• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, September 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Претставена програмата на Weekend.18: Хејтери, стереотипи и предрасуди, новинарски ѕвезди – шест фестивали, едно незаборавно доживување

04/09/2025
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

На максимировиот Видиковац, со инспиративни разговори и во летна атмосфера, беше претставено сè што нè очекува од 18 до 21 септември во Ровињ – програмата на највозбудливиот регионален фестивал Weekend.18. Шест фестивалски целини, десет сали, над 120 панели и работилници, повеќе од стотина говорници и партнери и три дена што ги менуваат правилата на играта.

„Од 2008 стигнавме до 2025 година. Оваа година го славиме нашиот голем 18-ти роденден и го донесуваме најголемото издание досега. Оваа година, покрај нашите редовни теми, воведуваме два сосема нови фестивалски формати, Investment.Weekend и Energy.Weekend, бидејќи публиката бара повеќе. Повеќе знаење, повеќе инспирација и повеќе можности за поврзување“, нагласи Томо Рицов, директорот на Weekend.18.

Томо Рицов

Weekend.18 останува срцето на Weekend

р е к л а м а

Оваа година, на сцената се појавуваат имиња што ја менуваат играта: Лара Боро, извршната директорка на The Economist Group, ќе зборува за улогата на медиумите во геополитичкиот хаос, додека легендарниот автор и новинар Мајкл Волф ќе открие како е да се известува од срцето на американската политика. Наградуваната новинарка Маријана ван Зелер, авторка на серијата „Trafficked“, ќе ја води публиката низ најтемните агли на црниот пазар, додека Мојмира Пасторчиќ, уредничка и водителка на RTL Direkt, ќе учествува на панелот „Жените во вестите: вистината и одговорноста во кризите“.

Маријана ван Зелер

На панелот за националните стереотипи „Да се ​​биде Србин, Хрват и Словенец“ ќе учествуваат Драгољуб Петровиќ, уредник на дневниот весник „Данас“, Анте Томиќ, писател и колумнист, и Зоран Предин, кантавтор, заедно со секогаш добредојдениот гостин на Викенд, Зоран Кесиќ, уредник и водител. „Хејтери, кои се овие чудни луѓе?“ ќе ни ги откријат Зоран Шпрајц, уредник во RTL, Слободан Георгиев, коментатор и новинар, Ида Престер, психологот Борис Јокиќ и Роберт Чобан, ко-сопственик и претседател на Color Press Group. „Дали Америка е сè уште ветената земја?“, „Вистината под опсада, известување во време на глобални кризи“, „Европа наспроти големите технолошки компании“ и „Срам да ви е“ се само дел од панелите и предавањата на Weekend.18., а целосната програма можете да ја погледнете на www.weekend.hr.

Ида Престер

Луѓето во фокус на третиот HR.Weekend

Третото издание на HR.Weekend ги обединува дискусиите за иднината на работата и лидерството, вклучувајќи привлекување и задржување на таленти, градење мотивирачка култура и развој на лидери и функции за човечки ресурси. Учесниците ќе присуствуваат на панели и работилници за стратешко партнерство на човечки ресурси и лидери, управување со промени, транспарентност на платите, влијанието на вештачката интелигенција, предизвиците во јавниот сектор и меѓучовечките и етичките прашања на работното место.

Меѓу присутните говорници се Илја Бониќ, претседател на одделот за кариери и стратегии во Mercer, кој ќе зборува за стратешко управување со луѓе; Асли Октај, менаџер за човечки ресурси за кластерот Adria во BAT, која ќе го претстави патот на развој на младите таленти; Борис Вукиќ, партнер и коосновач на Adizes Southeast Europe; Марина Матиќ, коосновач на Lotsa; и Антонија Каповиќ, директорка за човечки ресурси во Bugatti Rimac, кои ќе споделат примери за добри практики и искуства од нивните организации. Пронајдете ја програмата за HR.Weekend тука.

Најновите трендови на AI.Weekend

„AI.Weekend имаше одличен почеток минатата година, но она што го подготвивме за ова издание се надеваме дека ги надминува високите очекувања поставени за оваа година. Денес, никој не може да ја игнорира вештачката интелигенција, а ние сакаме да покажеме како таа може да биде сојузник во бизнисот преку конкретни примери, но и да покажеме често претерани митови. Ги доведуваме водечките инвеститори, основачи на успешни стартапи и експерти кои го обликуваат екосистемот на вештачката интелигенција низ различни индустрии за да отворат искрени разговори за потенцијалната блиска иднина на вештачката интелигенција. Ќе дознаете какви глобални приказни се создаваат во Хрватска, но и што мислат искусните инвеститори од Силиконската долина до Сингапур. Вештачката интелигенција не е само технологија, таа е прашање на одговорност и визија, а Ровињ е вистинското место за такви дискусии“, нагласи Никола Павешиќ, директор на AI.Weekend.

Второто издание на AI.Weekend носи уште повеќе инспирација и практични примери. Како вештачката интелигенција ја менува здравствената, финансиската и маркетинг индустриите? Што ни носи генеративната интелигенција? Меѓу говорниците се Шил Мохнот, коосновач на Better Tomorrow Ventures, Вишал Харнал, управувачки партнер од 500 Global, Виктор Додиг, претседател и извршен директор на Canadian Imperial Bank of Commerce, Лукаш Габлер од TikTok, Ервин Јагатиќ, директор за производи во Infobip и многу други. Целосната програма на AI.Weekend можете да ја најдете тука.

Ивана Вукушиќ

Второ издание на Finance.Weekend и финансии од новата генерација

Вториот Finance.Weekend ги отвора вратите кон светот на модерните финансии. Наместо класични предавања, посетителите можат да очекуваат интерактивни панели, студии на случај и вмрежување со врвни експерти како што е Мајкл Бојд, поранешен директор за финансии на Apple со 20 години искуство во глобални финансиски проекти. За улогата на контролата во телекомуникациските операции ќе дискутираат Матија Ковачевиќ, финансиски директор на Hrvatski Telekom, Анита Лазовиќ, финансиски директор на Orion Telekom и Матија Мандиќ, финансиски директор на Telemach. Спортот и бизнисот ги спојуваат Дамјан Рудеж, поранешен НБА играч и директор на Sunset Sport Festival, додека одржливоста и вистинското спроведување на ESG иницијативите ги разработуваат Ивана Крајиновиќ, партнер во EY, Ведрана Јелушиќ Кашиќ, член на Управниот одбор на PBZ и Митар Божиќ, финансиски директор во Medlog Austria. Пронајдете ја програмата Finance.Weekend тука.

Капиталот се среќава со визијата на премиерата на Investment.Weekend

Новото лице на Weekend, Investment.Weekend, носи приказни за инвестиции што го менуваат светот. На сцената ќе се најдат Џорџ Јео, поранешен министер за надворешни работи на Сингапур, главниот економист на J.P. Morgan, Луис Оганес, Мелк Бухер, менаџер за инвестиции во приватна инфраструктура во Partners Group, Јоже Рант, финансиски директор на Aircash, додека пак едно име ќе биде на две сцени на Викенд, а тоа е претходно споменатиот Виктор Додиг. Партнер на Investment.Weekend е Загрепското училиште за економија и менаџмент, а деканот Мато Њавро, воедно и директор на фестивалот, нагласи: „Инвестирањето во иднината не е само прашање на пари, туку и на визија. Затоа го лансиравме Investment.Weekend, платформа што ги зближува луѓето што имаат капитал и оние што имаат идеи, но и сите оние што сакаат да разберат каде оди глобалниот пазар. Нашата цел е да ги зближиме визионерите и да создадеме платформа за развој на нови идеи“. Пронајдете ја програмата Investment.Weekend на линкот.

Енергија на иднината за првиот Energy.Weekend

Првиот Energy.Weekend Powered UP од E.ON донесува конкретни решенија за енергетската транзиција. Фокусот е на обновливи извори, е-мобилност, нови бизнис модели и ESG стандарди. Предавањето „Како ќе изгледа светот во 2045 година?“ од Корад Корлевиќ ќе им понуди на публиката поглед во иднината на технологијата, енергијата и општествените промени, и ќе го постави прашањето каде се наоѓа човекот во новата распределба на моќта и енергијата. Исто така, постојат теми како што се „Power up Talk, power to the people“, „Електромобилност: Револуција во електричната енергија (или само маркетинг)?“ и „Кога сè ќе исчезне: дали сме подготвени за затемнување?“. Погледнете ја целата програма на првиот Energy Weekend тука.

„Го гледаме Energy.Weekend како место за собирање каде што се спојуваат знаењето, инспирацијата и луѓето кои веруваат дека енергетската транзиција не е само неопходност, туку и можност. Доаѓањето значи слушање на најновите трендови, поврзување со лидерите во индустријата и наоѓање идеи што можат веднаш да се применат во пракса. Покрај тоа, атмосферата е опуштена и стимулирачка – тоа не е само конференција, туку заедничко создавање на иднината на енергетиката“, рече Владимир Сабо, директор на E.ON Energy Infrastructure Solutions за Хрватска и Словенија.

Владимир Сабо

Кога ќе се стемни, започнува викенд забавата

Weekend. 18 нема да се случува само во салите. Кога ќе завршат панелите, започнуваат забавите за кои се зборува со месеци. Првата вечер ја отвораат Тихомир Поп Асановиќ и пријателите со врвен џез-фјужн звук, а посетителите можат да очекуваат спектакуларен настап на диџеј ѕвездата од светска класа, Џекс Џонс, донесен од Омода и Џеку. Уред за Идеје и Три О Ту организираат забава за паметење, на која ќе настапат Тајчи, Минеа, Илан Кабиљо, Влатка Покос и Ивана Банфиќ. Диџеј Урош и диџеј Станко Бонџа ќе ја обезбедат енергијата на подиумот за танцување. Бидејќи, како што вели старата поговорка: во Ровињ, најдобрите деловни разговори се водат по полноќ. Еден викенд, шест света – и место за вас

„Викендот не е само место за собирање на креативната индустрија, туку е и доказ дека настаните се двигатели на локалните економии и силни амбасадори на дестинацијата. Според нашите податоци, големите настани носат значителни скокови во трошењето во радиус од неколку километри: од ресторани и хотели до културни и забавни содржини. Токму затоа Mastercard инвестира во увиди и партнерства со дестинации и организатори на настани: за да им помогне да мерат, планираат и создадат одржлива иднина во која градовите не се само туристички места на мапата, туку вистински брендови за животен стил“, рече Геа Кариж, директор на Mastercard во Хрватска. „Фактот дека Викенд е безготовински фестивал обезбедува погодност, но исто така претставува пример за тоа како технологијата може да го подобри искуството на посетителите. Со погодноста на плаќање со Mastercard картички и пакети Priceless.com кои комбинираат билети и сместување, нашата цел е да создадеме моменти што одат подалеку од самото купување – искуства што луѓето ги паметат, споделуваат и сакаат да ги повторат. Викенд во Ровињ е токму тоа.“

Сместувањето во Ровињ го обезбедува Maistra Group, а можете да ги следите сите новости за програмата и новите говорници на официјалната веб-страница, преку Instagram, Facebook, LinkedIn и TikTok каналите – бидејќи имаме уште многу да ви откриеме. Дотогаш, резервирајте го третиот викенд од септември во Ровињ и придружете се на Weekend-от на сите Weekend-и!

р е к л а м а

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.