• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Омниканален маркетинг: Патот до конзистентно корисничко искуство

19/11/2024
in Во фокусот, Колумни, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишува: Емилија Гроздановска – креативен професионалец со двојна улога како маркетинг специјалист и графички дизајнер, комбинирајќи стратешко размислување со визуелна уметност за создавање на ефикасни и привлечни кампањи.

Во последниве години, како маркетинг специјалист, сè почесто забележувам како очекувањата на потрошувачите постојано растат. Денес, повеќе од кога било, корисниците не бараат само квалитетни производи или услуги – тие очекуваат целокупното искуство со брендот да биде едноставно, непречено и пријатно. Овие очекувања ги поставуваат големите брендови кои перфектно ги интегрираат своите комуникациски канали. Од ова искуство го научив значењето на омниканалниот маркетинг како концепт кој создава интегрирано искуство за клиентите.

р е к л а м а

Што е омниканален маркетинг?

Најпрво сакам да објаснам во една наједноставна форма што е омниканален маркетинг и да го споделам искуството од моето секојдневно работење.

Омниканалниот маркетинг го разбирам како стратегија која ги обединува сите канали што ги користиме – од нашите физички локации, па сè до дигиталните платформи. Најважно е што сè функционира синхронизирано, така што без разлика од каде клиентот ќе започне – веб-страница, социјални мрежи, или физичка филијала – тој ќе добие исто чувство за брендот.

На пример, ако имаме ситуација со клиент кој пребарува на нашата веб-страница, потоа прати порака преку Facebook, и на крајот дојде во филијала/канцеларија за одредена информација,  е многу битно да постои добра интеграција на податоците, а ако овие канали би функционирале како одделни светови и клиентот во три наврати добива различен одговор, корисничкото крајно искуство е збунувачко и не го постигнува посаканиот квалитет.

Клучните предности на омниканалниот пристап

Во мојата пракса, три придобивки на омниканалниот маркетинг се покажале како најклучни:

  1. Подобро корисничко искуство

Сите клиенти сакаат да се чувствуваат разбрано. Кога каналите се поврзани, тие забележуваат дека брендот се грижи за нив. Ова значително ја намалува фрустрацијата на клиентите.

  1. Поголема лојалност

Приметив дека кога клиентите имаат позитивно и непречено искуство, тие се враќаат кај нас. Ова не е само затоа што производот е добар, туку затоа што довербата во брендот се зголемува.

  1. Подобрена анализа на податоци

Благодарение на технологијата, имам јасен увид во навиките и потребите на клиентите. Ова не само што ми помага да го подобрам маркетингот, туку и да создавам подобри стратегии за продажба.

Како да го примените овој пристап?

Од сопствено искуство, еве неколку совети за успешно имплементирање на омниканална стратегија:

  • Запознајте ја вашата публика

Прва и основна алатка која ја форсирам во секоја стратегија што ја развивам, е анализа на купувачот односно публиката, без разлика дали е дизајн или маркетинг стратегија битно ми  е да знам кој е нашиот клиент. Анализата на податоци е клучна за да ги разбереме нивните очекувања.

  • Интеграција на каналите

Еден од најголемите предизвици во работењето е да ги поврземе сите платформи што ги користиме, а тој предизвик е основата која треба да се постави за да се постигне смут ефект во маркетинг работењето.

Синхронизацијата на CRM, е-трговија и алатките за социјални мрежи создаде унифициран поглед на клиентите.

  • Автоматизација на процесите

Ова го олеснува управувањето со маркетингот. Со алатки за автоматизација, сега можаме да креираме конзистентни пораки кои се релевантни за секој канал.

  • Континуирано тестирање и оптимизација

Секогаш, ама апсолутно секогаш мора да правите анализа на кампањите – што функционира, а што не. Ова  помогна постојано да ги подобруваме стратегиите.

—

Во маркетингот, секогаш ги ставам клиентите на прво место. Омниканалниот пристап е мојот одговор на нивните очекувања за унифицирано искуство. Знам дека не е едноставно, но вреди. Клиентите го препознаваат напорот, а тоа резултира со лојалност и зголемена доверба во брендот.

Ако сакате вашиот бренд да биде релевантен во денешниот свет, ви препорачувам да размислите за омниканален пристап. Вашите клиенти го очекуваат тоа, а вие само треба да им го овозможите!

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.