Брендот за безалкохолни пијалаци Coca-Cola ја лансираше својата нова реклама во пресрет на Светското првенство во фудбал, кое ќе се одржи во Катар од 20 ноември до 18 декември 2022.
Рекламата насловена „Верувањето е магија“ прикажува страсна фудбалска навивачка која шета по улица и сонува за нејзиниот тим да победи на турнирот, додека нејзината околина магично станува славеничка.
„Кампањата на Coca-Cola за Светското првенство на ФИФА во 2022 година ги слави и подобрува автентичните и едноставни моменти на поврзување за фудбалските навивачи. Една глобална заедница на навивачи ќе се соберат да навиваат, да ги пренесат ритуалите и да се придружат во верувањето дека ова ќе биде годината кога нивниот тим ќе биде крунисан за победник на Светското првенство“ – истакнува Бред Рос, потпретседател за глобален спортски и забавен маркетинг во The Coca-Cola Company.
„Како ценет и долгогодишен партнер на ФИФА, Coca-Cola игра витална улога во подобрувањето на искуството на навивачите на Светското првенство на ФИФА ширум светот и ја поттикнува нашата крајна визија за фудбалот да биде навистина глобален“ – изјави Роми Гаи, генерален бизнис директор во ФИФА.
Coca-Cola е официјален спонзор на Светското фудбалско првенство на ФИФА уште од 1978 година.