Повеќе од 60 милиони прегледи, 160 илјади следбеници и илјадници коментари од сите страни на светот. Лесно е да се погоди – станува збор за хит-серијата „Sram“, хрватската верзија на глобалниот тинејџерски феномен. Нејзините продуценти ќе пристигнат на конференцијата SoMo Borac на 24 октомври, каде што ќе споделат со публиката како успеале да допрат до младите – до генерацијата што живее на социјалните мрежи и не толерира лажност.
Совети што за сите дигитални професионалци се вредни злато. Иван Ловречек и Бруно Мустиќ, коосновачи на продукциската куќа CGM Films, ќе ја откријат „тајната“ низ пет конкретни примери од процесот на создавање на серијата „Sram“. Иван ја започнал својата кариера во BBC, а потоа поминал 14 години во RTL. Освен CGM Films, тој е и основач на агенцијата за истражување и аналитика на социјалните мрежи Videoclick. Бруно Мустиќ, пак, е продуцент кој веќе десет години работи помеѓу Лондон и Загреб, а соработувал со познати автори, меѓу кои и двојниот оскаровец Сер Кристофер Хемптон. Тој е и основач на Brač Film Festival.
Давор Брукета, креативен директор и ко-сопственик на агенцијата Bruketa&Žinić&Grey, во текот на својата кариера освоил повеќе од 650 награди за огласување и дизајн. На SoMo Borac ќе одржи предавање со наслов „Ако правиш нешто интересно, сите ќе зборуваат за тебе: Примери од пракса“, на кое ќе зборува за процесот на создавање на проекти што постигнале извонредни деловни резултати и добиле бројни признанија. Ќе објасни како идеите што ги надминуваат границите на категориите се претвораат во успех, кои се критериумите за „интересно“ во пракса и како стратегијата, дизајнот и продукцијата заедно придонесуваат брендовите да станат вистинска вест.
Вештачката интелигенција и даноците можеби звучат како неспоиви поими, но Антонио Кристичевиќ, инженеринг-менаџер во хрватскиот стартап Fonoa, вели дека таму сè започнало со инженерите – а денес вештачката интелигенција ја користи целата компанија. Во своето излагање „Прифаќање на вештачката интелигенција: приказна за промена на културата, а не само на алатките“ тој ќе покаже дека имплементацијата на вештачката интелигенција не зависи од технологијата, туку од луѓето – од нивниот скептицизам, навики и култура. Компанијата Fonoa ја вградила вештачката интелигенција и во самиот производ – во софтверот за даноци, каде што „100% точност“ е света цел. Како го постигнале тоа, ќе биде откриено во Mozaik центарот во Загреб на конференцијата SoMo Borac.
Остануваат уште две недели до 13-тото издание на SoMo Borac, па сега е последен момент да ја обезбедите својата влезница. Сите новости за овогодишното издание може да се следат преку SoMo Borac newsletter, како и на Facebook, Instagram и LinkedIn.