• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Пет предвидувања како виртуелната реалност ќе ги промени различните индустрии

28/07/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Сакате да знаете каков е навистина погледот од Ајфеловата кула? Ве интересираат најновите модни колекции? Не умеете да ги комбинирате намирниците и неодлучни сте во изборот на јадењето? Сакате да ѕирнете во хотелската соба пред да отпатувате?

Креативниот тим на компанијата Ketchum, една од водечките глобални консултански куќи во областа на комуникациите, ги истражи безграничните можности на виртуелната реалност (VR) и даде одговор на ваквите прашања.

Онака како што мобилната технологија го преобрази начинот на кој остваруваме контакт со потрошувачите и другите инфлуенсери, тоа истото ќе го направи виртуелната реалност.

р е к л а м а

virtual reallity what is next

Ги претставуваме петте предвидувања на креативниот тим на Ketchum за тоа како виртуелната реалност ќе ги промени различните индустрии и начините на кои тие остваруваат контакт со потрошувачите:

  1. Туризам и угостителство

Кога е во прашање туризмот, виртуелната реалност би можела да ви овозможи да ги видите местата ширум светот кои ве интересираат, како на пример величенствените водопади во Maui (Хаваи), најновите атракции во Дизни светот, како и сјајот и величенственоста на Елисејските полиња. И од социјалните мрежи такви какви што се сега, содржината на виртуелната реалност исто така ќе се споделува во големи голичини.

Го планирате вашето следно место за одмор? Автентичното искуство на брендот на хотелот ќе го почне своето влијание пред да стигнете таму. Виртуелната реалност ќе ви овозможи да го доживеете точниот распоред на просторијата на вашата хотелска соба пред да ја резервирате, а може дури да ви дозволи и да внесете некои лични измени во собата.

  1. Модата во иднина

Виртуелните модни писти ќе станат спектакуларно доживување за љубителите на модата. Како што можевме да се увериме кога е во прашање моќта на видео преносот во живо, искуствените настани во реално време се следниот чекор во еволуцијата на маркетингот на социјалните мрежи. Преку виртуелна реалност, модните блогери, влијателните личности и брендови можат да се информираат за најновите трендови само со помош на слушалки. Трендовите и трговијата кои стануваат се повеќе визуелни не можат да се избегнат, без оглед дали се наоѓате во продавница или во удобноста на сопствениот дом.

  1. Здравје и велнес услуги

Промената на навиките кога се во прашање здравјето и исхраната е постојан предизвик. Меѓутоа, благодарение на виртуелната реалност, во иднина ќе биде полесно да се направи попаметен избор. На пример, замислете да имате виртуелна интеракција со храната на вашето мени и да добиете информација за хранливата вредност во реално време и да дознаете повеќе за ризиците, лечењето и превенцијата од болести. Со виртуелната реалност, здравјето и велнес услугите ќе ни станат поблиски и пореални.

  1. Асистенти на виртуелната реалност

„Асистентите“ на виртуелната реалност ќе го променат начинот на кој потрошувачите остваруваат интеракција со брендовите на социјалните мрежи како што е Фејсбук. Оваа услуга ќе помогне во создавањето на искуства за корисниците, кои вклучуваат повеќе разговори и похуман пристап отколку што е тоа можно со обична трансакција.  Како што би станувала попаметна, интеракцијата преку овие асистенти на виртуелната реалност помеѓу човекот и машините, ќе стане уште полична и неизбежно е дека нема да може да се разликува од онаа помеѓу луѓето.

  1. Спонзорирана содржина и прилагодена реклама

Неизбежно, световите на виртуелната реалност ќе бидат мешавина од PESO комуникациите  (платени – заработени – споделени – поседувани). Замислете да ја истражувате споменатата виртуелна хотелска соба, потполно сте префрлени таму, слободни да комуницирате со означените предмети и ги отклучувате скриените спогодби во рамките на своето ново искуство. Поради тоа, брендовите кои вметнуваат „скриени детали“ во истражувањата налик на игри можат да остварат подлабока врска со потрошувачите, така што ќе им понудат поттик и прилика да ги отклучуваат погодностите и попустите во рамките на своите маркирани виртуелни светови.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.