Еден од најголемите фестивали на креативност во Европа – Меѓународниот фестивал за маркетинг и огласување White Square – ја отпочна главната фаза во пријавувањето на кампањи за овогодинешното издание, кое треба да се одржи од 9 до 11 јуни.
Годишно, преку 1000 кампањи од целиот свет учествуваат во натпреварувачкиот дел од фестивалот. Во предизвикувачката 2020 година, White Square достигна едно ново ниво на организација во онлајн формат, дополнително проширувајќи ја географската распространетост на учесниците. Начинот за пријавување е едноставен и се остварува преку официјалниот веб-сајт adfest.by. До 28 февруари, на потенцијалните учесници им се понудени специјални цени за партиципација.
Натпреварувачката програма на White Square 2021, со сите свои категории и поткатегории, го опфаќа целиот комуникациски спектар:
Creativity: Film, Print, Radio & Audio, Outdoor, Integrated, Branded Сontent & Entertainment.
Branding: Communication Design, Packaging Design, Digital & Interactive design.
Marketing: Brand Experience & Activation, PR, Direct, Innovations.
Marketing Effectiveness
Media: Channels, Excellence in Media, Media Campaign.
Digital: Digital, Mobile, Creative Data.
Craft: Film Craft, Print & Outdoor Craft, Excellence in Radio & Audio.
Натпреварувачката програма се состои од вупно 129 номинации. За повеќе информации можете да го посетите следниот линк.
Пријавените кампањи за White Square 2021 ќе бидат евалуирани од страна на седум меѓународни жири комисии: Creative, Branding, Marketing, Digital, Media. притоа, главната Grand Prix нагарада ќе биде доделена од специјалното Големо Жири, составено од претседавачите на секоја жири комисија. Меѓународното Mass Media жири ќе ги оценува пријавените кампањи од гледна точка на индустриските медиуми.
Додека составот на жири комисиите сé уште се формира, своето учество на White Square 2021 веќе го потврдија: Марли Џејми, глобална претседателка на Dentsu Mcgarrybowen; Лили Џијанг, групациски креативна директорка на Cheil Worldwide; Кори Круз, креативна директорка на Wunderman Thompson Singapore; Маркус Даубенбихел, управен креативен директор во Scholz & Friends Germany; Панчо Касис, партнер и глобален креативен директор во DAVID; Андреј Губајдулин, основач и креативен директор на Voskhod; Алексеј Федоров, извршен креативен директор во BBDO Moscow; и Димитри Аполенис, креативен директор во AIDA Pioneer.
Победниците, добитниците на награди и финалистите на огласувачкиот фестивал White Square добиваат широка промоција во повеќе од 50 публикации на индустриските медиуми во Европа, Заедницата на Независни Држави и светот, вклучувајќи ги Аргентина, Ерменија, Белорусија, Белгија, Хрватска, Естонија, Франција, Грузија, Германија, Италија, Казахстан, Латвија, Литванија, Шпанија, Португалија, Холандија, Србија, Македонија, Романија, Русија, Украина, регионот на Северна Африка и Блискиот Исток и други.
Слоганот на White Square 2021 е „ Време е!“. Време е барање инспирација и размена на професионални искуства. За да победите, мора да делувате, да направите правилно токму тука и токму сега.
Подгответе ги вашите пријави и прикачете ги на adfest.by!