• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, May 12, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Огласувачки трендови што нè очекуваат во 2025 година

30/12/2024
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Остануваат уште неколку денови до новата 2025 година. Медиумскиот (и особено дигиталниот) свет ќе продолжи да се менува, а бизнисите и маркетерите ќе мора да најдат начин да држат чекор со новите трендови за да го привлечат вниманието на публиката и да одржуваат високи стапки на ангажман со неа. Во следната 2025 година, се чини дека ќе се наметнат неколку трендови кои ќе ја обликуваат огласувачката индустрија.

Вештачката интелигенција станува сè пософистицирана, овозможувајќи хиперперсонализирано огласување. Брендовите сега можат да користат вештачка интелигенција за да го анализираат однесувањето на корисниците, преференциите и историјата на купување во реално време, обезбедувајќи приспособена содржина што резонира кај индивидуалните потрошувачи. Алатките за вештачка интелигенција, исто така, ќе го подобрат програматското огласување, оптимизирајќи ги буџетите и пласманот на реклами со невидена ефикасност.

р е к л а м а

Генеративните алатки со вештачка интелигенција како што се моделите текст-до-слика и текст-до-видео ќе го револуционизираат создавањето содржина. Огласувачите можат брзо да генерираат висококвалитетни визуелни содржини, па дури и цели кампањи, намалувајќи го времето и трошоците за продукција, додека ја одржуваат креативноста.

Со понатамошниот развој на уреди што се активираат со глас, гласовното пребарување се очекува да го трансформира начинот на кој потрошувачите откриваат нови производи и услуги. Во 2025 година, брендовите ќе треба да ги приспособат своите огласувачки стратегии за да го земат предвид и гласовното пребарување, создавајќи разговорни и природни гласовни содржини кои соодветствуваат на барањата на корисниците.

Интерактивните формати, како што се проширената реалност (AR) и виртуелната реалност (VR), ќе продолжат да го редефинираат ангажманот на корисниците. Од пробни AR искуства, до целосно извонредни VR реклами, брендовите сега можат да создадат незаборавни интеракции што го поттикнуваат интересот на потрошувачите. Овие технологии исто така ќе ја надминат границата помеѓу огласувањето и забавата.

Потрошувачите сè повеќе ѝ даваат приоритет на одржливоста, а овој тренд ќе доминира во огласувањето во 2025 година. Брендовите кои автентично ги соопштуваат своите напори за еколошка и општествена одговорност ќе ја заслужат довербата и лојалноста на потрошувачите. Сепак, ќе постои голем скептицизам во однос на можно лажно претставување, па транспарентноста ќе биде поважна од кога било досега.

Социјалните платформи како ТикТок, Инстаграм и Јутјуб ја зацврстија позцијата на кратките видео формати како моќен медиум за огласување. Во 2025 година, брендовите ќе се фокусираат на создавање кратки видео содржини, привлечни и релативни, кои што ќе го привлекуваат вниманието во неколку секунди.

Од друга страна, инфлуенсерскиот маркетинг ќе продолжи да се развива, со поместување кон микро-инфлуенсери кои нудат повисоки стапки на ангажирање и автентични врски со својата мала, но посветена публика. Брендовите, исто така, ќе истражуваат долгорочни соработки наместо еднократни кампањи за да изградат кредибилитет и трајни партнерства.

Во претстојната година ќе продолжи и развојот на социјалните мрежи како виртуелни излози, со интегрирани функции за купување што го рационализираат онлајн шопингот на потрошувачите. Опциите за директно купување ќе им олеснат на корисниците да преминат од откривање до купување без воопшто да ја напуштаат платформата.

Технологиите како што се 5G, блокчејн и метаверзумот ќе отворат нови правци за иновации во огласување. Поголемите брзини на интернет ќе овозможат непречено проследување на висококвалитетни рекламни содржини, додека блокчејн технологијата може да ја подобри транспарентноста и да ги намали измамите. Метаверзумот, иако сè уште во рана фаза, нуди визија за извонредни брендирани искуства.

Но, како што прописите за приватност стануваат построги и потрошувачите бараат поголема контрола врз нивните податоци, огласувачите ќе треба да усвојат јасни стратегии за заштита на приватноста. Контекстуалното огласување, кое се потпира на релевантноста на содржината, наместо на следењето на корисниците, ќе се здобие со поголема популарност како поетички и поефективен пристап.

Огласувачкиот пејсаж во 2025 година ќе биде обележан со брзи технолошки достигнувања и променливи очекувања на потрошувачите. Брендовите што ја прифаќаат вештачка интелигенција, даваат приоритет на одржливоста и користат имерсивни содржини ќе се истакнат на конкурентниот пазар. Останувајќи приспособливи и фокусирани на клиентите, огласувачите можат успешно да навигираат низ овие трендови и да воспостават значајни врски со својата публика.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.