• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, July 7, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Промената на алгоритмот на Фејсбук ќе биде ветар во грб за инфлуенсер маркетингот

26/01/2018
in Digital, Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во однос на органскиот досег, инфлуенсерите имаат подобар ранг од брендовите во newsfeed-от, а намалувањето на важноста на вестите во ова рангирање, исто така, ќе биде од корист за нив

Промените во алгоритмот на Фејсбук кои предизвикаа паника помеѓу издавачите  може да биде добра вест за одредена група во рамките на огласувачката индустрија: инфлуенсерите и нивните следбеници, пишува DigiDay.

р е к л а м а

Како што пишува овај магазин, одлуката на Фејсбук да ја фаворизира содржината пријателите и семејството, наместо на постовите на издавачите, ги наведе агенциите да ги поттикнат своите клиенти повеќе да се фокусираат на содржината на инфлуенсерите.

“Во определувањето на приоритетите, Фејсбук им дава можност на брендовите да се фокусираат на инфлуенсерите, кои одржуваат автентични односи со својата публика“, вели Кори Мартин, директор на за инфлуенсер маркетинг во агенцијата 360i.

Тој вели дека сака да верува во објаснувањето на Фејсбук на овие промени – дека сака да се исчисти нередот и да се намали влијанието на лажни вести. Фејсбук, исто така, им порачува на агенциите дека нема да забележат големи промени кога станува збор за досегот на платените постови, иако е очигледно дека цената на рекламите може да се зголеми.

Марко Хансел, извршен директор на компанијата Speakr, вели дека неговата компанија утврдила дека содржината на инфлуенсерите има меѓу пет и десет пати подобри ефекти во однос на ангажманот кога ќе ја објави инфлуенсер, наместо бренд. Со самото тоа, доколку Фејсбук ги отстрани брендовите од feed-от, истовремено се зголемува ангажманот помеѓу корисничките профили со органски досег.

Растот на содржината на инфлуенсерите, исто така, може да биде одличен за Фејсбук, кој веќе долго време ги повикува брендовите и агенциите да креираат платени стратегии за инфлуенсер содржини. На овој начин, Фејсбук може да заработи повеќе, истовремено собирајќи пофалби заради “прочистување на содржините“.

Во однос на органскиот досег, инфлуенсрите имаат подобар ранг од брендовите на newsfeed-от, а намалувањето на важноста на вестите во ова рангирање, исто така, ќе биде од корист за нив . Се очекува дека новиот алгоритам главно ќе ги казни clickbait постовите, што значи дека брендови треба да создаваат смислена и „автентична“ содржина, што создава голем простор за партнерства со инфлуенсерите.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.