Фестивалот на креативноста Golden Drum го претстави жирито за креативна деловна извонредност, опишувајќи го како мешавина од извонредни маркетинг професионалци и креативци.
Натпреварувачката секција “Creative Business Excellence” има за цел да ги наградува иновативните деловни стратегии кои се карактеризираат со унапредени проекти, брендови или потрошувачки искуства. Оваа група има за цел креативно да ја прикаже деловната извонредност и да препознае дела кои илустрираат извонредни решенија кои го трансформирале деловниот сектор и произвеле опипливи деловни придобивки.
За време на оценувањето, ќе се земат предвид следните критериуми: креативна идеја и стратегија, искуство и имплементација и податоци што укажуваат на опипливи деловни резултати. Наградите во овој дел нема да се доделуваат на кампањи што немаат деловни резултати.
Претседател на жирито ќе биде Даниела Иеба, директор за комуникации за брендот Heineken на глобално ниво, доаѓајќи од Холандија.
Во оценувањето на пријавените кампањи во оваа секција, на Даниела ќе ѝ се придружат уште 12 членови на жирито и тоа:
- Елина Боно, генерален извршен директор, Sherpa, Финска;
- Лукас Конте, глобален директор на креативна стратегија, Serviceplan Group, Австрија;
- Аидис Даликас, глобален директор за креативни услуги во Httpool и член на Основачкиот одбор на IAB Baltic, Литванија;
- Џем Ероглу, менаџер за Турција, Блискиот Исток и Африка во Adform;
- Грег Харпер, извршен креативен директор, Wunderman Thompson, Чешка;
- Мелања Корошец, глобален бренд директор, Elan, Словенија;
- Рене МекФадјен, бренд менаџер, Vattenfall, Холандија;
- Шарлот Порсаџер, генерален оперативен директор, Uncle Grey, Данска;
- Руксандра Рау, директор за бренд и маркетинг комуникација, Vodafone, Романија;
- Фабио Сеидл, директор за глобален креативен развој, Meta, САД;
- Питер Шурин, стратегиски директор и партнер, Elite / Monday Lovers, Словачка;
- Мариус Тиану, регионален креативен директор, Dentsu Creative, Романија.
„Никогаш не било појасно дека деловната ефективност и одличната креативност не се исклучуваат меѓусебно и дека силните бизниси се поттикнати од креативноста од светска класа. Така, со голема понизност и возбуда ја прифатив можноста да бидам претседател на жирито за креативна деловна извонредност на наградите Golden Drum во 2023 година. Се радувам на можноста да соработувам и да учам од избраните членови на жирито за оваа категорија и да се биде инспириран од креативноста и инвентивноста на брендовите“, истакна Даниела Иеба, директорка за комуникации на брендот Heineken на глобално ниво и претседател на жирито за Creative Business Excellence на Golden Drum 2023.
Пријавувањето за фестивалот Golden Drum 2023 е веќе отворено. Повеќе информации се достапни на следниот линк.