Новиот дизајн на 19 Ultraboost патиките можеби е поедноставен отколку порано, но кампањата за нив дефинитивно не е
Агенцијата TBWA \ NEBOKO од Амстердам, креативен партнер на Адидас, започна глобална, интегрирана кампања за новите, редизајнирани adidas Ultraboost 19 патики.
“Првиот комплетен редизајн на Адидас Ултрабуст е инспириран и создаден за новата ера на трчање”, велат од агенцијата, додавајќи дека овие патики се наменети за трчање кое што е покреативно, посоцијално и поотворено отколку кога било досега.
Креативната кампања од TBWA\NEBOKO ја раскажува не само приказната на производот и новите функции во еден нов, графички стил, туку, исто така, претставува автентична култура на глобалната заедница на тркачи на Адидас.
Оваа интегрирана кампања вклучува цел визуелниот јазик, анимација за онлајн, печат, малопродажба, социјални медиуми, како и на ТВ спот, кој обезбедува нефилтриран увид во животот на вистинските тркачи во Адидас заедницата.
https://www.youtube.com/watch?v=yh4YpzCndZw
Содржините во живо се снимени во Њујорк и ги прикажуваат вистинските припадниците на заедницата Аdidas Runners од Њујорк и Лос Анџелес, кои се собраа еден ветровит и дождлив викенд за да трчаат низ три градски квартови.
Агенцијата TBWA \ NEBOKO, исто така, тесно соработуваше со студио за анимација Golden Wolf, кој успешно соработуваше со агенцијата и во кампањата за Ultraboost Parley 2018. Анимациите кои се прикажани подолу се фокусирани на индивидуалните карактеристики на производот и им даваат на патиките еден сосема нов, уметнички дух.