• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Полугодишни резултати на Џонсон Мети: „Успешно управување во период исполнет со предизвици и добро позиционирање за иднината“

20/11/2020
in Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Обраќање на Роберт МекЛеод, извршен директор на Џонсон Мети за полугодишните резултати на компанијата

Пандемијата со вирусот КОВИД-19 создаде голема несигурност за бизнисите и општеството на глобално ниво. Наш приоритет беше безбедноста на нашите луѓе, клиентите, добавувачите и заедниците во кои работиме. Беше предизвик, но чекорите што ги презедовме во последниве години за да создадеме поедноставен, поподвижен и поефикасен бизнис, заедно со посветеноста на сите колеги во Џонсон Мети, овозможија полесно да маневрираме во изминатиот период. Задоволен сум што испорачавме оперативни перформанси далеку пред пазарните очекувања, добра акумулација на готовина и постигнавме понатамошен напредок во трансформацијата на групацијата.

р е к л а м а

Во „Чист воздух“ (Clean Air), по привремениот застој  на почетокот на годината, во моментов гледаме силно закрепнување на побарувачката во сите региони, особено во Кина. Ефикасните природни ресурси (Efficient Natural Resources) беа под влијание на послабата побарувачка на некои пазари, иако забележуваме позитивен моментум во лиценцирањето со нови победи и сме силно позиционирани за енергетската транзиција. Секторот дравство (Health) има корист од новите договори со клиенти кои, исто така, ќе поттикнат раст во иднина. Имаме добар напредок со комерцијализацијата на eLNO  и со оглед на нашата зголемена доверба од тестирањето со клиентите, продолжуваме со инженерскиот дизајн за нашата втора комерцијална фабрика.

Како групација направивме структурни подобрувања на нашиот оперативен модел за да се поттикне ефикасноста и да се зголеми способноста и веќе почнавме да ги гледаме придобивките. Нашите активности вклучуваат реализација на нашата годишна заштеда на трошоци од околу 225 милиони фунти до крајот на 2022/23 година; оптимизирање на нашиот глобален footprint преку „Чист воздух“ и обезбедување значителни придобивки од обртниот капитал со фундаментално менување на нашиот оперативен модел за метали. Во согласност со нашата тековна стратегија за создавање поедноставно и поефикасно портфолио, завршивме со отстранување на две од нашите помали несуштински активности.

Активностите со автомобилите и другите клучни пазари е подобрена од почетокот на пандемијата КОВИД-19 и очекуваме материјално посилна втора половина во споредба со првата половина на оваа година. Сепак, патот на закрепнување останува неизвесен и не обезбедуваме квантитативен водич за групацијата во целина, за годината што завршува на 31-ви март 2021 година. Земајќи го предвид падот на пазарот, перформансите на групацијата и важноста на дивидендите за акционерите, одборот одобри привремена дивиденда од 20 пени по акција.

Возбуден сум од полугодишните изгледи за раст поттикнати од забрзаните глобални трендови и се водиме со цел да го намалиме влијанието на климатските промени. Инвестираме во нашата иднина и остануваме фокусирани на нашите можности за раст, вклучувајќи ги и батериските материјали, горивни ќелии и технологии за производство на водород.

Резултати Крај на полугодие 30ти Септември 2020 %

Промена

2020 2019
Приход Милион фунти 6,979 6,818 +2
Оперативен профит Милион фунти 68 259 -74
Неоданочен профит Милион фунти 26 225 -88
Заработка по акција Пени 12.3 91.8 -87
Привремена дивиденда по акција Пени 20.0 24.5 -18

 

Основна изведба1 Крај на полугодие 30ти Септември 2020 %

Промена

% промена, постојани стапки2
2020 2019
Продажба со исклучок на благородни метали (продажба)3 Милион фунти 1,679

 

2,124

 

-21

 

-20

 

Оперативен профит Милион фунти 151 265 -43 -42
Неоданочен профит Милион фунти 109 231 -53 -52
Заработка по акција Пени 47.7 95.8 -50

Резултати

  • Приходите се зголемија за 2% како резултат на повисоките просечни цени на благородните метали
  • Оперативната добивка се намали за 74% поради помалата побарувачка на „Чист воздух“ и големите трошоци за оштетување и преструктуирање од 78 милиони фунти
  • Пријавениот EPS се намали за 87%, што е одраз на пониската пријавена оперативна добивка и повисоките нето финансиски трошоци
  • Приливот на готовина од оперативни активности беше 482 милиони фунти

Основна изведба¹

  • Продажбата се намали за 20%, пред се поради послабата побарувачка на „Чист воздух“. Продажбата на „Ефикасни природни ресурси“ и „Нови пазари“ исто така опадна додека во „Health“ растеше
  • Основната оперативна добивка се намали за 42% како последица на „Чист воздух“. Збирно, оперативниот профит од другите наши оперативни сектори беше ист
  • Основната EPS се намали за 50% како одраз на помал оперативен профит и повисоки нето финансиски трошоци
  • Капитални трошоци од 148 милиони фунти бидејќи продолжуваме да инвестираме во нашите проекти за стратешки раст
  • Протокот на слободна готовина се подобри за 256 милиони фунти како последица на понискиот обрт на капитал и покрај повисоките цени на благородните метали
  • Одржан силен биланс на состојба со нето-долг од 0,9 милијарди фунти; нето долг кон EBITDA од 1,6 пати
  • Враќање на вложениот капитал (ROIC) се намали на 10,4%, пред се, поради помалата оперативна добивка

Целосниот извештај може да го погледнете на следниот линк.

Забелешки:

Консензусот на Вара за основната оперативна добивка во првата половина на 2020/21 беше 142 милиони фунти (опсег: 122 милиони до 158 милиони фунти) на 18 ноември 2020 година.

  1. Основицата е пред добивката или загубата со кои располага бизнисот, добивката или загубата од значителни правни постапки заедно со придружните правни трошоци, амортизацијата на стекнатите нематеријални добра, големите трошоци за оштетувањето и преструктуирањето и, доколку е соодветно, поврзаните даночни ефекти. За дефинирање и усогласување на други мерки што не се GAAP, видете на страниците 46 до 49.
  2. Освен ако не е поинаку наведено, коментарот за продажба и оперативна добивка се однесува на перформансите со постојаните стапки. Растот со постојани стапки го исклучува влијанието на размената на странски валути , при што резултатите од 2019/20 се претвораат според просечните курсеви за 2020/21.
  3. Приходи со исклучок на продажба на скапоцени метали на клиенти и скапоцени метали содржани во производи коишто се продадени на клиенти.
  4. Во 59-те милиони фунти се вклучени и 30 милиони фунти од „Чист воздух“, организациската ефикасност на групацијата и 29-те милиони фунти заштеди при набавки
р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.