• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Пет графикони кои ја објаснуваат новата ера за социјалните медиуми

24/10/2023
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Стариот облик на социјално вмрежување можеби умира. Но, истражувањето на eMarketer и Insider Intelligence покажува дека луѓето во САД поминуваат сѐ повеќе време на социјалните платформи, па маркетерите треба да бидат свесни за тоа како изгледа новата ера на социјалните медиуми. Генерацијата Z и TikTok секако доминираат во насловите на социјалните мрежи, но Meta го одржува своето упориште на врвот, иако се бори да направи нови потфати како во случајот со Threads.

Во продолжение Ви пренесуваме пет графикони од истражувањето кои ја илустрираат новата ера на социјалните медиуми.

  1. Генерацијата Z се приближува до нивоата на Милениумците во користењето на социјалните мрежи

р е к л а м а

Сè уште не ја отпишувајте „Фејсбук генерацијата“. Според прогнозите на eMarketer и Insider Intelligence, милениумците сè уште сочинуваат 30% од корисниците на социјалните мрежи во САД (68,5 милиони). Меѓутоа, Генерацијата Z им се приближува со удел од 24,7% (56,4 милиони корисници) – број што и понатаму ќе расте.

Маркетарите треба да внимаваат на тоа како Генерацијата Z ги користи социјалните медиуми (размислувајте за TikTok, Stories и фактот дека не им се допаѓаат платените реклами), бидејќи тие однесувања ќе ја обликуваат иднината на социјалните мрежи. Но, имајте на ум, милениумците не исчезнаа. Тие сè уште користат социјални медиуми и стапуваат во интеракција со инфлуенсерите и рекламите, а маркетерите треба да се погрижат да ги имаат на ум овие постари корисници, дури и кога тие не ги прифаќаат TikTok и Генерацијата Z.

  1. TikTok е речиси на врвот

TikTok веќе има ритам како Instagram во вкупните минути што возрасните од САД ги поминуваат дневно на платформата, со проценка дека ќе го надмине Facebook во 2025 година. Притоа, тие бројки не го земаат предвид времето што тинејџерите го поминуваат на платформата.

Facebook и Instagram се пред TikTok по вкупниот број на корисници во САД, со 177.9 милиони и 135.2 милиони, соодветно, наспроти 102.3 милиони на TikTok. Но, TikTok има повеќе корисници во САД кои припаѓаат на Генерацијата Z (45,8 милиони) отколку Facebook (30,9 милиони) или Instagram (45,5 милиони).

Очекувајте дека TikTok ќе продолжи да ги обликува трендовите, особено кај младите.

  1. Инвестициите во реклами сè уште се најнаклонети кон Мета

Возрасните во САД трошат 7,6% од своето просечно време со дигитални медиуми на платформите на Мета, а огласувачите вложуваат 19,5% од нивниот буџет за дигитално огласување во Мета. Овој висок сооднос на долари и потрошено време не е ист на YouTube, TikTok или Snapchat.

Дури и кога помладите корисници сѐ повеќе се насочуваат кон TikTok, на огласувачите сè уште им е удобно на Facebook и Instagram. Ова може да биде можност за огласувачите да се разгранат и да експериментираат повеќе со TikTok и YouTube. Но, тоа исто така значи дека Мета прави нешто баш како што треба во однос на корисничките податоци, пласманот на реклами, леснотијата на користење и следењето на резултатите.

  1. Сѐ е до инфлуенсерите

Инвестициите за платено огласување на социјалните мрежи продолжуваат да растат на пазарот во САД, но не толку брзо како што беше во екот на пандемијата. Наместо тоа, инфлуенсер маркетингот расте со побрзо темпо, со прогноза дека ќе одржува двоцифрен раст до 2025 година во споредба со едноцифрениот раст на платеното огласување.

Инфлуенсер маркетингот исто така има повеќе простор за раст, со вкупно 5,14 милијарди долари инвестирани на американскиот пазар оваа година, во споредба со вкупните инвестиции од 68,45 милијарди долари за социјални реклами.

  1. Threads се „отплеткува“ бидејќи новите платформи базирани на текст не успеваат да „полетаат“

Threads на Instagram беше брзо прифатна, но бројот на дневни активни корисници во однос на ривалот X (поранешен Twitter) падна за 82% до крајот на месецот на неговото лансирање, според SimilarWeb и Sensor Tower.

Припадниците на Генерацијата Z што учествувале во истражувањето изјавиле дека платформата ја инсталирале затоа што изгледала забавно и сакале да пробаат нешто ново, но тие точки на интерес не обезбедија долгорочен интерес. Но, паралелно со тоа, опаѓа и употребата на X.

Извор: Insider Intelligence/eMarketer

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.