• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, June 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Повеќето луѓе постари од 50 години сметаат дека не се коректно претставени во рекламите и медиумите

27/10/2017
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Истражувањето на организацијата YouGov покажа дека голем дел од оваа важна демографска група не може де се поистовети со рекламите кои ги таргетираат

 

Најновото истражување кое го спроведе YouGov со повеќе од 1000 луѓе во Обединетото Кралство, покажа дека 68% од луѓето постари од 50 години сметаат дека не се коректно претставени во рекламите и медиумите.

р е к л а м а

Иако големите брендови настојуваат да и` се приближат на оваа публика, како на пример L’Oreal со нивната кампања „Gold, not Old“ со Хелен Мирен, најновите податоци покажуваат дека само 24% од оваа демографска група веруваат дека брендовите ги претставуваат соодветно.

18% од испитаниците рекле дека рекламите за козметички производи најлошо ги претставуваат старите луѓе, додека 14% сметаат дека модната индустрија е најнепрецизна кога станува збор за претставувањето на оваа возрасна група. Технолошките компании се на третото место на најмалку инклузивни огласувачи, а со тоа се согласуваат исто така 14% од испитаниците.

Коментирајќи го овај тренд, генералниот директор на L’Oréal Париз за Велика Британија, Adrien Koskas, изјави дека сите истражувања кои ги направи овај бренд упатуваат на тоа дека жените над 55 години старост се чувствуваат посебно заборавени или невидливи во огласувањето.

„Токму заради тоа веќе со години се трудиме да го промениме тоа во индустријата на убавината. Џејн Фонда, Сузан Сарандон и секако,нашата култна Хелен Мирен ја покажуваат предноста на  L’Oréal да им помогне на жените постари од 55 години да се чувствуваат застапено и да имаат свое лице и глас во индустријата на огласувањето,“ изјави Koskas.

13% од лицата постари од 50 години веруваат дека здравствената индустрија најверојатно ги претставува на начин на кој можат да се поистоветуваат, додека 12% велат дека рекламите за финансиските производи обично ја прикажуваат нивната возрасна група на начин во кој можат да се препознаат.

Наодите на YouGov во извесна мера ги одразуваат напорите на брендовите кои традиционално се наклонети кон постарата демографска популација, како што се M&S и John Lewis, сега да се приближат кон помладата публика.

Кога станува збор за медиумите како што се ТВ, радио и онлајн, YouGov истражувањето покажа дека 79% од испитаниците не веруваат дека се точно прикажани. Повеќе од две третини (68%), рекле дека се чувствуваат неповрзани со денешната поп-култура.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.