• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Приходите на Фејсбук се зголемија за 33%, што е најспор раст од 2012 година

02/11/2018
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Приходите на Фејсбук во третиот квартал достигнаа 13,7 милијарди долари, 33% повеќе од истиот период минатата година, што претставува нивен најспор раст од 2012 година, откако акциите на оваа социјална мрежа котираат на американската берза.

Според нивниот извештај, објавен во вторникот, чистата нето добивка на Фејсбук достигна во последниот квартал 5.14 милијарди долари, 9% повеќе од претходната година, што претставува значително побавен раст во однос на претходните квартали, кога добивката на компанијата се зголеми со двоцифрена бројка.

р е к л а м а

Последица на тоа е силниот раст на трошоците на компанијата, за 53% на годишно ниво, на 7,95 милијарди долари, бидејќи Фејсбук засилено инвестира во безбедноста на корисничките податоци и подобро следење на содржината која корисниците ја објавуваат на мрежата.

Неодамна, Фејсбук објави дека хакери успеале да ја пробијат сигурноста на системот и да пристапат до податоците на 29 милиони нивни корисници, што е само уште еден во низата скандали поврзани со податоцита на корисницита на Фејсбук, заради што паѓа довербата во оваа социјална мрежа.

Пред тоа, се дозна дека британската компанија за политички консалтинг Кембриџ Аналитика ги искористила податоците од корисниците на Фејсбук без нивна дозвола. Фејсбук веќе претходно беше  под притисок поради лажните реклами на социјалната мрежа платени од Русија, со кои постоел обид да се влијае на претседателските избори во САД.

Затоа, Фејсбук ангажира нови луѓе за борба против лажните реклами и вести, а најави и други мерки за зголемување на сигурноста на корисничките податоци. И покрај зголемените вложувања во сигурноста, најновите скандали предизвикаа успорување на бројот на корисници на Фејсбук.

Па така, на крајот на септември оваа социјална мрежа имаше 2.27 милиони активни месечни корисници, што е за 10% повеќе од претходната година. Бројот на активни дневни корисници порасна за 9% на 1,49 милиони.

Иако ова е силен раст, ова е сè уште најспорото зголемување на бројот на корисници во повеќе од две години. Во меѓувреме, бројот на корисници во САД и Канада стагнираше, додека во Европа падна.

Од друга страна, во последниот квартал силно порасна бројот на корисници на Фејсбук во Индија, Индонезија и на Филипините.

Марк Цукерберг, извршниот директор и основач на Фејсбук, рече дека е убеден дека приходите на компанијата од рекламирањето ќе успеат да ги следат промените во однесувањето на корисниците.

Тој, сепак, предупреди дека следната година трошоците на компанијата ќе продолжат да растат силно заради вложувањата во областа на сигурноста на корисниците.

“Претстојните избори (за Конгресот во САД) ќе бидат вистински тест за заштита на системот што го воведовме. Со повеќе од 2 милијарди корисници, ќе ги видиме сите добри и лоши работи што човештвото може да ги направи. И никогаш нема да бидеме совршени”, изјави Цукерберг во разговорот со аналитичарите.

Откако компанијата ги објави кварталните резултати од работењето, во продолжено тргување по затворањето на Вол Стрит, цената на акциите на Фејсбук варира значително, па во еден момент падна 3%, за потоа толку да се зголеми.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.