• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, July 3, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Полугодишни резултати на Атлантик Група – потврда за стабилноста на деловниот модел

28/07/2020
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во контекст на целокупното економско нарушување предизвикано од пандемијата COVID 19, стратегијата и работењето на Атлантик Група покажаа високо ниво на стабилност во текот на првите шест месеци од оваа година. Атлантик Група во првото полугодие од 2020 оствари 327,9 милиони евра приход од продажба, што во споредба со минатата година претставува пад од вкупно 0,9%, а кога ќе се земе предвид дезинвестирањето од одредени сегменти во работењето во текот на изминатата година, тогаш вкупниот пад изнесува 4,5%. Нормализираната добивка од работењето (EBIT) во овој период изнесува 31,6 милиони евра и е пониска за 5,5%, додека нормализираната нето добивка во одност на првите шест месеци лани е пониска за 3,7% и изнесува 24,2 милиони евра. Овогодишните резултати дополнително се оптеретени со 4,6 милиони евра еднократни трошоци кои во најголема мера се однесуваат на донации и други трошоци поврзани со спречување на ширењето на глобалната пандемија.

„Кризата предизвикана од пандемијата со корона вирус значително го промени работењето на многу компании и дури влијаеше на промени во однесувањето на потрошувачите. Атлантик Група, благодарение на диверзифицираното портфолио со моќни брендови, покажа во голема мера дека е отпорна на кризата предизвикана од пандемијата и во првото полугодие оствари одлични деловни резултати. Мерките кои беа воведени со цел да се спречи ширењето на пандемијата резултираа во очекуван пад на продажбата во ХоРеКа сегментот, како и пад на потрошувачката на производи наменети за консумација надвор од дома и тн. импулсен сегмент, но наведените негативни влијанија во голем дел беа надокнадени со исклучително добри резултати на стратешката бизнис област (СБО) Деликатесни намази, ланецот аптеки Farmacia и бизнис областа Donat Mg. Оптимизирањето на деловните процеси, стабилната финансиска позиција и квалитетното стратешко управување ни овозможија да ја одржиме сигурноста на работните места, да го зголемиме задоволството и ангажираноста на нашите вработени во новонастанатите услови преку работа на далечина и предизвикувачка работа на терен, па така да ги одржиме деловните резултати со минимални негативни последици“, коментираше Емил Тедески, претседател на Управата на Атлантик Група. Тој истакна и дека компанијата продолжува со планираните капитални инвестирања во производна опрема и дигитализација на работењето, а со цел да ја зголеми ефикасноста и дополнително да ги зајакне своите брендови.

р е к л а м а

Најголем раст забележаа Argeta, Donat Mg, како и клучните пазари во ЕУ

Најголем пораст на приходите од продажба во првото полугодие остварија Деликатесните намази со раст од 21,4% и Donat Mg со раст од 2,5%. Кафето со 66,8 милиони евра остварен приход од продажба, што претставува 20,4% од вкупните приходи, се истакнува како најголема поединечна категорија, а во првата половина од годината, најмногу поради контракциите на приходите од ХоРеКа каналот, оствари пад од 6,0%. Меѓу пазарите со најзначаен раст се истакнаа Словенија, Македонија и Косово, а забележителен раст постигнаа и клучните пазари во ЕУ, посебно Австрија и Швајцарија, предизвикани од растот на продажбата на брендовите Argeta и Smoki. Сопствените брендови сочинуваат 64% од вкупната продажба, а принципалските брендови за дистрибуција 26,8%. Ланецот аптеки Farmacia сочинува 9,2% од вкупните приходи.

Фокус на понатамошно спречување на заразата и непречено производство

Благодарение на стабилната финансиска позиција, преку зачувување на работните места и платите, компанијата можеше активно да се вклучи и да даде помош во борбата против коронавирусот преку донирање на вкупно 3,7 милиони евра за спречување на пандемијата на клучните пазари.

Во првата половина од годината се одржа и Главното собрание на Атлантик Група на кое беше донесена одлука за исплата на дивиденди за 2019 година во износ од 25 куни по акција, односно севкупно 11,1 милиони евра, колку што им беа исплатени на акционерите во текот на месец јули.

Бројни независни истражувања ја потврдија успешноста на целосната компаниска стратегија така што Атлантик Група, помеѓу се’ останато, во изборот на компании на MojPosao беше прогласена за петтиот најпосакуван работодавец во Хрватска, додека Cedevita според истражувањата на агенцијата Ipsos беше избран како најбаран бренд во категоријата на безалкохолни пијалаци во Хрватска и Словенија, како и втор најбаран во Србија.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.