• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, July 6, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Осврт на тимот на DIRECT MEDIA United Solutions на работата од дома

29/05/2020
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Ние сме ние #fromhome или #fromoffice

Кризните ситуации јасно покажуваат кој е каков. А ние бевме ние и во состојба на #directfromhome, во претходните нешто повеќе од два месеци пандемиска работа од дома.

р е к л а м а

Веднаш се договоривме, да бидеме поддршка на нашите партнери во кризните моменти,  но не само тоа. Се чувствувавме должни да не дозволиме индустријата да се откаже. Сакавме да бидеме двигател. Да ја испратиме пораката дека мора да бидеме силни кога е тешко.

Разговаравме, пишувавме, дизајниравме и постиравме.

https://www.youtube.com/watch?v=87Az9FNe91g

United Grupa, од кои сме дел, донираше 3 милиони долари помош, со цел што поскоро да се стави крај на кризната состојба и да се сведе на минимум бројот на заболени погодени од пандемијата.

Тоа ги постави темелите, а потоа тргнавме во акција на повеќе полиња.

Прво инициравме #CarpeDMday каде што скоро секој ден, некој од вработените, преку социјалните медиуми, ја презентираше својата рутина од дома. Како е наместено работното опкружување, како изгледа релаксацијата и забавата, но и како изгледа она најинтересното: храната. Поентата беше да се охрабриме самите себе дека можеме сè достигнеме и можеме да сториме сè.

На десеттиот ден од работата од дома започнаа вебинарите Direct Talks From Home, преку кои се обративме до стручната јавност со различни прашања. Така разговаравме за медиумите, брендовите, трендовите, иновациите, човечките ресурси, корпоративните комуникации, општествената одговорност и се разбира, за неизбежната тема „Ковид-19“. Над 30 соговорници поминаа низ Direct Talks, а бројот на посетители кои ги слушаа вебинарите надмина 1500. Доколку пропуштивте некои од нив, можете да ги најдете на нашиот YouTube канал.

Паралелно се организирани вебинари помеѓу вработените.  Над 20 вработени добија улога на предавачи во проектот Direct Online EDU, презентирајќи им го на колегите своето поле на експертиза од креатива, дигитал, медиуми, човечки ресурси. Се споделуваа решенија, примери, успешни проекти, се дискутираше и инспирираше. Сè со цел да се одржи тимскиот дух, но и да научиме нешто повеќе за време на карантинот.

На вработените им беше понуден и сет на механизми Direct Support за прилагодување на работата од дома – од предавања на тема услогласување на семејни и деловни обврски, преку работилници за развој на емоционална интелигенција, до учество во вебинари за психолошка поддршка и можност за закажување индивидуални психолошки сесии.

Исто така бевме и поддршка на акцијата Аплауз во осум. Нашиот креативен тим, во соработка со Alma Quatro, ја креираше кампањата, која за некои претставуваше лудост, затоа што кој воопшто се шета по улиците за време на карантин !? Но, за нас претставуваше совршенство, затоа што на улиците се движеа нашите херои, луѓето на кои им беше упатен Аплаузот во осум и кои во текот на денот можеа да видат што ги чека во 20 часот и се надеваме, во тие моменти добија енергија да поминат уште еден напорен ден на тешка борба.

Но, тоа не е сè. Секој што го држеше весникот Неделник во свои раце во втората недела од април, треба да знае дека неговата насловна Covid19 – Невидлив непријател, достојна на магазинот „Тајм“, е дело на нашиот арт директор Стефан Гајиќ, кој заедно со “Буро Србија“ си „поиграа“ со најпознатите насловни страници на светските списанија,  замислувајќи како би изгледале во време на корона.

Кога сме кај креативниот тим, тука е и акцијата „Пост на денот“. Дизајнерскиот дел на тимот секој ден објавуваше по еден уметнички пост на својот Инстаграм профил, со што ги разубавуваше деновите за сите љубители на уметноста. Имате наша топла препорака да ја посетите Инстаграм страницата Direct Media Creative (DMC).

Во првата недела на работа од канцеларија, лансиравме Direct PERSPECTIVE – истражување за работењето во Србија во постковид периодот. Бидејќи вашиот став е важен за нас. Затоа што мораме да знаеме како да продолжиме.

Дали сме задоволни од што го постигнавме? Секако.

И помотивирани да креираме уште повеќе. Да ​​бидеме двигател и поддршка во неизвесните моменти.

Вашиот ДМ тим

#directfromoffice

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.