Пепси ги поттикнува потрошувачите да додаваат пијалоци во нивните онлајн нарачки
Немојте да ве залажува знакот. Новиот ресторан на Пепси, Pep’s Place, е наменет само за онлајн нарачки и се фокусира на пијалоци. Иако Пепси го осмисли целокупниот концепт и искуството на потрошувачите, ланецот ресторани Famous Dave’s ќе ја обезбеди целата храна, а менито ќе содржи чизбургер, ребра, крилца од бивол и цезар салата.
Во следните 30 дена, граѓаните на САД ќе можат онлајн да нарачуваат оброци од ресторанот Pep’s Place.
За разлика од другите ресторани, кога нарачувате од Pep’s Place, прво ви се нуди избор на Пепси пијалоци. Кога ќе изберете пијалок, платформата сугерира кое јадење би одговарало најдобро со вашиот избор.
Пазарот за достава на храна доживеа голема експанзија од почетокот на пандемијата. Истражувањето на апликациите за достава на храна покажа дека бројот на нарачки во април 2020 година е двојно зголемен во споредба со април 2019 година и дека растот продолжува и до денес.
Предизвик за Пепси беше тоа дека потрошувачите покрај храна не нарачуваат често пијалоци. Охрабрувајќи ги луѓето прво да изберат пијалок, Pep’s Place е креиран да помогне во промената на начинот на размислување и однесување на луѓето при отварање на апликацијата.
„Иако потрошувачите знаат дека храната е повкусна со Пепси, тие често забораваат да нарачаат пијалок со нивното омилено јадење“, рече Тод Каплан, маркетинг директор во Пепси.
За да ја докаже поентата, Пепси претстави и осум нови ТВ реклами. Како дел од кампањата „Better With Pepsi“, видеото ги охрабрува гледачите да консумираат производи од Пепси додека јадат ребра, пржено пилешко или хот дог.
Животот во карантин ја зголеми побарувачката за грицки од матичната компанија PepsiCo, но ограничувањата во рестораните, кината и стадионите во голема мера му наштетија на потрошувачката на пијалоци.