Француската Banque Populaire низ годините се етаблираше како банка за сите оние кои се осмелуваат да го направат претприемачкиот скок, поддржувајќи го основањето на 200 нови бизниси секој ден низ Франција. Во соработка со својата агенција ROSA PARIS, банката ја истакнува оваа посветеност преку нова огласувачка кампања.
„Како водечка банка за оние кои живеат и работат низ цела Франција, ние веруваме дека најголемиот успех е оној што одекнува, оној што има позитивно влијание врз нашите региони, градови и населби. Со оваа нова кампања, ние ја потврдуваме нашата суштинска улога во поддржувањето на успеси кои носат придобивки за сите. Овој нов брендиран филм ги користи цвеќињата како метафора за да покаже како претприемачките иницијативи можат да го вратат животот во еден град, одразувајќи ги нашите вредности како кооперативна и локалната банка посветена на развојот на нашите региони“ – објаснува Емануел Гарние, бренд директор на Banque Populaire.
Што ако редефиниравме што навистина значи „успех“ денес? Тоа е целта на новата кампања на Banque Populaire: метафорично да се илустрира како отворањето на бизнис може позитивно да влијае на локалната заедница и да го трансформира секојдневниот живот на луѓето.
Нова интерпретација на успехот: метафора низ цвеќиња
„Во нашето општество што брзо се менува, успехот повеќе не е само лично достигнување. Тој стана повеќе колективен, повеќе локален и поодржлив. Веќе не се работи само за бројки или титули; тоа е човечка авантура која влијае на оние околу нас. Овој филм е химна за претприемништвото и симболична демонстрација на моќта што ја поседува еден претприемач: способноста да го подобри светот околу себе“ – вели Жан-Патрик Шикијар, соосновач на агенцијата ROSA PARIS.
За Banque Populaire, секој бизнис има моќ да го отвори патот за нови проекти, да ги ревитализира населбите и да го поттикне растот на цел екосистем. Оваа нова кампања, создадена од ROSA PARIS, ја илустрира оваа визија: преку метафората на цвеќињата, таа покажува како еден проект може да процвета, да расте и да ги инспирира другите да растат. За Banque Populaire, успехот е како цвет: колку повеќе го негувате, толку повеќе цвета.
Моќта на цвеќињата, во режија на Томас Кејли
За овој филм, Banque Populaire одлучи да соработува со Томас Кејли, талентиран режисер чиј филм „Le Règne Animal“ од 2023 година освои пет награди César. Неговата уникатна визија, истовремено поетска и втемелена во реалноста, беше совршено прилагодена да ја оживее оваа филмска кампања, славејќи го растот и сјајот.
Кампањата дебитираше на малите екрани во Франција на 1-ви декември, по што ќе следува дигитална верзија, поддржана со радио, печатени и надворешни реклами, славејќи го успехот во неговите многубројни форми. Филмот е проследен со песната „I’m Free“, инаку препознатлива химна на Banque Populaire повеќе од 30 години, илустрирајќи како успехот може да резонира и да го инспирира претприемачкиот дух надвор од сопствените ѕидови.
ЗАСЛУГИ
BRAND: BANQUE POPULAIRE
Communication Director, Banque Populaire: Laurent Buffard
Brand Director, Banque Populaire: Emmanuelle Garnier
Advertising and Image Director: Sebastien De Cagny
Advertising and Image Managers: Simone Moreau-Agarez, Charlotte Duteil
Social Media Manager: Lamia El Assad
Media Manager: Antoine Panier
Production Manager: Guillaume Martinet
AGENCY: ROSAPARIS
Co-founders: Jean-Patrick Chiquiar, Gilles Fichteberg, Jean-François Sacco
Creative Directors: Gilles Fichteberg, Jean-François Sacco
Copywriter: Diane Desclaux
Art Director: Claire Croteau
Client Director: Arnaud Texereau
Account Manager: Boris Janda
Strategic Planner: Juliette Tabuteau
Strategic Planner: Basile Viault
Head of Production: Elodie Jonquille
Production Assistant: Jeanne Perrone
Communication Director: Lauren Weber
Communication Assistant: Caroline Roy
PRODUCTION: FRENZY
Director: Thomas Cailley
Producer: Stan Bertin
Post-production: Mac Guff
Sound Production: Schmooze
MEDIA AGENCY: ZENITH