија?

„Facebook Baseline 18 беше задолжителен курс што сите вработени во нашата мрежа на креативни и медиа агенции требаше да го положат во определен рок. Нашите организатори беа навистина креативни и великодушни, па смислија начин полагањето да го претворат во тимска забава со многу награди за мотивација. Сите агенции-учеснички, меѓу кои и UM Скопје, се натпреваруваа меѓусебно на глобално ниво според процентот на вработени што навремено ќе ја завршат обуката. Покрај овој екстерен натпревар, постоеше и интерна конкуренција при полагањето. Победниците во интерната конкуренција на крај беа прогласени за Facebook амбасадори на агенциите. Така и јас се најдов во тој потесен круг како претставник на агенцијата UM Скопје.“

M365: Какво е чувството да се биде во канцелариите на Facebook?

„Навистина е огромна чест и неверојатно доживување да се види внатрешноста и од блиску да се почувствува енергијата на компанијата која успеа толку длабоко да навлезе во секојдневието на милијарди корисници низ светот. За еден дигиталец, ова дефинитивно претставува откривање на светиот грал и пружа инспирација за поиновативен пристап кон професионалните обврски. Секој чекор низ просториите придонесе за ново откритие во однос на тоа каде сме моментално во поглед на технолошкиот развој, но и каде одиме и со каква неверојатна брзина се случува сето тоа. Велам секој чекор, бидејќи секој ѕид носи своја приказна од 14-годишниот развој на Facebook. “

M365: Кои квалитети и вредности ги цени еден гигант од величината на Facebook?

„Неограничената имагинација и преточувањето на истата во остварливи цели што придонесуваат за глобален импакт се во основите на оваа компанија. Секој вработен е поттикнат да оди чекор понапред од своите очекувања и да биде храбар во донесувањето одлуки со кои ќе го надмине стравот од неподдржана идеја. Идеите и креативноста се ценат, но она што се цени уште повеќе е брзината на имплементирање, како и комплетирањето на секоја идеја со нова социјална вредност за денешното општество. “

M365: Што научи на оваа обука и како ќе влијае ова искуство врз твојата професија и секојдневната работа во агенцијата?

„Оваа обука ми долови подетален фокус на сите можни опции при планирањето на една Facebook кампања, процес со кој се доаѓа до соодветен избор на креатива и позиција, како и најдобрите методи за мерење на реализираните резултати. Покрај ова, имав можност и да се инспирирам од креативни решенија и стратегии за медиска промоција кои предизвикале виралност и огромен број на позитивни реакции на глобално ниво.

Професионалниот успех секогаш е правопропорционален со трудот кој се вложува. Впрочем, за секој кој го работи тоа што го сака и е спремен да инвестира во својата стручност, успехот е неизбежен.

Вака збогатена со корисни информации и совети што дојдоа директно од луѓето кои работеле во осмислувањето на целиот тој систем, првата промена во секојдневната работа е споделувањето на техниките со моите колеги и изнаоѓање на соодветна примена што ќе допринесе за зголемување на продуктивноста, поквалитетен пристап и поголеми успеси во ова поле.

Особено ме радува фактот што оваа иницијатива е само почеток на една поинтензивна соработка помеѓу UM Скопје и Facebook која веќе вклучува директна комуникација и повици на месечно ниво. Како агенција-учесничка во програмата имаме приоритетен пристап до информации, упатства и сите најнови услуги што ги нуди социјалната мрежа, а во иднина се очекуваат и дополнителни работилници и сертифицирање на вработените кои се занимаваат со дигитален маркетинг, како што веќе е случај со платформата Google AdWords. “

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.