Со завршувањето на 72-то издание на Меѓународниот фестивал на креативноста Cannes Lions, последната церемонија на доделување награди ги одбележа добитниците во категориите Film, Titanium, Glass: The Lion for Change, Sustainable Development Goals и Grand Prix for Good. Исто така беа доделени и Специјалните награди, како кулминација на освоените поени во текот на целиот фестивал.
Glass: The Lion for Change
Од 253 пријавени проекти во оваа категорија, доделени беа 8 награди: 1 златна, 2 сребрени и 4 бронзени. Главната Grand Prix награда ја доби кампањата „Real Beauty: How a Soap Brand Created a Global Self-Esteem Movement“ за Dove, од агенцијата Ogilvy UK, Лондон.
Sustainable Development Goals Lions
Од 481 пријавени кампањи во категоријата за одржлив развој, доделени беа 16 награди: 4 златни, 4 сребрени и 7 бронзени. Главната Grand Prix награда ја освои „The Amazon Greenventory“, за NATURA, од Africa Creative DDB, Сао Паоло.
Film Lions
Од 1642 апликации во категоријата за филм, доделени беа 52 награди: 8 златни, 15 сребрени, 27 бронзени и две Grand Prix награди.
- Првата Grand Prix отиде кај „Paris Paralympics 2024: Considering What?“, за Channel 4, од Channel 4 и 4Creative, Лондон.
- Втората Grand Prix ја доби “The Final Copy of Ilon Specht“ за L’Oréal Paris, од McCann, Париз.
Dan Wieden Titanium Lions
Од 187 пријавени кампањи во оваа категоријата, доделени беа 4 титаниумски „лавови“ и 1 Grand Prix награди. Главната Grand Prix награда ја освои „AXA – Three Words“, од Publicis Conseil, Париз.
Grand Prix for Good
Оваа награда го препознава креативниот придонес со позитивно влијание врз општеството и светот. Наградата Grand Prix for Good ја освои кампањата „The Best Place In The World To Have Herpes“, за New Zealand Herpes Foundation, од FINCH, Сиднеј / Motion Sickness, Окленд / NZ Herpes Foundation, Окленд.
Специјални награди
Креативна холдинг-компанија на годината
- WPP
- Omnicom
- Interpublic Group
Агенциска мрежа на годината
- DDB Worldwide
- Ogilvy
- FCB
Независна агенциска мрежа на годината
- Serviceplan Agenturgruppe
- Rethink
- Wieden+Kennedy
Агенција на годината
- Publicis Conseil, Париз, Франција
- Africa Creative DDB, Сао Паоло, Бразил
- FCB Chicago, САД
Независна агенција на годината
- Serviceplan, Минхен, Германија
- Rethink, Торонто, Канада
- Bear Meets Eagle On Fire, Сиднеј, Австралија
„Златна палма“ за Продукциска компанија на годината
- Revolver, Австралија
- Iconoclast, САД
- Biscuit Filmworks, Обединето Кралство
Креативен бренд на годината
- AXA
- Dove
- Vaseline
Сите победнички кампањи на Cannes Lions може да се разгледаат на следниот ЛИНК. Повеќе информации за фестивалот се достапни на www.canneslions.com.