Конкурсот за пријавување на 12-то издание на SoMo Borac by Aleph е официјално отворен, а организаторите на најважните регионални дигитални награди воведоа и нови категории. Доделувањето на наградите ќе се одржи на 25 октомври во Загреб, а крајниот рок за пријавување е 25 септември 2024 година. Жирито го сочинуваат најголемите регионални дигитални експерти, чие знаење и искуство ќе бидат пресудни при изборот на најдобрите проекти во вкупно 17 категории.
Голема новост на 12-от SoMo Borac е воведувањето на две нови категории. Категоријата „Digital product“ е воведена во т.н. „огласувачки тек“ со цел да ги наградува дигиталните производи од секаков вид кои, со нивните иновативни идеи и високи перформанси, им овозможиле на организациите да истражуваат нови аспекти на дигиталниот бизнис. SoMo Advertising наградува дигитални проекти во вкупно 11 категории и специјалната награда „Special mention by Aleph“, во кои партнерската организација избира проект кој се издвојува во категориите на перформанс маркетингот, а сите детали за условите и правилата за аплицирање можете да ги најдете на следниот ЛИНК.
Во координација со Хрватското здружение на дигитални издавачи (HUDI), кое и оваа година е коорганизатор на најважниот настан на хрватската дигиталната заедница, проширени се и категориите во т.н. „медиумскиот тек“. Така, дигиталните издавачи во новата категорија „Best media Feature“ ќе можат да претстават специфични делови од нивните постоечки производи кои се значително подобрени или иновирани. Покрај тоа, медиумските издавачи ќе можат да ги поднесат своите проекти во четири други категории: „Digital Product of the Year“, „Digital Design of the Year“, „SoMo NATIVE“ и „Best media Storytelling“, а повеќе за условите и правилата за пријавување во категориите на SoMo Media се објавени на овој ЛИНК.
„Собравме тим од најдобрите луѓе од регионот кои се водечки експерти во дигиталната индустрија и веќе знаеме дека имаат тешка работа да ги изберат најдобрите проекти, но со нетрпение очекуваме да видиме какви големи проекти не очекуваат ова година и која ќе го собори жирито од нозе. Две нови категории се фокусирани на дигитални производи, односно делови од постоечки производи, кои го подобриле деловното и корисничкото искуство со иновативни решенија. Ги повикувам сите да ги пријават своите проекти кои се истакнале во изминатата година и да покажат зошто заслужуваат да ја понесат најважната дигитална награда на 25 октомври“ – рече Ружица Врдољак Личина, извршна директорка на наградите SoMo Borac.
Конкурсот се затвора на 25 септември 2024 година, а датумот до кој се отворени „early bird“ апликациите е 1 септември 2024 година. За проектите што се истакнале минатата година ќе одлучува тим од најголемите регионални експерти, а тоа кој ќе членува во жирито можете да дознаете на следните линкови: SoMo Media жири и SoMo Advertising жири.
Претплатете се на SoMo Borac newsletter и први дознавајте за сите новости околу доделувањето на регионалните дигитални награди. Следете го SoMo Borac на Facebook, Instagram и LinkedIn.