• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Предизвици во сајбер-безбедноста на кои ќе треба да внимаваме во 2025 година

29/01/2025
in Digital, Во фокусот, Најнови вести, Сајбер безбедност, ТЕМИ НА ГОДИНАТА
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Како што се наближуваме до 2025 година, светот на сајбер безбедноста продолжува забрзано да се развива, поттикнат од напредокот во технологијата и сè повеќето меѓусебно поврзани уреди. Но, со тој напредок доаѓаат и значителни предизвици за поединците, бизнисите и владите кои се стремат да ги заштитат чувствителните податоци и критичната инфраструктура. Подолу, ги истражуваме клучните предизвици за сајбер-безбедноста што се очекуваат во 2025 година.

  1. Сајбер напади со вештачка интелигенција

Развојот на вештачката интелигенција е меч со две острици во сајбер безбедноста. Додека вештачката интелигенција ги подобрува одбранбените способности, таа исто така им овозможува на сајбер-криминалците да извршат пософистицирани напади. Автономните хакерски алатки, способни да идентификуваат ранливости и да извршуваат напади со минимална човечка интервенција, се очекува да станат значајна закана. Организациите ќе треба да усвојат напредна одбрана поддржна од вештачка интелигенција за да останат во чекор.

р е к л а м а
  1. Квантни компјутери и криптографија

Квантното пресметување претставува потенцијална егзистенцијална закана за сегашните криптографски стандарди. До 2025 година, трката за развој на методи за шифрирање отпорни на квантно пресметување ќе се интензивира додека експертите работат да ги заштитат податоците соочени со растечката моќ на квантните машини. Бизнисите и владите ќе мора да започнат со транзиција кон квантно безбедно шифрирање за да ги ублажат идните ризици.

  1. IoT ранливости

Со милијарди IoT уреди во употреба, нивното обезбедување останува клучен предизвик. На многу IoT уреди им недостасуваат силни безбедносни карактеристики, што ги прави атрактивни цели за хакерите. Во 2025 година, напаѓачите може сè повеќе да ги искористуваат пропустите на IoT за да се инфилтрираат во мрежи, да ги попречат операциите или да организираат „ботнет“ напади од големи размери.

  1. Напади во синџирот на снабдување

Се очекува да се зголемат нападите во синџирот на снабдување, каде што сајбер-криминалците таргетираат трети страни за да компромитираат поголеми организации. Меѓусебно поврзаната природа на синџирите на снабдување ги прави главна цел за напаѓачите кои сакаат да ги искористат слабите врски. Засилената проверка на партнерските организации и построгите протоколи за сајбер-безбедност ќе бидат од суштинско значење за да се одговори на овој предизвик.

  1. Еволуција на малициозните софтвери за изнуда

Нападите со малициозни софтвери за изнуда (“ransomware”) станаа пософистицирани и поопасни во последниве години. До 2025 година, се очекува појава на повеќе таргетирани напади за изнуда, при што напаѓачите ќе користат напредно извидување за да го максимизираат нивното влијание. Организациите мора да инвестираат во проактивна одбрана, редовни резервни копии на податоци и обука на вработените за борба против оваа закана.

  1. Човечки фактор

И покрај технолошкиот напредок, човечката грешка останува една од водечките причини за сајбер инциденти. Фишинг измамите, слабите лозинки и ненамерните прекршувања на податоците продолжуваат да ги мачат организациите. Во 2025 година, програмите за подигање на свеста и обуките за сајбер безбедноста ќе бидат покритични од кога било за да се решат овие ранливости.

  1. Регулаторни предизвици

Глобалната регулаторна рамка станува сè покомплексна со новите закони за заштита на податоци и правилници за сајбер-безбедност кои се објавуваат ширум светот. Навигацијата низ овие регулативи ќе биде значаен предизвик за мултинационалните организации. Усогласеноста ќе бара цврсти рамки за сајбер-безбедност и континуиран мониторинг за да се исполнат законските барања кои се наметнуваат.

  1. Метаверзумот и сајбер безбедноста

Развојот на метаверзумот носи нови можности за интеракција, но наметнува и нови безбедносни ризици. Заштитата на идентитетот на корисниците, обезбедувањето на дигиталните средства и спречувањето на виртуелни злосторства ќе бидат централни предизвици во оваа растечка дигитална сфера.

Подготовка за иднината

За да ги адресираат сите овие предизвици, организациите мора да усвојат проактивен и слоевит пристап кон сајбер безбедноста. Ова вклучува:

  • Инвестирање во технологии од следната генерација: откривање закани со вештачка интелигенција, безбедно квантно шифрирање и безбедносни решенија базирани на блокчејн технологии.
  • Подобрување на соработката: Споделување информации за заканите низ индустриите и соработка со владините агенции за да се остане чекор напред во однос на новите закани.
  • Поттикнување на култура на сајбер безбедност: Давање приоритет на обуката и свесноста на вработените за да се намали факторот на човечка грешка.

Како што сајбер заканите стануваат пософистицирани, потребата за иновативни решенија и внимателни практики само ќе расте. Со предвидување и подготовка за овие предизвици, бизнисите и поединците можат подобро да се заштитат себеси во динамичниот пејзаж на сајбер-безбедноста што нè очекува во 2025 година.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.