• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Органскиот ангажман на Инстаграм продолжува да расте, а на ТикТок – да опаѓа!

04/03/2024
in Digital, Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Инстаграм и ТикТок ја предводат лстата на социјални мрежи во генерирањето органски интеракции меѓу корисниците и брендовите, но ангажманот на платформата во сопственост на Мета покажува тренд на раст, додека пак ТикТок забележува тренд на опаѓање.

Ова го покажува најновиот извештај “2024 Social Media Benchmarks” на компанијата за развој на системи за потрошувачки искуства, Emplifi. Извештајот бил изготвен со анализа на органските и платените интеракции на над 325.000 светски брендови на платформите Инстаграм, Фејсбук, ТикТок и X, во текот на четвртиот квартал на 2023 година.

р е к л а м а

Според ова истражување, Инстаграм и Фејсбук забележале највисоки стапки на ангажман со органски содржини во последните две години, додека органскиот ангажман на ТикТок продолжува да опаѓа. Се посочува дека празничниот период му помогнал на Инстаграм да го зголеми органскиот ангажман на брендовите, за 9% во однос на претходниот квартал.

Од друга страна, иако резултатите на ТикТок остануваат силни во споредба со Фејсбук и X, интеракциите по 1.000 импресии се намалуваат – забележувајќи пад од 26% од почетокот на 2022 година. Гледано воопштено, органскиот ангажман на ТикТок се намалил за 39% во четвртиот квартал на 2023 година во споредба со првиот квартал на 2022 година.

Органските содржини од форматот “Reels” и “Carousels” на Инстаграм забележале најдобри перформанси на платформата во четвртиот квартал од 2023 година. Интересно е да се забележи заклучокот на истражувањето дека видео содржините од среден и долг формат на Интагарам и ТикТок се покажале како поуспешни од пократките видеа кога се во прашање органските интеракции. Кај Фејсбук, пак, видео содржините емитувани во живо генерирале 300% повеќе ангажман отколку “Reels” и “Carousels” на истата платформа.

Најдоброто време од денот за објавување органски содржини останува попладнето. Истражувањето открило дека бренд-профилите на Инстаграм и ТикТок во Европа забележале највисоки стапки на ангажман со содржини објавени попладне, особено оние објавени во петок попладне.

Во однос на платеното огласување, Инстаграм и Фејсбук достигнале рекордно ниво на приходи од реклами во последниот квартал од 2023 година. Од друга страна, рекламите на X стануваат сè попристапни, при што цената по клик (CPC) и цената по илјада импресии (CPM) забележуваат постојано намалуваат помеѓу 2022 и 2023 година.

Подетален преглед на истражувањето е достапен на веб-страницата на Emplifi, на следниот линк

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.