• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Победници на последниот ден од Cannes Lions 2022: Кои се „Агенциите на годината“?

27/06/2022
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

На петтиот и последен ден од 69. издание на Меѓународниот фестивал на креативноста Cannes Lions беа доделени наградите во категориите: “Film Lions”, “Glass: The Lion for Change”, “Sustainable Development Goals Lions” и “Titanium Lions”. На завршната церемонија беа доделени и повеќе специјални награди, меѓу кои и „Агенција на годината“.

Во категоријата “Films Lions” се пријавиле 2,028 кампањи, а 61 од нив биле наградени со: 8 златни, 20 сребрени и 31 бронзени награди. Жирито избра да додели две Grand Prix награди во оваа категорија, и тоа за кампањата “Super. Human” од 4creative London за Channel 4, како и за “Escape from the Office” од Sunnyvale/Smuggler за Apple.

Во категоријата “Sustainable Development Goals Lions” биле пријавени вкупно 618 кампањи. Притоа, жирито додели 19 награди: 3 златни, 5 сребрени и 10 бронзени, додека пак Grand Prix наградата беше доделена на “The Missing Chapter” од Leo Burnett Mumbai за P&G Whisper.

р е к л а м а

За наградите во категоријата “Glass: The Lion for Change” се натпреварувале 141 кампањи, а биле доделени 8 награди:  3 златни, 1 сребрена и 3 бронзени награди. Притоа, Grand Prix наградата беше доделена на кампањата “Data Tienda” од DDB México за We Capital. Ова воедно веше втора Grand Prix награда за оваа кампања на годинашното издание на фестивалот, по освојувањето на Grand Prix во категоријата “Creative Data Lions”.

Во последната натпреварувачка категорија, “Titanium Lions”, се пријавиле вкупно 198 кампањи, а жирито се одлучи да додели 5 „титаниумски лавови“ и Grand Prix награда за кампањата “Long Live The Prince” од Engine London за Kiyan Prince Foundation/Ea Sports/QPR/Match Attax.

Специјалната “Grand Prix за Добро” награда беше доделена на кампањата “Save Ralph” од Vespa Pictures за клиентот Humane Society International.

Титулата „Креативна компанија на годината“ (претхосно „Холдинг компанија на годината“) беше доделена на WPP, додека пак Omnicom и Interpublic Group се најдоа на второ и трето место.

За агенциска „Мрежа на годината“ беше прогласена Ogilvy. На второ место се најде FCB, а на трето – DDB Worldwide.

За „Независна мрежа на годината“ беше прогласена Serviceplan Group, по која на второто и третото место следуваа GUT и Rethink.

Титулата „Независна агенција на годината“ ја доби агенцијата  We Believers од САД. На второ место се најде Serviceplan од Германија, а на трето – 4creative од Обединетото Кралство.

Наградата “Златна палма” за продукција, по редослед, ја добија агенциите Smuggler од САД, Iconoclast од Германија, Somesuch од Обединетото Кралство, Virtue Worldwide од САД и Zauberberg Productions GmbH од Германија.

За „Креативен бренд на годината“ беше прогласен Burger King, додека пак Vice и Apple се најдоа на второ и трето место, соодветно.

За „Регионална мрежа на годината“ во регионот Азија-Пацифик беше прогласена Dentsu, по која на второ и трето место следуваа Ogilvy и Leo Burnett.

За „Регионална мрежа на годината“ во регионот на Европа, Блискиот Исток и Азија беше прогласена Publicis Worldwide, по која следува Ogilvy и BBDO Worldwide.

За „Регионална мрежа на годината“ во регионот на Латинска Америка беше прогласена агенциската мрежа Ogilvy, а на второ и трето место се најдоа DDB Worldwide и VMLY&R.

За „Регионална мрежа на годината“ во регионот на Северна Америка беше прогласена FCB, додека пак Leo Burnett и VMLY&R се најдоа на второ и трето место.

По една титула „Агенција на годината“ беше доделена во секоја од различните генерални категории на фестивалот. Па така, за „Агенција на годината – Classic“ беше прогласена DAVID Madrid од Шпанија.

За агенција на годината во “Craft” беше прогласена Serviceplan од Минхен, Германија. За агенција на годината во “Engagement” беше прогласена Africa DDB од Сао Паоло, Бразил.

За агенција на годината во “Entertainment” беше прогласена VMLY&R од Сао Паоло, Бразил. За агенцијата на годината во “Experience” беше прогласена Dentsu Creative Bangalore од Индија.

За агенција на годината во “Good” беше прогласена DDB México од Мексико, а за агенција на годината во “Strategy” беше прогласена FCB Canada од Торонто, Канада.

Слична беше практиката и во однос на независните агенции. Така, за „Независна агенција на годината – Classic“ беше прогласена We Believers од САД.

За независна агенција на годината во “Craft” беше прогласена Serviceplan од Минхен, Германија. За независна агенција на годината во “Engagement” беше прогласена Jung von Matt DONAU од Виена, Австрија.

За независна агенција на годината во “Entertainment” беше прогласена Merimar од Лос Анџелес, САД. За независна агенција на годината во “Experience” беше прогласена We Believers од САД.

Титулата „Независна агенција на годината во Good“ ја понесоа две агенции: Edelman и We Believers, двете од САД. За независна агенција на годината во “Strategy” беше прогласена Rethink од Торонто, Канада.

Во категоријата за млади креативци “Young Lions Film”, златната награда беше доделена на Аксел Бингел, креативен директор во BCW Stockholm, и Џоел Хордегард, директор за фотографија, фриленсер.

За време на наградната церемонија беше доделена и специјалната награда за „Креативен маркетер на годината“, која ја понесе компанијата AB InBev.

Наградата “Лавот на Св. Марко” беше доделена на Колин ДеКорси, претседателка и извршна креативна директорка во Wieden + Kennedy.

На крајот од фестивалот, извршниот директор на LIONS, Сајмон Кук, коментираше: „Cannes Lions е глобална платформа и ова беше неверојатна недела, како што глобалната креативна заедница повторно се обедини во Кан. Нашата заедница се собра од целиот свет и од секој агол на индустријата, за да поттикне напредок преку креативноста, за бизнисот, планетата и општеството во целина. Би сакал да им честитам на сите што се пријавија, што влегоа во потесниот круг и кои освоија „Лав“ за да постават репер за креативна извонредност на глобалната сцена“.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.