Подравка го претстави својот нов визуелен идентитет и за прв пат го одвои корпоративното лого на Групацијата Подравка од производното лого на брендот Подравка. Како модерна, мултинационална компанија, Групацијата Подравка, во прехранбениот и фармацевтскиот сегмент, работи во 16 земји и ги продава своите производи на повеќе од 60 пазари.
Со цел дополнително да го зајакне своето присуство на глобалниот пазар и да го осигура и поддржи постигнувањето на стратешките цели поставени со стратегијата за деловно работење и одржливост, Подравка го редизајнираше својот визуелен идентитет.
Модернизацијата на визуелниот идентитет на Групацијата Подравка ќе овозможи постигнување на амбициозни деловни цели. Тие вклучуваат одржување на лидерските позиции на домашниот и регионалните пазари, но и зајакнување и растечки бизнис на меѓународните пазари: особено во земјите од Централна и Западна Европа, но и на другите континенти. Исто така, ќе се овозможи поедноставна и поефикасна комуникација со потрошувачите и другите засегнати страни.
Новиот визуелен идентитет, кој се заснова на елементот срце и црвената боја, ги задржува најважните и најдолготрајните елементи од претходните верзии, со што ја зачувува досегашната препознатливост и традиција на компанијата. Но, истовремено е прилагоден на новото време и потребите и целите на компанијата во наредниот период.
„Со новиот визуелен идентитет сакаме да ја зголемиме нашата препознатливост на пазарите ширум светот и во исто време да го истакнеме срцето на Подравка, кое го симболизира нашиот начин на работа и нашиот однос спрема потрошувачите, вработените и заедницата. На овој начин добивме модерен визуелен израз кој низ срцето на Подравка јасно ја истакнува поврзаноста со вредностите кои Подравка ги негува повеќе од 75 години. Затоа, верувам дека нашето ново лого останува препознатливо за сегашните потрошувачи, но и привлечно за оние кои допрва ќе станат тоа. Особено ми е драго што сите елементи на новото лого, кое ќе стои на задната страна на секој наш производ – производ на хрватската индустрија, се дизајнирани од хрватски дизајнери и типографи, на кои би сакала да им се заблагодарам за соработката“ – рече Мартина Далиќ, претседател на Управниот одбор на Подравка, додавајќи дека акцентот на новото лого на Групацијата Подравка овозможува појасна корпоративна комуникација и појасна диференцијација на производните брендови и компаниите.
„Тоа ќе биде и платформа преку која ќе можеме силно да ја развиеме заедничката култура и припадност кон Групацијата Подравка на бројни трговски и производствени компании кои Подравка ги поседува ширум светот, како во прехранбениот, така и во фармацевтскиот сегмент“ – заклучи Далиќ.
Ако се погледне историјата на Подравка, од самиот почеток била препозната потребата за визуелниот идентитет на компанијата да се развива и приспособува, како во контекст на самиот развој на бизнисот, така и на времето и актуелните трендови. Визуелниот идентитет што се користи во последните години наметнува, со развојот на пазарот и новите комуникациски канали, сè повеќе ограничувања. Поради фиксираните форми и пропорции помеѓу рамката и буквите на логото, неговата адекватна примена е тешка, понекогаш дури и невозможна. Со цел да се обезбеди модерен, применлив визуелен идентитет, Подравка ангажираше локални експерти. Визуелниот идентитет го креираше светски познатата хрватска агенција Bruketa&Žinić&Grey, додека типографијата ја дизајнираше светски познатиот експерт за типографија, Марко Храстовец од Вараждин.
„Новиот визуелен идентитет се заснова на ревизија на претходното лого и отворање простор за нови деловни исчекори на компанијата. Новото решение го „ослободува“ препознатливиот срцев знак од фиксираните централни позиции на комплицираната подлога и станува независен елемент со можност за различни апликации, при што самото срце е дискретно корегирано. Во некои апликации, логото сега е поедноставено и формира помодерна, почиста позадина. Новото решение е пофлексибилно и погодно за различни апликации, особено во комуникацијата. Промената е можеби највидлива во името на компанијата, кое веќе не се пишува со големи букви, а развиена е и нова типографија „Podravka sans“, која исто така е комбинација на модерно писмо и богата и сензуална форма“ – коментира Давор Брукета, креативен директор и косопственик на агенцијата Bruketa&Žinić&Grey.
Новиот корпоративен визуелен идентитет на Групацијата Подравка се имплементира веднаш, додека првите производи со новото производно лого ќе се појават на полиците во вториот квартал од 2024 година.