• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Отворено писмо од Фејсбук до огласувачите: Ние не профитираме од омразата

02/07/2020
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Како одговор на расечкиот број на брендови кои се приклучуваат кон бојкотот на Фејсбук и ги паузираат своите огласувачки кампањи на платформата, потпретседателот за глобални работи и комуникации на Фејсбук, Ник Клег, објави отворено писмо до огласувачите во кое истакнува дека Фејсбук не профитира од омразата и активно ќе се бори против неа.

Целосниот превод на писмото следува во продолжение:

р е к л а м а

„Кога општеството е поделено и тензиите се високи, тие поделби се пренесуваат и на социјалните медиуми. Платформите како Фејсбук се огледало на општеството – со повеќе од 3 милијарди луѓе кои ги користат апликациите на Фејсбук секој месец, сé што е добро, лошо и грдо во нашите општества ќе најде свој израз и на нашата платформа. Тоа става голема одговорност на плеќите на Фејсбук и другите социјални медиуми да одлучат каде ќе ја повлечат линијата за тоа кои содржини се прифатливи.

Фејсбук наиде на многу критики во последните недели по одлуката да дозволи контроверзните постови на претседателот Трамп да останат на платформата, и се соочи со сомнеж од страна на многу луѓе, вклучувајќи и компании кои се огласуваат на нашата платформа, во однос на нашиот пристап за справување со говорот на омраза. Сакам да бидам недвосмислен: Фејсбук не профитира од омразата. Милијарди луѓе го користат Фејсбук и Инстаграм бидејќи тие имаат добри искуства – тие не сакаат да гледаат содржини полни со омраза, нашите огласувачи не сакаат да ги гледаат, а и ние не сакаме да ги гледаме. За нас не постои ништо друго што можеме да сториме освен таквите содржини да ги отстраниме.

Повеќе од 100 милијарди пораки се испраќаат преку нашите сервиси секој ден. Тоа сме сите ние, зборувајќи едни со други, споделувајќи ги нашите животи, нашите ставови, нашите надежи и нашите искуства. Во сите тие милијарди интеракции, еден мал дел вклучуваат омраза. Кога ќе најдеме постови со омраза на Фејсбук или Инстаграм, ние имаме пристап на нулта толеранција и ги острануваме. Кога содржините се наѓаат на границата да бидат класифицирани како говор на омраза – или пак во однос на некое друго наше правило кое има за цел да го спречи предизвикувањето на штета или задушувањето на гласачите – ние превагнуваме на страната на слободното изразување, бидејќи, во краен случај, најдобриот начин да се спротивставиме на штетниот, разделувачки и навредлив говор, е со повеќе говор. Изложенувањето на сончева светлина е подобро отколку да криењето во сенките.

За жал, нулта толеранција не значи нула инциденти. Со толку многу содржини постирани секој ден, искоренувањето на омразата е како да барате игла во сено. Ние инвестираме милијарди долари секоја година во луѓе и технологија за да ја одржуваме нашата платформа безбедна. Ние го триплиравме бројот на луѓе кои работат на сигурноста и безбедноста – повеќе од 35,000. Ние сме предводници во технологијата на вештачка интелигенција со цел масовно отстранување на содржините со омраза.

И ние правиме вистински напредок. Еден скорешен извештај на Европската Комисија откри дека Фејсбук прегледува 95.7% од сите пријави за говор на омраза за помалку од 24 часа, побрзо од YouTube и Twitter. Минатиот месец известивме дека ние самостојно откриваме речиси 90% од говорот на омраза и го отстрануваме уште пред некој да го пријави – огромен напредок во однос на 24% од пред две години. Ние превзедовме акција против 9.6 милиони парчиња содржина во првиот квартал на 2020 – многу повеќе д 5.7 милиони во претходниот квартал. Исто така, 99% од содржините на ИСИС и Ал Каеда ги отстрануваме уште пред некој да ни ги пријави.

Ние се подобруваме – но не се задоволуваме. Затоа неодамна ги соопштивме нашите нови правила и производи за да се осигураме дека секој ќе остане безбеден, информиран и на крајот ќе го искористи својот глас таму каде што е најважно – на гласачкото место. Ние сфаќаме дека многу од нашите критичари се лути поради потпалувачката реторика  која претседателот Трамп ја има постирано на нашата и други платформи, и сакаат да бидеме поагресивни во отстранувањето на неговиот говор. Како поранешен политичар, јас знам дека единствениот начин на кој моќниците можат да се соочат со одговорност е преку гласачката кутија. Затоа сакаме да ја искористиме нашата платформа за да ги охрабриме гласачите да ја донесат крајната одлука самите тие, на денот на изборите. Овој петок, секој корисник на Фејсбук во САД кој е доволно возрасен за да гласа ќе добие информации, видливо прикажани на врвот од нивиот Времеплов, за тоа како да се регистрира за гласање. Ова ќе биде прв чекор во најголемата гласачка информациска кампања во американската историја, со зацртана цел да се регистрираат 4 милиони гласачи. Ние исто така ги ажуриравме нашите правила за спречување на задушувањето на гласачите. Многу од овие промени се директен резултат на фидбекот од заедницата која се бори за граѓанските права – ние ќе продолжиме да соработуваме со нив и други експерти додека ги прилагодуваме нашите правила за да се справиме со новите ризици како што тие ќе се појавуваат.

Се разбира, фокусирањето врз говорот на омраза и другите типови на штетни содржини на социјалните медиуми е неопходно и разбирливо, но вреди да запомне дека огромното мнозинство од тие милијарди разговори на корисниците се позитивни.

Погледнете што се случи за време на пандемијата на корона вирусот. Милијарди луѓе го користеа Фејсбук за да останат поврзани кога беа физички одвоени. Баби и дедовци со внуци, браќа и сестри, пријатели и комшии. И повеќе од тоа – луѓе се здружија за да си помогнат едни на други. Формирани илијадници и илијадници локални групи – милиони луѓе се здружија – со цел да се организираат и да им помогнат на најранливите во своите заедници. Други пак, да ги слават и поддржат нашите здравствени работници. А, кога бизнисите мораше да ги затворат своите врати за јавноста, за многу од нив Фејсбук беше линија на животот. Повеќе од 160 милиони бизниси ги користеа бесплатните алатки на Фејсбук за да допрат до потрошувачите, а многумина ги искористија тие алатки за да го одржат својот бизнис кога нивните врати беа затворени за јавноста – спасувајќи ги работните места и животната егзистенција на многу луѓе.

Уште поважно, Фејсбук им помогна на луѓето да добиваат точни, авторитативни здравствени информации. Ние насочивме повеќе од 2 милијарди луѓе на Фејсбук и Инстаграм до информации од Светската здравствена организација и други јавни здравствени власти, при што повеќе од 350 милиони луѓе кликнале за повеќе информации.

Вреди да се запомне дека кога најмрачните работи се случуваат во нашето општество, социјалните медиуми им нудат на луѓето начин да заблескаат со светлина. За да му покажат на светот што се случува, да се организираа против омразата и да се здружат заедно, а милиони луѓе ширум светот да ја покажат својата солидарност. Сме го виделе тоа во безброј случаи ширум светот – и сега повторно го гледаме со движењето “Black Lives Matter”.

Можеби никогаш нема да можеме во целост да ја отстраниме појавата на говор на омраза на Фејсбук, но постојано се подобруваме во неговото спречување.“

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.