Најефективните маркетиншки проекти во светот наскоро ќе бидат прогласени во рамки на натпреварувањето „Effie Global Best of the Best“, а во жирирањето свое учество ќе земат дури осум хрватски експерти.
„Effie Global Best of the Best“ е глобално натпреварување кое ги препознава и наградува најефективните меѓу најефективните, потпирајќи се на маркетиншки идеи кои докажано постигнале врвни резултати на различни пазари. Натпреварот континуирано ги подигнува стандардите и ја зацврстува посветеноста кон лидерството, инспирацијата и промоцијата на маркетиншката ефективност низ целиот свет. Во конкуренција се исклучиво проекти кои имаат освоено златна или Grand Effie награда.
Во првиот круг на оценување, одржан за време на летото, учествуваа дури седум хрватски претставници од комуникациската индустрија, потврдувајќи ја силата на хрватската комуникациска индустрија: Марио Фрацулј (Sveučilište Algebra Bernays), Кристина Боцак Гојун (Podravka), Кристина Хустиќ (Kraš), Анте Шалиновиќ, Ана Штебих-Пинјух (Zagrebačka pivovara), Рајна Цуцулиќ (WPP Media) и Вања Ваничек (E.ON Hrvatska). Нивната улога беше да ја сагледаат целината на секоја пријава – од стратегија и креативна идеја до изведба и мерливи резултати – и да ги одберат трудовите кои заслужуваат статус на финалисти.
Во завршниот круг на оценување, кој ќе се одржи на 24 септември во Лондон, Хрватска ќе ја претставува Лука Дубоковиќ (BBDO Zagreb), кој во меѓународното жири ќе го разгледува најтесниот избор на трудови. Во фокус ќе биде целокупниот ефект на кампањите: од стратешкиот увид и креативната изведба во служба на резултатите до мерливиот бизнис-ефект и преносливоста на различни пазари.
„Извонредна чест ми е да учествувам во жирито за доделување на наградите Global Best of the Best Effie 2025 во Лондон на 24 септември. Повикот на овој престижен панел на врвни маркетиншки и агенциски лидери е признание не само за мене, туку и за целиот тим на BBDO Zagreb кој стои зад наградуваните кампањи што нè доведоа до овој повик. Со големо нетрпение и интерес го очекувам самиот настан на жирирањето, се радувам на увидот во брилијантните трудови од целиот свет и верувам дека тоа ќе биде силна инспирација за понатамошна успешна работа“ – изјави Лука Дубоковиќ.
Да потсетиме, во програмата Effie Global Best of the Best се натпреваруваат исклучиво трудови кои веќе освоиле златна или Grand Effie награда во претходната сезона. Финалистите потоа се борат за Global Grand Effie, а на крај се прогласува и Iridium Effie – признание за најефективната кампања во светот.
Effie Awards е најугледното светско признание за маркетиншка ефективност, кое се доделува на кампањи што докажано постигнале резултати ширум светот. Во Хрватска доделувањето на Effie наградите го организира Хрватската асоцијација на комуникациски агенции (HURA).
Повеќе информации за „Effie Global Best of the Best“ се достапни на официјалната страница на следниот ЛИНК.