Минатата недела беше потврдено дека милјардерот Елон Маск стана новиот сопственик на социјалната мрежа Твитер. Купопродажната драма која се одвиваше изминатите неколку месеци предизвика повеќе грижи кај корисниците и огласувачите на платформата за нејзината иднина.
Со цел да одговори на дел од тие грижи и да ја претстави својата визија за иднината на платформата, новиот сопственик објави отворено писмо адресирано до огласувачите на Твитер. Целосниот текст на писмото следува во продолжение:
„Сакав да се огласам лично за да ја споделам мојата мотивација за купувањето на Твитер. Имаше многу шпекулации за тоа зошто го купив Твитер и што мислам за адвертајзингот. Повеќето од нив се погрешни.
Причината поради која го купив Твитер е затоа што за иднината на цивилизацијата е важно да има заеднички дигитален „градски плоштад“, каде што може да се дебатира за широк спектар на верувања на здрав начин, без прибегнување кон насилство. Во моментов постои голема опасност социјалните медиуми да се поделат на екстремно десничарски и крајно леви ехо-комори кои генерираат повеќе омраза и го делат нашето општество.
Во немилосрдната потрага по кликови, голем дел од традиционалните медиуми ги поттикнаа и се грижат за тие поларизирани крајности, бидејќи веруваат дека тоа е она што носи пари, но, притоа, се губи можноста за дијалог.
Поради тоа го купив Твитер. Не го направив тоа затоа што би било лесно. Не го направив тоа за да заработам повеќе пари. Го направив тоа за да се обидам да му помогнам на човештвото, кое го сакам. И јас го правам тоа со понизност, признавајќи дека неуспехот во остварувањето на оваа цел, и покрај нашите најдобри напори, е многу реална можност.
И покрај тоа, Твитер очигледно не може да стане пеколен пејзаж достапен на секого, каде што може да се каже сè без никакви последици! Покрај тоа што се придржуваме до законите на земјата, нашата платформа мора да биде топла и добредојдена за сите, каде што можете да го изберете посакуваното искуство според вашите преференции, исто како што можете да изберете, на пример, да гледате филмови или да играте видео игри во опсег од сите возрасти до созревање.
Исто така, верувам дека огласувањето, кога е правилно направено, може да ве воодушеви, забавува и информира; може да ви покаже услуга или производ или медицински третман за кој никогаш не сте знаеле дека постои, но е соодветен за вас. За ова да биде вистина, од суштинско значење е на корисниците на Твитер да им се прикажува огласување што е можно порелевантно за нивните потреби. Рекламите со мала релевантност се спам, но високо релевантните реклами се всушност содржина!
Во основа, Твитер се стреми да биде најпочитуваната рекламна платформа во светот која го зајакнува вашиот бренд и го развива вашето претпријатие. На сите што соработуваа со нас, ви благодарам. Ајде заедно да изградиме нешто извонредно.“