• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, May 15, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Прогласени првите победници на овогодинешното издание на Cannes Lions

21/06/2016
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Синоќа беа прогласени првите победници на овогодинешното, 63-то издание на Интернационалниот фестивал на креативноста во Кан, во категориите Direct, Glass, Print & Publishing, Promo & Activation и Radio. Ѕвездите на индустријата се собраа на црвениот тепих за да ги прослават бенчмарковите на светската креативност и за прв пат во историјата на Фестивалот, церемонијата беше емитувана во живо на YouTube. Серијата награди беа навистина интернационални, така што беа наградени кампањи од преку 70 држави, меѓу кои како што претходно синоќа објавивме и кампањата Sea Hero Quest која потекна од креативците на Saatchi&Saatchi Скопје.

cannes lions award ceremony

Од вкупно 3,458 пријавени кампањи во категоријата Promo & Activation, 107 добија ‘лавчиња.’ Grand Prix наградата беше доделена на кампњата “OptOutsidе” за огласувачот REI, а направена од Venables Bell & Partners од Сан Франциско, за која претседателот на жирито Роб Рајли, Глобален креативен директор на McCann Worldgroup, изјави дека е најхрабрата идеја на декадата. “Се’ е во тоа брендот да ја живее својата автентична вистина. Бренд кој ги вреднува повеќе своите клиенти отколку краткорочниот профит и работи со цврсто уверување,” изјави тој. “Не влијаеше врз културата, туку ја експлодира.”

р е к л а м а

Print & Publishing категоријата доби 3,777 пријавени камапњи, од кои наградени беа 80. Grand Prix нагардата отиде за “McWhopper” на Burger King, од агенцијата Y&R NZ. Претседателот на жирито Џоџи Јакоб, Извршен креативен директор во DDB Group, рече дека ја одбрале кампањата бидејќи ја има способноста да започне конверзација и да биде клучен дел во една ‘мастер’ кампања.

cannes crowd 2016

Од вкупно 3,097 пријавени кампањи, 75 беа доделени во категоријата Direct Lions, a Grand Prix наградата ја понесе “The Swedish Number” за Swedish Tourist Association, од агенцијата INGO Stockholm. Идејата ги преминува границите на туризмот и станува приказ на 250-годишната посветеност на државата за слободата на говорот. “Освежувачки е да се виде кампања која обединува 9.5 милиони глобални бренд амбасадори преку најдиректната форма на комуникација: телефонски повик еден-на-еден,” изјави Марк Тутсел, претседател на Direct Lions жирито.

Во категоријата Radio имаше 1,410 пријавени кампањи, а беа доделени 51 награда. Grand Prix доби “The Everyman Meal – Coloured Weights” на KFC, од агенцијата Ogilvy & Mather од Јоханесбург. Идејата, изјави претседателот на жирито Том Еимундсон, Генерален извршен директор на Pirate Group Inc, ги допри сите од жирито, без разлика на полот, возраста и националноста, одекнувајќи силно.

За крај беа прогласени победниците во категоријата Glass: The Lion for Change, осмислена во партнерство со Lean In.Org и воведена минатата година. Наградата се доделува на кампањи кои имале позитивно влијание врз вкоренета полова нееднаквост, небаланс или неправада, а овогодинешниот Grand Prix беше доделен за “6 Pack Band” на Hindustan Unilever, создадена од Mindshare од Мумбај. Претседателката на жирито Маделин ди Ноно ја опиша кампањата како глобална, инклузивна и влијателна. “Половата нееднаквост не е само женски проблем. Таа ги вклучува сите аспекти на маргинализацијата, дискриминацијата и несвесните предрасуди со кои се сочуваат сите полови.”

Парите собрани од уплатените партиципации за оваа категорија ќе бидат распределени за помагање на организации кои ги имаат нејзините цели, вклучувајќи ги: UN Women, No Ceilings, Men Engage, Gender and Development Network, Geena Davis Institute on Gender in Media, Women for Women, Pro Mujer, Equality Now Inc. и Global Fund for Women. Со помош на уникатна платформа создадена од in/PACT, секои од учесниците на Фестивалот ќе имаат можност да распределаат 100 евра  од приходите (четири пати по 25 евра) на организациите по нивен избор, преку апликацијата на Cannes Lions. “Оваа година сме горди и возбудени што ја имаме можноста да ги зајакнеме нашите залагања, овозможувајќи им на делегатите да играат активна улога,” изјави Кеви Ајрес, CEO на in/PACT.

Овогодинешното издание на Cannes Lions забележа рекорден број на пријавени кампањи и преку 15 000 учесници се очекуваат да се најдат во Кан пред крајот на фестивалската недела. И, за прв пат, церемониите за доделување награди се емитуваат во живо на YouTube, пренесувајќи го Фестивалот на поширока, глобална публика.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.