• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Промоцијата на новите дресови на Манчестер Јунајтед – најуспешна онлајн кампaња на Адидас

12/08/2015
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Новите Адидас дресови на Манчестер Јунајтед се најбрзо растечката во вредност кампања за промоција на нови фудбалски дресови откако генерира 2.3 милиони долари вредност преку социјалните медиуми во првите три дена, пишува The Drum.

man utd adiddas kit launch

Бројките покажуваат дека Манчестер Јунајтед сега е најголемиот двигател на вредност за Адидас кој ја презеде улогата за снабдувач на опрема за премиерлигашкиот клуб од Најк со 10-годишен договор вреден 1.2 милијарди долари (750 милиони фунти).

р е к л а м а

Новата опрема за сезоната 2015/2016 беше промовирана со #BeTheDifference хаштагот и скоро ја достигна истата вредност во првите три дена колку целата кампања за новата опрема на Реал Мадрид која беше промовирана уште во Јуни, продуцирајќи над 2,6 милиони долари во вредност на бреднот преку социјалните медиуми. Важен дел од кампањата беше видео кое се емитуваше минатиот викенд, создадено од The Corner, во кое беа вклучени моемталните ѕвезди на тимот, вклучувајќи ги Вејн Руни и Ешли Јанг, заедно со истакнати моменти од богатата историја на клубот.

Успешноста на кампањата произлезе од активното учество на клубот како и нивото на интеракција од својата фан база на социјалните медиуми.

Профилите на Манчестер Јунајтед на социјалните медиуми објавија 38 содржини директно поврзани со промоцијата на новата опрема, низ Фејсбук, Твитер и Инстаграм, повеќе од кој било друг клуб-пратнер на Адидас од Јуни. За споредба, Милан објави 16 содржини, Баерн Минхен и Челзи по 36, а Реал Мадрид 28 објави.

Макс Барнет, раководител на Digital UK&I, Rupicom, истакна дека “досегашните бројки за брендот се охрабрувачки” и успехот покажа дека “градењето на интерактивна социјална фан база е клучна и е нешто на што клубовите низ светот треба да обрнат повеќе внимание”.

Од Јуни, ‘големата четворка’ на клубови-партнери на Адидас генерирале преку 4.6 милиони долари за брендот преку социјални медиуми, додека просечната вредност на еден пост е 40 000 долари.

Кога бројките од Манчестер Јунајтед ќе се додадат на крајот од кампњата, Адидас може да очекува да добие повеќе од 7 милиони длари во медиска вредност генерирана само преку социјални медиуми.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.