• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

“Коалицијата за подобри реклами“ објави подобрени стандарди за десктоп и мобилни реклами

24/03/2017
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Коалицијата за подобри реклами (The Coalition for Better Ads – www.betterads.org ) ги објави подобрените стандарди за рекламирање за десктоп и мобилен кои ги рефлектираат преференците на Северно –Американските и Европските пазари.

Подобрените стандарди се базирани на направено истражување во кое потрошувачите компаративно ги рангирале различните искуства со реклами на интернет кои им биле презентирани додека тие читале онлајн натписи. Повеќе од 25,000 потрошувачи рангирале 104 рекламни искуства наменети за десктоп и мобилен интернет.

р е к л а м а

“Ова иницијално истражување и овие Подобрени Стандарди за рекламирање обезбедуваат одличан насока за улогата која форматите на реклами ја имаат врз корисничкото искуство.’’ кажуваTownsend Feehan, CEO на IAB Europe.

Истражувањето на Коалицијата ги идентификуваше искуствата во Северна Америка и Европа кои биле рангирани како најниски низ ранг на фактори поврзани со корисничко искуство, и како територии каде корисниците зголемено користат блокатори за онлајн реклами.
Овие резултати ги дефинираат првичните ‘’Подобрени Рекламни Стандарди’’ кои ги идентификуваат рекламните искуства кои влегуваат во долната граница на прифатливост од страна на потрошувачите.
6 десктоп веб рекламни искуства и 12 мобилни рекламни искуства паѓаат под оваа граница на прифатливост. Коалицијата го охрабрува пазарот да ги користи овие резултати при подобрувањето на корисничкото искуство.
“Ние сме мотивирани од тоа колку брзо оваа мулти- индустриска Коалиција беше во можност да ги истражи и идентификува досадните формати за рекламирање ‘’ рече Jason Kint, CEO на Digital Content Next. “Во ова поле потребна е дополнителна работа која треба да се заврши но ние сме насочени кон обезбедување на нов помалку досаден Интернет за просечниот корисник.
“Опсегот и природата на ова истражување обезбеди преглед на тоа како потрошувачите гледаат на различните искуства со онлајн рекламите,нагласувајќи што функционира добро и што треба да се осмисли повторно од ново со цел да се обезбеди позначајна вклученост од страна на корисниците’’ кажува Nancy Hill, претседател и CEO на 4As.

“Вкусовите на потрошувачите идентификувани во подобрените рекламни стандарди ќе бидат корисни за нашите членови кои сакаат да преземат некаква акција за да да го подобрат онлајн искуството.’’

За време на истражувањето спроведено од страна на Коалицијата , од корисниците побарано беше да читаат артикли на симулирани високо квалитетни страници со содржини и да ги оценат компаративно различните рекламни искуства со кои се соочиле.
Овие рангирања поврзани со зголемената користеност на блокатори за реклами ги идентификуваше следните типови на искуства за десктоп во рамките на иницијалниот Стандард: ‘’pop-up’’ реклами, автоматски видеа со звук, реклами со одбројување и големи реклам. За мобилната средина следните типови на реклами паднаа под Стандардите на Коалицијата: pop-up реклами, реклами со одбројување, реклами со густина поголема од 30%, анимирани реклами со силни бои, автоматски реклами со звук, реклами за цел екран со опција ‘’ scrollover’’ и големи ‘’лепливи реклами’’.

“Се надеваме дека овие иницијални стандарди ќе бидат повик за будење на поголемиот број на брендови, продавачи, агенции, издавачи, какои нивните технолошки добавувачи и дека тие конечно ќе се збогуваат со овие рекламни формати кои истражувањето откри дека им се досадни на корисниците и ги злоупотребуваат во меѓувреме’’ рече Randall Rothenberg, претседател и CEO на IAB. “Доколку погоре споменатите тоа не го направат, користењето на блокатори за реклами ќе се зголеми, рекламирањето ќе се намалува и пазарот на идеи и информации кој поддржува отворени општества и леберални економии ќе премине во заборав.”

Коалицијата планира широк ранг на едукациски активности за своите членови како и останатите од индустријата вклучувајќи презентации и учевствуво на трговски асоцијации,онференции и вебинари.
Со пошироката достапност на самото истражување, Коалицијата цели кон поттикнување на индустриските членови да ги инкорпорираат пронајденитре податоци во рамките на нивните стратегии односно истите да ги вклучат во своите напори за обезбедување на подобро искуство со рекламите за нивните потрошувачи.
Новинарите и заинтересираните страни може да научат повеќе за истражувачката методологија, за добиените податоци и инцијалните Подобри Стандарди на betterads.org.


Методологијата користена за поддршка на иницијалните Подобри Рекламни Стандарди се шири на повеќе глобални регионии на други дигитални средини или до рамките на новите рекламни искуства во претходно тестираните околини.

‘’Како индустрија имаме одговорност да пронајдеме подобри начини за подобрување на рекламирањето и содржините кои вистински ќе го подобрат вклучувањето на корисниците. Овие активности се од заеднички интерес- подоброто рекламирање води кон подобро искуство за гледачите и поефективно рекламирање на самите брендови’’ – вели Keith Weed, Chief Marketing Officer за Unilever и надополнува: “Работата на Коалицијата при идентификувањето на потрошувачките преференци низ сите рекламни формати ќе биде многу корисно како алатка и за компаниите кои градат брендови на пазарот како и за рекламните агенции и компаниите кои се рекламираат затоа што цели кон зголемување на квалитетот на рекламирањето, вклученоста на гледачите и во исто време ја поттикнува ефикасноста и ефективноста во рекламирањето.”

“Резултатите од истражувањето ќе служат како основа за LEAN Scoring System, кој во моментот е во фаза на развој’’, – Alanna Gombert, General Manager, IAB Tech Lab, и потпретседател за технологија и рекламно работење во IAB.
“Истражувањето на Коалицијата доаѓа во вистинско време и воедно корисно делува врз понатамошното работење,” изјави Leigh Freund Ceo на Network Advertising Initiative (NAI).

Помеѓу членовите и поддржувачите на Коалицијата по азбучен редослед се вбројуваат и ‘’American Association of Advertising Agencies (4A’s), AppNexus, Association of National Advertisers (ANA), BVDW Germany (rep. IAB Germany), Data & Marketing Association (DMA), Digital Content Next, Facebook, Google, GroupM, IAB, IAB Europe, IAB France, IAB Tech Lab, IAB UK, Network Advertising Initiative (NAI), News Corp, News Media Alliance, Omnicom Media Group, Oriel, Procter & Gamble, Sovrn, Teads, The Washington Post, Thomson Reuters, Unilever, и World Federation of Advertisers (WFA). Дополнителни 80 трговски асоцијации ширум светот се подржувачи на Коалицијата за Подобри реклами.

Компаниите и трговските асоцијации кои сакаат да се приклучат на оваа Коалиција може да дознаат повеќе информации околу условите на www.betterads.org.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.