SoMo Borac поддржан од Httpool, кој на 17 ноември оваа година ќе се одржи 11-ти пат по ред, се позиционираше како настан кој ја обединува дигиталната заедница и ги наградува најдобрите дела од дигиталната индустрија. За прв пат настанот ќе се одржи во формат на целодневна конференција, на која во Загреб ќе се соберат бројни експерти од областа на дигиталниот маркетинг.
Големо име од светот на медиумите е секако Франческо Канчелато, главен и одговорен уредник на онлајн магазинот Fanpage.it и член на бордот на директори на Европскиот центар за новинарство, кој ќе го одржи предавањето „Случајот Fanpage и весниците во ерата на алгоритмите“. Надалеку е познат како важна личност во областа на онлајн новинарството и како главен уредник на Fanpage.it, еден од водечките онлајн весници, постојано ги покажува своите исклучителни лидерски способности и уредничка компетентност. Како поранешен главен уредник на Linkiesta.it, Франческо одигра клучна улога во обликувањето на насоката на публикацијата и зголемувањето на нејзиниот досег, зацврстувајќи ја нејзината позиција како доверлив извор на вести и информации за милиони читатели. Автор е и на неколку наслови како „Factor G. Why the Germans are right“, „Neither exploited nor big boys. Solving the generational question to save Italy“ и „Il Muro. 15 stories from the end of the cold war“.
Како предавач на 11-то издание на SoMo Borac, пред публиката ќе се претстави и Нико Вуст од една од најважните агенции за брендирање во Европа, STRICHPUNKT, со седиште во Штутгарт, каде работи како шеф на одделот за дизајн и е одговорен за понатамошниот развој на дизајнот и стратегија во проектите за брендирање. Во текот на својата кариера работел во MetaDesign во Берлин и Lost Boys во Амстердам, а од 2005 година е дел од агенцијата STRICHPUNKT. Како креативен директор и раководител за стратегија, тој бил одговорен за брендинг проекти за големи компании како Audi, DFB, DHL и Commerzbank. Покрај успешното работење на проекти за брендирање за клиенти, тој предава и стратегија на дизајнот на Академијата за применета уметност, HTWG Konstanz.
STRICHPUNKT е една од водечките агенции за дизајн и брендирање од Германија. Тие имаат канцеларии во Штутгарт, Берлин и Шангај и работат за клиентите Audi, Deutsche Post DHL Group, Otto Group и Porsche, како и за азискиот бренд за електрични автомобили Weltmeister. Во неговото предавање „Дизајнирање трговски марки во дигиталната ера“, на 17 ноември во Загреб, Нико ќе се осврне врз развојот на дигитални производи и содржини кои следат различни цели и принципи од градењето и управувањето со брендови.
SoMo Borac е најважната награда за дигитални дела во регионот, која се доделува единаесетта година по ред, а коорганизатор на овој настан е Хрватската асоцијација на дигитални издавачи (ХУДИ). Конкуренцијата секоја година е сѐ посилна, а стручното жири е сѐ побројно. Наградите се доделуваат во две групи – SoMo Media, која ги обединува дигиталните издавачи од најважните регионални медиуми и SoMo Advertising, која ја обединува заедницата на дигитални маркетери од целиот регион.
Сите новости за SoMo Borac можете да ги следите со претплатување кон нивниот newsletter, на официјалната веб-страница, или преку профилите на Facebook, Instagram и LinkedIn.