Жирито на меѓународниот креативен фестивал White Square ги додели наградите за 2022 година.
Оваа година на фестивалот биле разгледани 802 пријави од 18 земји, поделени во 8 генерални натпреварувачки категории: Creative, Branding, Marketing Effectiveness, Marketing Services, Media, Digital, Craft и Mass Media.
Пријавите беа оценети од три жири комисии со меѓународен карактер: “Creative”, “Marketing & Digital” и “Mass Media”, претставувани од професионалци на огласувачкиот пазар од различни земји кои освојувале бројни награди на престижни светски фестивали и ги споделуваат принципите на мир, еднаквост и објективност.
Креативното жири ги оценуваше пријавените кампањи во категориите Creative, Branding и Craft:
Тимот на жирито „Marketing & Digital“ ги оценуваше кампањите пријавени во категориите Marketing Effectiveness, Marketing Services, Media и Digital:
Жирито на мас-медиуми ги оценуваше пријавените кампањи во категоријата Mass Media:
Жирирањето се одвиваше во две фази. Во првата фаза членовите на жирито самостојно ги оценуваа пријавените кампањи на учесниците во онлајн формат. Втората фаза се состоеше во заеднички онлајн сесии на претставниците од трите жири-комисии на 14, 15 и 16 декември 2022 година.
Жирито одлучи да додели две главни Grand Prix награди, и тоа за кампањата “The Man Who Threw Away Golden Rice” на агенцијата Shanghai Tianyukong Advertising Co. Ltd од Кина, како и за кампањата “There Is No Torture In Russia” на агенцијата Zebra Hero од Русија.
Специјалната награда за најдобра „Агенција на фестивалот“ беше доделена на Voskhod For Peace од Русија. За најдобра агенција од Белорусија, како земја-домаќин на фестивалот, беше прогласена TDI Group.
Целосната листа на добитници на златни, сребрени и бронзени награди може да се погледне на следниот линк.