Инкорпорираното здружение на британски огласувачи (ISBA) соопшти дека Пит Марки, актуелен извршен директор на Boots, е избран за нов претседател на професионалната асоцијација. Пит служеше како потпретседател на ISBA во последните пет години и беше член на ISBA во поголемиот дел од неговата кариера.
Прифаќајќи пристап воден од резултати, тој е искусен маркетинг лидер на глобално и регионално ниво, специјализиран за податоци, аналитика и потрошувачки искуство. Минатата година беше прогласен за Маркетер на годината од страна на Marketing Week, на почетокот на оваа година тој стана претседател на мрежата Front Foot на британската Асоцијација на огласувачи и неодамна доби почесен докторат по бизнис од Универзитетот Солент во Саутемптон како признание за неговата влијателна кариера во маркетингот.
Како претседател на ISBA, Пит ќе претседава со Советот на здружението. Составен од генерални маркетинг директори на членките на ISBA, Советот ја надгледува работата на здружението и придонесува за поставување на неговите приоритети.
Пит ја презема улогата од Маргарет Џоблинг, генерална маркетинг директорка на NatWest, која служеше како претседател во последните две години. Во својаата нова улога, Пит ќе соработува со генералниот директор на ISBA, Фил Смит.