• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Повеќе луѓе гледаат телевизија денес отколку пред десет години !

17/08/2015
in Во фокусот, Истражувања
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Дали сме презаситени од Телевизија ? Дали почнавме да ја избегнуваме? Дали во тотал се намалил бројот на гледачи? Дали недостасуваат создени оригинални содржини? Дали младите ја МРАЗАТ телевизијата?

Тоа се еден куп прашања, што создадоа еден куп митови, неретко потикнати од некои од челниците на најголемите ТВ станици во светот и лидерите во медиа-маркетинг индустријата. Колку и некои да наметнуваат дека телевизијата е “во криза“, сепак таа сеуште доминира во сите бројки, и во публиката што ја опфаќа и во парите што “ги врти“.

Тоа беше пораката што Дејвид Полтрак, Chief Research Officer на CBS Corp. и претседател на CBS Vision, и Марк Де Бевоис, EVP и GM на CBS Interactive, ја пренесoa на новинарите за време на летната прес-турнеја на Television Critics Association, нивната порака ја пренесе AdWeek а од таму еве ја и на Маркетинг365.

р е к л а м а

Полтрак тргна да ги разбие, како што ги нарече, трите големи ‘митови’ за индустријата и нејзината иднина: гледаноста на телевизијата е во опаѓање (не е точно, како што тој кажа), декa ‘милениумците’ се одалечуваат од телевизиските содржини (само делумно точно) и дека адвертајзингот на телевизија изгуби во вредност (истотака неточно, според Полтрак: Ако е направен ефективно, адвертајзингот на телевизија всушност добил уште повеќе во вредност).

Кога е во прашање гледањето на ТВ емисии, Полтрак рече, дека публиката за емисиите на CBS пораснала во последната декада. Пораснала на 12.3 милиони гледачи во 2014-2015 од 12.1 милиони гледачи во 2003-2004. Големата промена, тој додаде, е дека гледањето ‘во живо’ е намалено од 100%  пред една декада на 61%  денес.

Тоа е затоа што 79% од домаќинствата во САД сега имаат broadband, 65% од возрасните Американци имаат смартфон и 42% од Американците имаат таблет, сето тоа донесе промена во начинот на кој публиката ги восприема содржините. Додека смартфоните и таблетите се во употреба повеќе години, најскорешната најолемата промена во гледачките навики, рече Де Бевоис, е порастот на “поврзани, смарт телевизори”, кои сега може да се најдат во 60% од домовите.

Потребни се 12 до 18 месеци за да се окрие како да се мери гледаноста на телевизијата на новите уреди и платформи, додаде Де Бевоис. CBS предвидува дека гледаноста во 2020 ќе порасне над 12.3 милиони, со 50% гледност на телвизија ‘во-живо’ и 50% не-линеарна гледаност.

Grafik1 - Final-TCA-Preso-15

Што се однесува до ‘милениумската’ публика, Полтрак рече дека и покрај тоа што гледаноста на телевизијата кај лицата на возраст од 18-34 години е намалена за 11% минатата година, дел од тоа може да се објасни со тоа како тие различно гледаат телевизија. Домаќинствата со broadband-only конекции (т.е. Интернет без кабловска) сега сочинуваат 3% од сите домаќинства мерени од Nielsen.

Голем дел од оваа телевизиска содржина која е гледана од оваа публика не е мерена.

Полтрак рече дека Symphony Advanced Media е еден од многуте сервиси кои се обидуваат да ја затворат таа празнина и дека во бета верзија тестираа едно решение користејќи смартфон-технологија која ќе биде претставена на 1 септември. Поради нивната работа, тој додаде, Nielsen не вршеше мерења врз 22% од ‘милениумските’ гледања во изминатите две недели.

Полтрак укажа на податоците кои покажуваат дека како што претходните генерации стареат, нивното prime-time гледање се зголемува. ‘Милениумците’ јасно го следат образецот на претходните генерации, откако ќе наполнат 25 години. Разликите во нивоата на гледаност секогаш биле поврзани со стадиумите на животот.

Grafik2 -Final-TCA-Preso-19

Денес, само две третини од лицата на возраст од 18 до 34 години живеат сами, независно од своите родители. А тие кои се’ уште живеат дома најчесто таму поминуваат малку време. Како што таа публика ги напушта домовите на своите родители и основаат свои семејства, како генерациите пред нив, го купуваат телевизорот со најголем екран кој може да си го дозволат и започнуваат да гледаат емитувана телевизија, рече Полтрак.

Што се однесува до третиот ‘мит’, дека адвертајзингот на телевизија изгуби во вредност, Полтрак се осврна врз истражувањето на CBS од Јуни, според кое телевизијата го победи дигиталниот адвертајзинг во трошење и reach.  CBS побара од Nielsen да го анализира reach-от на кампањите на 315 големи огласувачи и откри дека “просечната дигитална кампања, додава само 5 reach-поени кон 62% испорачани од кампањите на телевизија”, додаде Полтрак.

Grafik3 - Final-TCA-Preso-24

Откако Полтрак и Де Бевоис истакнаа дека телевизијата не се наоѓа во поразителна состојба, тие се осврнаа и врз тоа како CBS подготвува пат за да напредува во новата околина. Нивните дигитални сјатови имат повеќе од 93 милиони корисници по месец, заостанувајќи само зад YouTube во САД.

Минатата есен, CBS го ланисраше својот нов OTT сервис со претплата, CBS All-Access, и откри дека претплатниците “гледаат два пати повеќе содржина од оние кои не се претплатени”, рече Де Бевоис. Просечната возраст на корисниците е 43, со тоа што повеќе од 70% од публиката е во границите од 18 до 49 години. “Рекламите ги испорачуваме 100% до целта бидејќи со овој сервис ги знаеме сите корисници уште пред да дојдат и да го гледаат видеото на нашите платформи”, додаде тој.

Како што мрежата ги монетизира овие нови платформи, “гледаме раст на приходите, гледаме раст на можностите”, рече Де Бевоис. “Правиме повеќе пари по преглед преку дигитални содржини отколку емитувани на телвизија. Едноставно нема толку многу гледачи во овој момент. Тоа е мал процент од целата ‘пита’ на гледаност”.

CBS ќе продолжи да пренесува големи спортски настани на телвизијата. И покрај тоа што Де Бевоис не беше подготвен да објави дали Super Bowl 50 ќе биде емитуван во февруари, тој рече, “Може да прочитате меѓу редови кон каде сме насочени со тоа”.

Уште една важна задача за CBS и другите мрежи во годините што следуваат, според Полтрак: е одвлекувањето на гледачите од DVR – што е во застој на 49% пробивност и е немонетизирачка форма на гледање после седум дена. Следниот чекор е нивно префрлање на VOD и други дигитални платформи, каде мрежите може да продолжат да прават пари од нив, дури и по иницијалниот седумденевен период.

Гледачите кои се држат до DVR ‘брзо-прелистуваат’ низ помалку реклами од претходно. Додека 50% од DVR корисниците рутински би прескокнале реклами, бројот е во опаѓање, рече Полтрик, “бидејќи тие се премногу зафатени со нивните телефони за да ги прескокнуваат рекламите”, имајќи во предвид дека две третини од корисниците гледаат телвизија додека се во интеракција со втор екран.

На крајот на овој панел за разбивање митови, Полтрак уште додаде дека “луѓето сакаат адвертајзинг”.

“Тие не тежнеат за свет без адвертајзинг”, истакна тој. Она што публиката не го сака е “рекалми кои не се ралевантни за нив. Но, тие ужуваат во реклами кои се релевантни за нив”.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.