Луксузниот моден бренд Prada ја најави новата машка линија на парфеми „Paradigme“, обележувајќи нова ера во дефинирањето на машкоста.
Во фокусот на ова лансирање е холивудскиот актер и претприемач Том Холанд, кој ќе биде глобален амбасадор на новиот парфем и главна ѕвезда на промотивната кампања создадена според визијата на наградуваниот дански режисер и оскаровец Томас Винтерберг.
Новиот парфем има „килибарно-дрвенест“ профил, создаден со цел да ги надмине традиционалните претстави за машки парфем. Кампањата поставува суштинско прашање: „Што ако постои поинаков начин?“, алудирајќи на лична и културна трансформација, и отфрлање на застарани поими за машки идентитет.
Во централниот спот на кампањата, Том Холанд се навраќа на своето минато за да ја преиспита сопствената иднина, прикажувајќи едно интимно патување исполнето со прашања за самоспознание и автентичност. Визуелната естетика на филмот, креирана од Винтерберг, нуди длабока кинематографска интерпретација на темите како што се спомените, движењето и самоизразувањето.
„Машкоста не е фиксна, а идентитетот е патување – не дестинација“ велат од Prada Beauty, пренесувајќи ја суштинската порака зад „Paradigme“.
Новата линија на парфеми доаѓа во време кога сè повеќе брендови ја преиспитуваат дефиницијата на родот и личниот израз. Со автентичноста на Холанд и уметничкиот пристап на Винтерберг, Prada поставува нови стандарди во светот на машката парфимерија и модната естетика.
Кампањата е создадена во соработка со креативната агенција McCann Paris.