Помина нешто повеќе од една година откако хрватската агенција Degordian започна со реструктуирање во кое, еден по еден, секој од нејзините пет оддели стануваат специјализирана агенција. Па така, пред неколку денови, Degordian ја претстави Ahelon – агенција за дигитален раст („digital growth“) специјализирана за унапредување на деловниот раст на своите клиенти.
Ahelon еволуираше од одделот за перформанс маркетинг, еден од најстарите во рамки на Degordian, кој има 13-годишно искуство во работа со клиенти од целиот свет. Суштината на нивната работа се состои во растот и развојот на бизнисите, со кои развиваат долгорочни, партнерски односи.
Како Ahelon може да влијае на растот на бизнисот?
Дигиталниот раст е специфична гранка на бизнисот чиј успех зависи од добрата, долгорочна врска помеѓу агенцијата и клиентот. Ahelon е агенција која со внесува во самото деловно работење на компанијата со цел решавање на напредни проблеми, директно преку имплементација или на ниво на консултации – сето тоа зависи од желбите и потребите на клиентот.
Ahelon со текот на времето еволуираше во овој модел на агенција, учејќи преку сопственото искуство дека многу клиенти сè уште не се наоѓаат во сферата на дигиталниот маркетинг, особено кога нивната задача е да го подигнат нивниот бизнис на повисоко ниво.
„Видовме потреба на пазарот и го лансиравме Ahelon со тоа на ум, па вршиме агенциска работа во рамки на која клиентите нè ангажираат да ги решаваме нивните проблеми, но и консултантска работа во која директно им помагаме на менаџментот, сопствениците или внатрешните тимови на компанијата да ги решат нивните напредни деловни проблеми“ – објаснува извршниот директор на Ahelon, Хрвоје Пилиќ.
Во идеално сценарио, клиентите на Ahelon стануваат партнери, а соработката е долгорочна за оптимални резултати, што наједноставно значи – зголемен приход.
За да го постигнат ова, тие создадоа сопствен пристап кон деловните потреби на нивните клиенти, преку кој комбинираат различни стратегии за секоја фаза од маркетингот на раст – аквизиција, понуда и задржување – да се развива и да расте сама за себе, но заеднички остварувајќи раст на бизнисот преку мултипликативен ефект.
Тие ја применуваат оваа рамка преку низа услуги што ги нудат во нивното портфолио: од развивање стратегија за раст до нејзино имплементирање преку оптимизација, веб-аналитика и оптимизација, маркетинг автоматизација, дигитален досег, дигитално огласување и маркетинг на содржини.
Овие услуги, пак, се опфатени со три комплетни решенија за кои агенцијата е специјализирана: „B2B маркетинг“, „Lead Generation“ и „Full-service E-commerce“. За секој клиент, тимот на експерти на Ahelon ќе ја процени фазата на деловна зрелост, ќе ги определи целите и потребите и ќе ги предложи и имплементира оние услуги од неговото портфолио кои на клиентот ќе му донесат најдобри можни резултати. Посветените експерти ќе дејствуваат како консултанти, како поддршка за внатрешниот оддел на клиентот или како целосно интегриран тим за клиентот, во зависност од нивните желби, потреби и можности, што значи дека Ahelon нуди 100% персонализирана, прилагодена пристап кон секој од своите клиенти.
Ahelon, исто така, ќе продолжи да ги инвестира своите ресурси и експертиза во развојот и едукацијата на индустријата преку своите настани како што се „SEO – Depends Meetup“, вебинарите „Detangled“ и специјализирани тематски собири.
Што значи за Degordian разделувањето во специјализирани агенции?
Degordian продолжува да дејствува како чадор за сите нејзини специјализирани агенции, кои сега ја вклучуваат Builtt – агенција за развој; Enstring – агенција за човечки ресурси; Boiler – креативна агенција; и најново Ahelon – агенција за дигитален раст. За 2025 година е најавено лансирање на последната специјализирана агенција.
На овој начин, секој оддел добива свое позиционирање и можност полесно да се етаблира на регионалниот и глобалниот пазар како специјализиран експерт во својата област. Како нивна матична компанија, Degordian ќе продолжи да ја пренесува пораката дека пристапот на своите специјализирани агенции е секогаш „дигиталното на прво место“, нивната цел е да го издигнат секој бизнис на следното ниво, а нивните клиенти ќе можат да добијат целосен пристап и интегрирана услуга преку меѓусебна соработка на под-брендовите – исто како и пред реструктуирањето.
Како настанал брендот Ahelon?
Инспирацијата за брендот доаѓа од латинскиот збор „echelon“, што значи скала, искачување или повисоко ниво – се што означува раст, што е токму целта што оваа специјализирана агенција ја постигнува за своите клиенти.
Агенцијата Ahelon е составена од тим од 13 експерти кои поттикнуваат холистички пристап кон растот и развојот на бизнисите и споделуваат „секогаш љубопитен“ начин на размислување со остатокот од групацијата Degordian.
Оваа специјализирана агенција ќе биде предводена од Хрвоје Пилиќ, претходно директор за маркетинг на перформанси, а сега извршен директор на Ahelon, кој е дел од Degordian од самите почетоци и со својата стручност и придонес е еден од одговорните за тоа каде е денес Degordian.
Токму Хрвоје учествувал во самите почетоци на денешната Ahelon пред 13 години и работел на понатамошен развој на услугите во портфолиото и градење на тимот, од огласувачки услуги на самиот почеток до сложени решенија што ги нудел тогашниот оддел за перформанс маркетинг, денес Ahelon, на пазарот преку консултација и имплементација. Затоа со сигурност може да се каже дека тимот на Ahelon, под водство на извршниот директор Хрвоје Пилиќ, ги поминал сите фази на бизнисот и има долгогодишно искуство во постигнување дигитален раст, како од прва рака, така и врз основа на примерите на бројни клиенти со кои соработувал во текот на своето долгогодишно постоење.
Сите новости за агенцијата Ahelon можат да се следат преку официјалната веб-страница ahelon.com.