• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, June 12, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Пазарот на маркетинг технологии се приближува до вредност од 100 милијарди долари

27/09/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во својот годишен извештај за маркетинг технологиите, Martech Report, меѓународната сметководственa куќа Мур Стивенс, заедно со WARC, ја процени вредноста на глобалниот пазар на маркетинг технологии на 99,9 милијарди долари.

Студијата спроведена меѓу повеќе од 800 брендови и агенции од Северна Америка, Азија-Пацифик и Европа, беше лансирана со цел подобро да се разберат потенцијалните можности и да откри не само голем пазар кој веќе постои, туку и пазар кој експоненцијално расте. Притоа, брендовите очекуваат да ги зголемат своите инвестиции во маркетинг технологијата во годината што следи, а ова особено се однесува на Европа (со исклучок на Велика Британија), каде што речиси две третини (63%) се изјасниле дека очекуваат зголемување на овие буџети.

р е к л а м а

Во Велика Британија и Северна Америка брендовите го зголемиле нивниот буџет за маркетинг технологии за 44%, што значи дека на пазарот во Европа вреди до 52 милијарди долари. Овие брендови трошат речиси една четвртина (23%) од нивните буџети на маркетинг технологии, што е значително зголемување во споредба со 16% пред 12 месеци. Интересно е тоа што брендовите во Велика Британија и Северна Америка, исто така, сакаат да трошат на in-house технологија.

63% од буџетот за технологија се троши in-house, во споредба со 44% минатата година. Во компанијата Мур Стивенс веруваат дека овие бројки ја поттикнуваат желбата на брендовите да постигнат квалитет во корисничкото искуство, но и дека постои и елемент на недоверба во агенциите.

Дамјан Рајан, партнер во Мур Стивенс, ги коментираше овие наоди: “Инвестирањето во маркетинг технологијата достигна преломна точка во изминатите 12 месеци. Веќе етаблирани огласувачи во индустриите кои се на удар на дисрупција, како што се осигурување и финансиски услуги, сфаќаат дека треба да инвестираат, доколку сакаат да се обезбедат во иднина и ја гледаат маркетинг технологијата како клучна област за инвестирање. Погледнете ја само најновата најава од Nationwide Building Society за инвестиција од 1 милијарда фунти во технологијата. Да се остане релевантен е клучно, но борбата со новиот вид на конкуренција, како што Revolut, ве тера на големи промени. “

“Сето ова време и агенциите се борат да останат релевантни. Јасно е дека маркетерите сакаат да изградат сопствена сила и се подготвени да трошат повеќе на маркетинг технологија со цел да останат конкурентни. Нашето истражување открива дека овие буџети доаѓаат од медиумските трошоци и ќе имаат значително влијание на вредноста на медиските агенции “.

Гледајќи го глобалниот пазар, оние кои велат дека нивните буџети ќе се зголемат, очекуваат дека ќе се зголемат за просечно 13%. Стапката на раст на овој пазар уште подобро се гледа во фактот дека еден од пет маркетери очекува зголемување од повеќе од 25% во нивните буџети за маркетинг технологија во текот на следната година.

Мур Стивенс и WARC, исто така, ги разгледуваа и специфичните технологии кои стојат позади овој пазар во развој. Можеби тоа не е чудно што на глобално ниво, е-поштата и понатаму ќе биде најверојатна дестинација за инвестирање во маркетинг технологија, што може да се очекува, бидејќи ја користи 79% од пазарот. На второ место се социјалните медиуми, каде што моментално 77% се користи оваа технологија, а дополнителни 18% се очекува да ја користат во текот на следните 12 месеци.

Интересно е тоа што повеќето од следната година планираат да повеќе да работат на оптимизација, добро позната маркетинг дисциплина, но дисциплина која постојано се менува заедно со алгоритмите кои влијаат на неа. Најголем раст на пазарот на Велика Британија и Северна Америка, е забележан во употреба на маркетинг технологија за аналитика, мерење и увид, а 75% од испитаниците искажале интерес за оваа област, што претставува пораст од 19% во однос на претходната година.

Истражувањето покажа дека најнапредна технологија која моментално се користи е Internet of Things (IoT) и поврзаните уреди. На второ место е гласовната технологија, која забележа брз развој во текот на изминатата година, што влијае на начинот на пребарување на интернет и носи напредок во областите како е гласовната оптимизација. Веројатно ќе се појават и нови алатки за маркетиг технологијата, а кога ќе поделат резултатите по региони, Велика Британија, најверојатно, ќе биде најнапредна во однос на гласовното пребарување, со 36% од испитаниците кои велат дека моментално користат алатки во оваа област, како и дополнителни 11% кои го планираат тоа во следните неколку месеци.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.