• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Преквалификувана работна сила – пречка при вработувањето

10/05/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Како тренер за кариера, Џ.Т. О’Донел, основачот и директорот на Work It Daily, забележал зголемен број на лица кои бараат работа, а кои сметаат дека работодавачите ги прескокнуваат бидејќи се премногу квалификувани. Тие обично велат дека чувствуваат дека нивните години се проблем. Во реалноста, ова е она што се нарекува “experience discrimination“  (дискриминација врз основа на искуството) и што влијае врз нив.

Повеќе од половината од работната сила која ја сочинуваат милениумците, од кои сега многумина се во доцните дваесетти и почетокот на триесеттите години, имаат способности за да се натпреваруваат со оние кои имаат поголемо работно искуство. Не само што се поевтини, туку го немаат тоа долгогодишно искуство што може да се претвори во лоши навики, страв од промени и уверување дека имаат право на работно место.

р е к л а м а

Да, искуството доаѓа со перцепциите кои го отежнуваат работењето, што во основа и го предизвикува овој проблем. Пред да почнете да ги мразите милениумците за кражба на сите добри работни места, треба да знаете дека и тие наскоро ќе ја доживеат истата судбина, бидејќи глобализацијата овозможува пристап до високообразована, евтина работна сила. Како пример Џ.Т. О’Донел го наведува еден работодавач кој и ‘кажал во едно интервју: “Зошто би вработил еден доктор на науки во Америка, кога можам да ангажирам тројца за истата цена во Европа?”

Тајната за надминување на дискриминацијата врз основа на искуството за време на интервју за работа е да знаете како да пристапите и да ја надминете природната предрасуда што доаѓа со неа. Треба да сметате на ситуацијата и да претпоставите дека регрутерот е загрижен за вашата способност да:

  • бидете флексибилни
  • ги почитувате авторитетите
  • учите нови работи
  • се поврзувате на лично ниво со сите генерации
  • ја гледате потребата за подобрување на вештините за да останете релевантни на пазарот

Решението е да знаете како да одговорите на бихевиоралните прашања на начин што ќе го принудат регрутерот да ве гледа поинаку. На вас е да ја отстраните  пристрасноста во главите на регритерите за време на интервјуто. Споделување приказна која го пренесува начинот на кој се однесувате спрема горенаведените правила, испраќа порака дека немате товар на рамената и дека можете да придонесете во тимот.

Да речеме дека регрутерот гледа дека на последното работно место сте заработувале 20 проценти повеќе отколку што тој би платил. Тој вели: “Вие сте преквалификувани и вие ќе ја напуштите оваа работа штом ќе бидете во можност да заработите повеќе пари“. Неговиот страв е дека вие чувствувате дека вредите повеќе отколку што тој плаќа. Таквиот работодавач најпрво мора да слушне дека парите не се вашиот главен двигател и дека нема да се однесувате како да сте над него, бидејќи претходно сте биле платени повеќе.

Еден добар одговор може да биде: “Разбирам што сакате да кажете, но две работи ми се поважни од платата. Прво, оваа компанија има неверојатна репутација дека е напредна и не сакам моите вештини да станат застарени. Сметам дека, без оглед на помалата плата, инвестирам во себе преку работа на место каде што моите вештини сигурно можат да растат и да се подобрат. Плус, можам да заштедам, бидејќи нема да плаќам дополнителни часови или обука надвор од моето нормално работно време, а сакам и да учам од другите луѓе, особено оние кои се развиле со сосема различни искуства, алатки и ресурси. Сакам да бидам во компанија која има свеж и брз пристап кон растот. Денес тоа значи добивање на работа каде што мојот менаџер и колеги се веројатно помлади од мене. Треба да научам како да останам агилен во мојата кариера“. Ако во интервјуто зборувате од перспектива која се однесува на неизговорените прашања на работодавецот, тоа е тајната како да дојдете до нивната доверба и се надеваме, работа.

За секој кој ја прочитал оваа статија и си помислил: “Не е фер, ја поминав целата моја кариера во градење на моите вештини, зошто не можат да видат колку е вредно моето долгогодишно искуство? Тие не знаат што добиваат”, правилата за понуда и побарувачка на пазарот не прават никакви исклучоци. Кога се зголемува количината, цените паѓаат и се зголемува конкуренцијата. Ако сакате работа, треба да доставите одредена цена и вредност. Она што работодавците го ценат и вреднуваат е некој кој ја исполнува нивната дефиниција за лесно одржување и преголеми очекувања. На вас е да ја сервирате таа порака во вашето интервју или ќе ја изгубите работата од некој помалку искусен и веројатно помлад.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.