• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

„Паметна долна облека“ – идеален подарок за Денот на вљубените за парови зависни од технологија

06/02/2020
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn
  • Дојче Телеком почнува кампања за влијанието на мобилните телефони врз романтичните врски

Дојче Телеком ја почна кампањата „Подобри заедно“, чија цел е да отвори дискусија за ефектот на мобилните телефони врз романтичните врски кај младите луѓе. Во соработка со експертот за врски, Ерик Хегман, креираа идеален подарок за Денот на вљубените за парови зависни од технологија. Креативниот и со доза на хумор подарок – „Паметна долна облека“ има за цел да ја потенцира сериозноста на проблемот од прекумерното користење на смартфони кога партнерите се заедно, но и да отвори дискусија за враќање на блискоста меѓу нив.

Според истражувањата што Дојче Телеком ги спроведе во неколку европски земји, 36% од луѓето на возраст помеѓу 18 и 34 години сметаат дека нивниот љубовен партнер поминува премногу време на мобилен телефон, а дури 56% од нив велат дека го проверуваат нивниот смартфон додека се во кревет со партнерот. Една третина од луѓето помеѓу 18 и 34 години тврдат дека технологијата има негативен ефект на нивниот љубовен живот.

р е к л а м а

„Технологијата има моќ да ги олесни врските меѓу луѓето. Иако мобилните телефони ни овозможија да се чувствуваме поповрзани од кога било претходно, сепак сè почесто се потенцира дека имаат и негативен ефект врз нашите животи. Без разлика дали се наоѓаме среде пријатна вечера или сме во спалната соба, мобилната технологија често е истакната како клучен фактор кој влијае на интимните моменти и врските кои ги создаваме. Нашата цел е преку оваа кампања да споделиме совети со младите парови и да ги охрабриме да ја отворат темата и да почнат дебата за потребата од промена. Преку Love Magenta „Паметна долна облека“ можеме да го направиме тоа на забавен и провокативен начин“, вели Волфганг Кампбартолд, вице-претседател на одделот за Интернационални пазарни комуникации во Дојче Телеком.

Дојче Телеком, за оваа кампања соработуваше со експертот за врски Ерик Хегман, кој вели: „Она што повеќето од нас не го сфаќаат е дека моќта за промена се наоѓа во нашите раце. Само треба да научиме да бидеме попаметни кога ги користиме овие технологии, така што тие ќе работат за нас, а не против нас. На пример, промената може да биде толку едноставна како препознавање на вистинските моментите кога телефонот треба да го ставиме на „Do Not Disturb“ режим и едноставно да го пуштиме од раце. Со оваа иницијатива Дојче Телеком има за цел да поттикне чувство на самосвест кај паровите за да бидат поодговорни кога ги користат дигиталните технологии“.

Технологијата станува сè поприсутна во нашето секојдневие, што со себе носи големи предизвици. Најважно е да бидеме свесни кога, како и зошто ја користиме, за да не се претвори во бариера за нашата интимност.

Повеќе за „Паметна долна облека“:

„Паметната долна облека“ се состои од два пара долна облека во препознатливата магента боја, два Love Chips (Bluetooth чипови) кои се поврзуваат со мобилната апликација Connected Underwear и упатство за користење. Со чипот се испраќа текстуална порака до телефонот на партнерот, кој добива покана. Ако партнерот ја прифати пораката, тогаш се активира режимот Love Mode, се вклучува романтична плејлиста, се проектира романтичен скринсејвер и апликацијата го прашува корисникот дали да биде активиран режимот „Do Not Disturb“.

Ограничената серија од специјалното издание на „Паметна долна облека“ за Денот на вљубените може да се купи по цена од 25 евра, со бесплатна испорака, од 6 февруари, преку онлајн продавницата на Love Magenta

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.